cibum team
Οι πωλήσεις σε πατατάκια, σνακ και πίτσα αυξήθηκαν καθώς πολλοί φαν του Euro συγκεντρώθηκαν στα σπίτια για να παρακολουθήσουν ποδόσφαιρο.
Ο Fraser McKevitt, επικεφαλής του τμήματος λιανικής και καταναλωτικής πληροφόρησης στο Kantar, δήλωσε: «Ήταν ένας τεράστιος μήνας για το βρετανικό ποδόσφαιρο, με τα μεγάλα τουρνουά να προσφέρουν σημαντική ώθηση στα σούπερ μάρκετ. Αλλά με πολλούς οπαδούς να επιλέγουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις νέες ελευθερίες και να παρακολουθήσουν τους αγώνες σε παμπ και μπαρ, οι πωλήσεις για κατανάλωση αλκοόλ στο σπίτι κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εβδομάδων έως τα μέσα Ιουλίου μειώθηκαν στην πραγματικότητα κατά 3% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα.»
Ωστόσο, οι αγοραστές ξόδεψαν ακόμα 1,2 δισεκατομμύρια λίρες στην κατηγορία – αύξηση 24 τοις εκατό την ίδια περίοδο το 2019.
Πατατάκια και σνακ σημείωσαν επίσης αύξηση στις πωλήσεις κατά 23% σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια ενώ αν και η πίτσα είναι το σήμα κατατεθέν της Ιταλίας, που ήταν ο αντίπαλος της Αγγλίας στον τελικό του Euro 2020, αυτό δεν εμπόδισε τους ποδοσφαιρόφιλους να ξοδέψουν 10 εκατομμύρια λίρες για πίτσες τον περασμένο μήνα.
Ο Καντάρ δήλωσε ότι οι πωλήσεις παντοπωλείων μειώθηκαν 5,1 τοις εκατό κατά τη διάρκεια των 12 εβδομάδων έως τις 11 Ιουλίου, αλλά οι αγοραστές ξόδεψαν επιπλέον 3 δισ. Λίρες για αγορές από παντοπωλεία σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.
Πηγή: Yorkshire post
Δείτε επίσης:
To αλκοόλ προκαλεί ηλιακό έγκαυμα!
Νέο κρούσμα της νόσου Haff από κατανάλωση ψαριών
Οι πέντε πιο καινοτόμες τεχνολογίες σε σούπερ μάρκετ σήμερα
Ηθική στα τρόφιμα: Τεχνολογική καινοτομία που δίνει τέλος στη σφαγή των νεοσσών
Βίντεο: Δείτε τις γραμμές γεμίσματος κέτσαπ Kraft-Heinz σε δράση
Προσλήψεις σε ΑΒ Βασιλόπουλος και My market
Μουχλιασμένο ψωμί: Μπορούμε να το φάμε, αφαιρώντας το χαλασμένο μέρος;