H επιστροφή πιάτου σε ένα εστιατόριο δεν είναι σπάνια, αλλά υπάρχουν και μερικές περιπτώσεις που… “βγάζουν μάτι”
Της Βιργινίας Κιμπουρόπουλου
Στο Reddit και το subReddit μπορείς πλέον να διαβάσεις τα πάντα. Από τις πιο αστείες και περίεργες εμπειρίες ανθρώπων μέχρι και τις πιο ανησυχητικές. Οπότε, όταν ένας χρήστης έθεσε το ερώτημα στους υπαλλήλους εστιατορίων «Ποιος είναι ο πιο περίεργος λόγος που αναγκαστήκατε να στείλετε φαγητό πίσω;» (επειδή το απαίτησε πελάτης) άνοιξε ένα τεράστιο thread με πολλές διαφορετικές απαντήσεις, γράφει το Bored Panda.
Προτού δούμε τους 10 πιο περίεργους λόγους που κάποιος έστειλε το πιάτο ενός θαμώνα πίσω στην κουζίνα, ας μιλήσουμε λίγο για τη συμπεριφορά ως πελάτες. Μπορεί κάποιοι να βγαίνουν έξω για να διασκεδάσουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως κάποιος άλλος δεν κόπιασε ή αγχώθηκε για να παρέχει τις υπηρεσίες του σε αυτούς. Τις περισσότερες φορές, οι εργαζόμενοι ενός καταστήματος εστίασης κάνουν τα πάντα για να μείνει ο κόσμος ευχαριστημένος. Οπότε, προτού στείλετε ένα φαγητό πίσω αναλογιστείτε αυτό. Φυσικά, αυτό δεν ισχύει για περιστατικά που οι κανόνες υγιεινής δεν τηρούνται ή η παραγγελία ήρθε λάθος για τον οποιονδήποτε λόγο, αλλά ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις, ας είμαστε ευγενικοί και ανθρώπινοι.
Σας παραθέτουμε τις εμπειρίες από προσωπικό εστιατορίων έτσι όπως οι ίδιοι τις παρουσίασαν στα social media.
Το σουσάμι δεν ήταν από χοιρινό!
«Μια κυρία έστειλε το μπιφτέκι της πίσω, επειδή είχε σουσάμι στο ψωμάκι, που επέμεινε ότι ήταν «από χοιρινό» (το σουσάμι) και δεν έτρωγε χοιρινό…Όλοι αρχίσαμε να αμφιβάλλουμε για τη λογική μας μετά από λίγα λεπτά πέρα δώθε, αλλά σίγουρα δεν υπάρχει χοιρινό κρέας στο σουσάμι.»
Το πιάτο δεν είχε γεύση
«Κάποιος έστειλε ένα γεύμα πίσω γιατί «δεν είχε γεύση» και αποδείχθηκε ότι είχε Covid.»
Το «πολύ φαγητό»
«Ένας τύπος εκνευρίστηκε, επειδή του σέρβιραν «πολύ φαγητό», αφού η μερίδα του με πατάτες brunch ήταν μεγαλύτερη από αυτήν στο τραπέζι δίπλα του. Ζήτησε να μιλήσει στον διευθυντή (εμένα) για να παραπονεθεί για αυτό και με έβαλε να πάρω πίσω το πιάτο του και να το ξανασερβίρω με λιγότερες πατάτες»
Τούμπαλιν
«Πριν χρόνια δουλεύαμε με τον αδερφό μου στην ίδια κουζίνα, σε μια έκθεση. Ο σερβιτόρος έφερε πίσω ένα πιάτο ζυμαρικών και είπε ότι ο πελάτης είπε ότι δεν είχε καλή γεύση. Κοίταξα τον αδερφό μου και του έδωσα το πιάτο. Έβαλε ένα καινούργιο μπολ ζυμαρικών πάνω από τα ζυμαρικά που επιστράφηκαν, τα αναποδογυρίζει, σκουπίζει το χείλος και το ξαναγαρνίρισε και το δώσαμε πάλι στο σερβιτόρο. Ο πελάτης δήλωσε ότι είχε τέλεια γεύση τότε!»
Η μαύρη τρίχα
«Μια γυναίκα έστειλε πίσω τις τηγανίτες της γιατί βρήκε μέσα μια μακριά μαύρη τρίχα.Τα μαλλιά μου είναι κοντά, ξανθά και σγουρά. Ο τύπος που έφτιαχνε τις τηγανίτες είχε ξυρισμένο κεφάλι. Κανείς άλλος δεν χειριζόταν το φαγητό της, αλλά μαντέψτε ποιος είχε μακριά μαύρα μαλλιά (η ίδια η πελάτισσα); Ο διευθυντής απλώς ανασήκωσε τους ώμους, και είπε να της φτιάξουν καινούριες.»
Έχει καλή γεύση; Δεν είναι vegan!
«Δούλευα σε ένα vegan εστιατόριο και ένας πελάτης έστειλε πίσω το φαγητό του, επειδή “είχε πολύ καλή γεύση” και πρέπει να είχε κάτι μη vegan μέσα. Προφανώς, ο πελάτης απλώς κάθισε στο τραπέζι με μούτρα, ενώ όλοι οι άλλοι απολάμβαναν το γεύμα τους.»
Νάτσος μιας εβδομάδας
«Μια κυρία έστειλε πίσω τα νάτσος της που παρήγγειλε και έλαβε μια εβδομάδα πριν (από ντελίβερι). Είχε έρθει για δείπνο με τον γιο της και έφερε πίσω τα νάτσος, λέγοντας ότι δεν είχαν αρκετό τυρί πάνω και δεν της άρεσαν πολύ. Και πάλι αυτή η παραγγελία ήταν από την προηγούμενη εβδομάδα!»
Μα είναι ο σολομός ψάρι;
«Εργαζόμουν σε εστιατόριο με θαλασσινά και το μενού είχε έναν “ψητό σολομό Reuben”. Μια κυρία τον έστειλε πίσω αμέσως, γιατί δεν ήξερε ότι είχε ψάρια.»
Η κρεμμυδόσουπα με τα πολλά κρεμμύδια
«Πελάτης έστειλε πίσω μια γαλλική κρεμμυδόσουπα επειδή ήταν πολύ αλμυρή και με πάρα πολλά κρεμμύδια για αυτόν.»
Τα αγνώστου προελεύσεως όστρακα
«Είπαν ότι τα όστρακα που παρήγγειλαν ήταν κρύα. Δεν είχαμε στο μενού όστρακα. Τα είχαν πάρει από κάποιο άλλο εστιατόριο.»