Χρήσιμα tips για τη βέλτιστη εμπειρία αναμονής σε εστιατόρια.
Η διάθεση ενός καλεσμένου σε ένα εστιατόριο που διαμορφώνεται ενώ περιμένει να εξυπηρετηθεί, μπορεί να καθορίσει σε μεγάλο βαθμό ολόκληρη την εμπειρία του. Προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία αυτή, είναι απολύτως σκόπιμο να ληφθούν υπόψη, ερωτήματα όπως: Πόσο περιμένει κάθε πελάτης κατά μέσο όρο; Ποιος είναι ο αριθμός των πελατών που περιμένουν κατά μέσο όρο; Κατά πόσο θα μειωθεί η αναμονή αν προστεθεί ένα ακόμη άτομο στην εξυπηρέτηση; Πόσοι πρέπει να εξυπηρετούν ώστε το σύνολο των δυσαρεστημένων πελατών να μην ξεπερνά το 5%;
Αυτού του είδους τα ερωτήματα πραγματεύεται η θεωρία της ουράς αναμονής, η οποία περιλαμβάνει εφαρμογές για διευθυντές εστιατορίων που αναζητούν τρόπους να βελτιώσουν την άνεση και την ικανοποίηση των πελατών τους ενώ περιμένουν την εξυπηρέτηση. Η θεωρία της ουράς, σύμφωνα με το Investopedia, “είναι ένας κλάδος των μαθηματικών που μελετά πώς σχηματίζονται οι ουρές, πώς λειτουργούν και γιατί δυσλειτουργούν, εξετάζοντας κάθε επιμέρους στοιχείο, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας άφιξης, της διαδικασίας εξυπηρέτησης, του αριθμού των εξυπηρετώντων, του αριθμού των θέσεων του συστήματος και του αριθμού των πελατών, που μπορεί να είναι άτομα, πακέτα δεδομένων, αυτοκίνητα ή οτιδήποτε άλλο”.
Ως κλάδος της επιχειρησιακής έρευνας, η θεωρία αναμονής μπορεί να βοηθήσει στην ενημέρωση των επιχειρηματικών αποφάσεων σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας πιο αποτελεσματικών και οικονομικά αποδοτικών συστημάτων ροής εργασίας. Στόχος της θεωρίας είναι να γίνει καλύτερη και πιο εύκολη η εμπειρία αναμονής των πελατών.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί, σύμφωνα με το Chron, μέσω:
Βελτίωσης των χρόνων αναμονής
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την προσθήκη περισσότερων εργαζόμενων που εξυπηρετούν το συγκεκριμένο κομμάτι, τις ώρες αιχμής ή μετά από ειδικές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή. Εάν δεν είναι δυνατό να επιταχυνθεί η εξυπηρέτηση, μπορείτε επίσης να εργαστείτε για να βελτιώσετε την εμπειρία αναμονής.
Παροχή Δραστηριότητας
Η εμπειρία αναμονής μπορεί να διαμορφωθεί μέσα από δραστηριότητες που εκτός από το ότι κρατούν απασχολημένους τους παρευρισκόμενους, μειώνουν επίσης τον αντιληπτό χρόνο αναμονής. Ένας πελάτης που δεν έχει πως να απασχοληθεί είναι ένας ανυπόμονος πελάτης. Δώστε την ευκαιρία στους πελάτες, να δουν τηλεόραση, να διαβάσουν περιοδικό κ.α. Ακόμη, ένα πλεονέκτημα που έχουν τα εστιατόρια που διαθέτουν μπαρ, είναι πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την περιοχή ως χώρο αναμονής, με το πρόσθετο πλεονέκτημα των αυξημένων εσόδων. Οι πελάτες με αυτόν το τροπο είναι πιο χαλαροί, αισθανόμενοι πως έχουν ήδη εξυπηρετηθεί.
Ενημέρωση για τον χρόνο αναμονής
Οι άνθρωποι αισθάνονται πιο ανήσυχοι αν δεν ξέρουν για πόση άρα θα πρέπει να περιμένουν, σημειώνει ο συγγραφέας επιχειρήσεων και σύμβουλος David Maister. Οι πελάτες του εστιατορίου μπορεί να ενοχλούνται όταν συνειδητοποιούν ότι πρέπει να περιμένουν, αλλά αν ο οικοδεσπότης τους δώσει συγκεκριμένο χρόνο αναμονής, είναι πιο πιθανό να χαλαρώσουν. Αυτή η διαχείριση απαιτεί προσοχή, καθώς αν ο χρόνος που έχει δοθεί δεν ανταποκρίνεται στο χρόνο αναμονής, πιθανόν ο πελάτης να νιώσει εξαπατημένος ή ξεχασμένος.
https://smallbusiness.chron.com/restaurant-customer-service-guidelines-10537.html