Για άλλη μία φορά μεγάλο σουπερμάρκετ απαιτεί υψηλότερη τιμή από την αναγραφόμενη στο ράφι.
Νέο πρόστιμο σε κατάστημα της αλυσίδας σουπερμάρκετ ΜΑΣΟΥΤΗΣ επιβλήθηκε μετά από αγορανομικό έλεγχο. Το πρόστιμο επιβλήθηκε από επιθεωρητές της περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης μετά από έλεγχο σε Μασούτη στην Μ. Καραολή 74 οι οποίοι διαπίστωσαν είσπραξη υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την
πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή κατά παράβαση του άρθρου 2Β παρ.9 της αριθμ. 91354/30-08-2017 (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-08-2017.
- Δείτε επίσης: Πόσα μικρόβια έχουν οι οικιακές υδραυλικές εγκαταστάσεις
- Δείτε ακόμη: Από κομμένο δάκτυλο μέχρι… προφυλακτικό! Τα 10 πιο περίεργα πράγματα που έχουν βρεθεί σε τρόφιμα
Για απαίτηση υψηλότερου τιμήματος είχε επιβληθεί πρόστιμο σε κατάστημα της ίδιας αλυσίδας στην Χαλκιδική τον Σεπτέμβριο, όπως και τον Μάρτιο σε κατάστημα στο Μαρούσι, τον Φεβρουάριο στη Μεταμόρφωση και επίσης τον Φεβρουάριο σε κατάστημα στη Θεσσαλονίκη για απαίτηση υψηλότερης τμής από την αναγραφόμενη στο ράφι σε ελαιόλαδο.
- Δείτε ακόμη: Μεγάλος κίνδυνος εγκαυμάτων: Ανακαλούνται συστήματα σιδερώματος της PHILIPS – Σπάει ο ατμολέβητας κατά τη χρήση!
- Δείτε ακόμη: Πώς μπορείτε να αναγνωρίσετε το ψεύτικο μαύρο ψωμί
Η αλυσίδα Μασούτης δεν είναι η μοναδική στη οποία έχει διαπιστωθεί άλλη τιμή στο ράφι και άλλη, υψηλότερη, στο ταμείο. Και σε καταστήματα Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλος, Κρητικός, Bazzar, Lidl, Market in, κ.α. έχουν επιβληθεί πρόστιμα για την ίδια παράβαση.
- Δείτε επίσης: Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη
- Δείτε επίσης: Ο “ζωντανός κίνδυνος” του Χριστουγεννιάτικου δέντρου – Τραυματική εμπειρία οικογένειας
Το Ινστιτούτο Καταναλωτών δέχεται καθημερινά δεκάδες καταγγελίες για αυτό το θέμα, ενώ η αλυσίδα Μασούτης δεν είναι η μοναδική στην Ελλάδα στην οποία διαπιστώνεται για πολλοστή φορά, απαίτηση υψηλότερης τιμής στο ταμείο. Να σημειωθεί ότι στον Καναδά ο σχετικός κώδικας ορίζει ότι, όταν οι αγοραστές χρεώνονται υπερβολικά για ορισμένα προϊόντα που σαρώνονται στο ταμείο, δικαιούνται αποζημίωση το οποίο μεταφράζεται σε κάποιες περιπτώσεις σε δωρεάν παραλαβή του συγκεκριμένου προϊόντος. Αν και η ζημιά που προκαλείται από λανθασμένες αποδείξεις ανά καταναλωτή είναι σχετικά μικρή, και δεν γίνεται άμεσα αντιληπτή , σύμφωνα με έρευνα για την πρακτική είσπραξης υψηλότερης τιμής στην Ολλανδία το κέρδος για τα σουπερμάρκετ της χώρας είναι πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Δείτε ακόμη: «Δίαιτα OMAD»: Είναι σωστό να τρώμε μία φορά την ημέρα;