cibum team
Το φαγητό στην εργασία μπορεί να είναι ένα περίπλοκο ζήτημα. Πολλοί εργαζόμενοι επιθυμούν να εξοικονομήσουν χρόνο τρώγοντας στο γραφείο τους, ενώ άλλοι ενοχλούνται από τη μυρωδιά ενός σάντουιτς τόνου, ή ενός μπολ με γεμιστά, του διπλανού τους. Ορισμένες εταιρείες προσφέρουν δωρεάν παροχή τροφίμων και ποτών ως επίδομα εργασίας, ενώ άλλες επιμένουν να πληρώνουν οι εργαζόμενοι το τσάι και τον καφέ τους. Ενώ πολλές επιχειρήσεις ενδέχεται να θέλουν να αγνοήσουν τα ζητήματα που αφορούν το φαγητό στο χώρο εργασίας, όταν πρόκειται για το ηθικό και την απόδοση των εργαζομένων, ίσως είναι καλύτερο να ασχοληθούν και με αυτή την παράμετρο.
Ορισμένες εταιρείες παρέχουν στους υπαλλήλους επιδοτούμενες καφετέριες ή δωρεάν ποτά και σνακ ως είδος παροχών. Για παράδειγμα, η έδρα της Google στο Mountain View της Καλιφόρνια διαθέτει 15 καφετέριες που προσφέρουν δωρεάν γεύματα στους υπαλλήλους. Η παροχή δωρεάν φαγητού μπορεί να αυξήσει το ηθικό των εργαζομένων και επίσης να διατηρήσει τους υπαλλήλους επί τόπου ή στα γραφεία τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνοντας τον χρόνο που περνούν στο μεσημεριανό γεύμα ή στο διάλειμμα. Σε μια μικρή εταιρεία, η προσφορά ενός σνακ ή ενός κουτιού μπισκότων το απόγευμα μπορεί να έχει το ίδιο αποτέλεσμα στο ηθικό, με ένα δωρεάν γεύμα.
Υγιεινή διατροφή
Οι εργοδότες αρχίζουν να αναγνωρίζουν την αξία της ενθάρρυνσης των εργαζομένων τους να είναι πιο υγιείς, μέσω της υγιεινής διατροφής. Οι πιο υγιείς εργαζόμενοι μπορούν να μεταφραστούν σε χαμηλότερο κόστος ασφάλισης υγείας, υψηλότερη παραγωγικότητα και λιγότερες απουσίες. Σύμφωνα με μια έρευνα του 2010 από το Διαδικτυακό παντοπωλείο Peapod, περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους που απάντησαν στην έρευνα, πιστεύουν ότι η διαθεσιμότητα ανθυγιεινών σνακ στο γραφείο αποτελεί εμπόδιο στην υγεία. Για να ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους να τρώνε υγιεινά τρόφιμα, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν υγιεινά σνακ, όπως φρούτα, γιαούρτι και πράσινο τσάι, αντί για σόδες και αναψυκτικά, ή να πραγματοποιήσουν εκστρατείες ευαισθητοποίησης για την υγιεινή διατροφή.
Εθιμοτυπία φαγητού
Σε ορισμένα γραφεία, ειδικά σε ανοιχτούς χώρους εργασίας, μπορεί να υπάρχει ένταση όταν οι άνθρωποι αποφασίζουν να φάνε στο γραφείο τους. Αυτό μπορεί να προέλθει από τη μυρωδιά ορισμένων τροφίμων, τον θόρυβο του φαγητού ή τους ανθρώπους που απλά δεν τους αρέσει να βλέπουν άλλους να τρώνε συνεχώς. Ψίχουλα και ποτά που χύνονται σε υπολογιστές και άλλο εξοπλισμό μπορεί να σας κοστίσουν χρήματα. Για να αντιμετωπίσετε αυτές τις ανησυχίες, ζητήστε ένα ειδικό διάλειμμα ή ζητήστε από τους υπαλλήλους να τρώνε μόνο σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους να αποφεύγουν τα δυσάρεστα τρόφιμα για μεσημεριανό γεύμα και να προσφέρετε κίνητρα για διαστήματα διαλειμμάτων και γραφεία καθαρά και απαλλαγμένα από απορρίμματα τροφίμων.
Ασφάλεια τροφίμων
Καμία αρχή ή φορέας ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία δεν έχει συγκεκριμένους κανόνες που να απαγορεύουν ή να περιορίζουν τα τρόφιμα στο χώρο εργασίας. Ορισμένοι κανονισμοί απαιτούν από τους εργοδότες να αξιολογήσουν τυχόν κινδύνους στο χώρο εργασίας ή κινδύνους για την ασφάλεια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν τρόφιμα. Για παράδειγμα, οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να έχουν τροφή σε περιοχές όπου τα τρόφιμα θα μπορούσαν να μολυνθούν με τοξικές ουσίες. Αυτό μπορεί να ερμηνευθεί ότι σημαίνει, για παράδειγμα, ότι οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να τρώνε σε εργοστάσιο φυτοφαρμάκων ή να αποθηκεύουν τρόφιμα στην ίδια περιοχή με τα είδη καθαρισμού.
Οι εταιρείες αρχίζουν να συνειδητοποιούν πόσο σημαντικό είναι το καλό φαγητό στην προσέλκυση ταλέντων και η δημιουργία υγιών χώρων εργασίας που φροντίζουν τους υπαλλήλους τους. Οι τεχνολογικοί γίγαντες όπως το Google και το Facebook άλλαξαν το μέχρι τώρα σκηνικό σε αυτό τον τομέα. Με τα απεριόριστα σνακ, ροφήματα και καφέδες, έδωσαν άλλη διάσταση στο μέλλον του φαγητού στο χώρο εργασίας για πάντα.
Χρησιμοποιώντας φαγητό για να προσελκύσετε ταλέντα και να ενθαρρύνετε τον εταιρικό πολιτισμό.
«Ανεξάρτητα από τον τομέα στον οποίο εργάζονται, τα κορυφαία ταλέντα αναζητούν τώρα το περιβάλλον και τα οφέλη που προσφέρουν οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας», λέει ο Collin Burry, διευθυντής σχεδιασμού στην αρχιτεκτονική εταιρεία Gensler, η οποία έχει σχεδιάσει χώρους εργασίας για Etsy, Adobe και Facebook «ένα μεγάλο μέρος της ισορροπίας για τον εργαζόμενο είναι να νιώθει καλά και να νοιάζεται, και το φαγητό είναι μεγάλο μέρος αυτού»
Οι Millennials έχουν υψηλές προσδοκίες από το χώρο εργασίας τους, και οι επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν υπόψη τις ανάγκες και τις προσδοκίες ενός ευέλικτου, πολλαπλών γενεών και συχνά διεθνούς εργατικού δυναμικού. Όσο καλύτερη είναι η προσφορά, τόσο ισχυρότερη είναι η κουλτούρα της εταιρείας και η διατήρηση του προσωπικού.
Στο συνεργείο All Work & Social XYZ στο Spinningfields του Μάντσεστερ, τα μέλη μπορούν να πιουν κοκτέιλ και να γευματίσουν με πίτσα ψημένη σε ξυλόφουρνο, υπό τους ήχους μουσικής. Η ομάδα τροφοδοσίας εκπαιδεύτηκε στη Νάπολη για να διασφαλίσει ότι το προϊόν είναι κορυφαίο και αυθεντικό.
«Η εμπειρία φαγητού της πίτσας ήταν πάντα μια κοινωνική πρακτική», λέει ο Anthony Powell, διευθύνων σύμβουλος της All Work & Social. «Κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την προσέγγισή μας στη δημιουργία εργασιακών και κοινωνικών χώρων ».
Υγιεινά τρόφιμα στο χώρο εργασίας και παραγωγικότητα των μελών της ομάδας
Οι παραδοσιακοί οργανισμοί αρχίζουν να παρέχουν πιο εξελιγμένες, υγιεινές επιλογές φαγητού για να ανταγωνιστούν τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και τους χώρους συνεργασίας. Σύμφωνα με τη Σύνοδο Κορυφής για την Υγεία και την Ευεξία της Allegra, το 27 τοις εκατό των υπαλλήλων δηλώνουν ότι η πρόσβαση σε υγιεινά τρόφιμα και ποτά είναι ο νούμερο ένα τρόπος για να τους στηρίξει ο χώρος εργασίας.
Η Sodexo, η οποία παρέχει φαγητό σε χώρους εργασίας όπως Microsoft, Unilever και Nestlé, συνεργάστηκε με το Branding Agency που εδρεύει στο Λονδίνο, για να δημιουργήσει το Modern Recipe, μια καντίνα με πρωτότυπο σχεδιασμό, που προσφέρει μια σειρά από διεθνή πιάτα, συμπεριλαμβανομένων των φυτικών επιλογών, smoothies και σαλάτες σε στιλ Ottolenghi.
Η επωνυμία, η οποία προσαρμόστηκε στα μεταβαλλόμενα γούστα και τις απαιτήσεις των πελατών της, κυκλοφόρησε σε αρκετούς ιστότοπους, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας φαρμακευτικής εταιρείας AstraZeneca και της βρετανικής πολυεθνικής εταιρείας ποτών Diageo.
«Αντί για μια κλασική εταιρική καντίνα, με άκαμπτες ώρες, βαρύ φαγητό και« Μεξικάνικη εβδομάδα », δημιουργήσαμε έναν ευέλικτο χώρο, κατάλληλο για φαγητό και συναντήσεις, όπου μια σειρά από υγιεινά, τρόφιμα ήταν διαθέσιμα όλη την ημέρα», λέει ο Roly Grant, συνιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής του Without.
Η επένδυση έχει αποδώσει. Από την εισαγωγή της Modern Recipe στον ιστότοπο Cambridge της AstraZeneca, το φαγητό στο χώρο εργασίας αυξήθηκε κατά 45% και τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 60%. Στο Diageo, ο κύκλος εργασιών των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 15%.
Απασχόληση εργαζομένων και ένα εμπνευσμένο εργασιακό περιβάλλον
Ο σχεδιασμός της καντίνας είναι εξίσου σημαντικός με την ποιότητα των τροφίμων στο χώρο εργασίας. Χώροι ξεγνοιασιάς, καθίσματα σε στιλ λόμπι ξενοδοχείου και άνετες γωνίες επιτρέπουν την ιδιωτικότητα και την κοινωνικοποίηση.
«Οι χώροι εργασίας έχουν επηρεαστεί περισσότερο από μια αίσθηση άνεσης», λέει ο Burry. «Τα κυλικεία αρχίζουν να χρησιμοποιούνται ως χώροι συνεργασίας όλη την ημέρα και οι εργαζόμενοι μπορούν να προσκαλούν τους επισκέπτες μέσα και όχι να ταξιδεύουν για να τους συναντήσουν σε ένα εξωτερικό καφέ. Μια καλά μελετημένη καντίνα γίνεται αναπόσπαστο μέρος του ευρύτερου εργασιακού περιβάλλοντος. “
Έχοντας ένα φιλόξενο μέρος για παρέα καταπολεμά επίσης τη μοναξιά και επιτρέπει τη δημιουργική σκέψη και τη διασταυρούμενη ανταλλαγή ιδεών. «Η επιτυχία της MAG συνδέεται άμεσα με την εύφορη σκέψη των υπαλλήλων μας», λέει ο David Amor, επικεφαλής της επιχείρησης ανάπτυξης επιχειρήσεων MAG Interactive, ο οποίος παρέχει στο προσωπικό δωρεάν καθημερινό πρωινό, καθώς και μεσημεριανό γεύμα τις Παρασκευές.
«Όμως οι δημιουργικές ιδέες σπάνια έρχονται όταν κοιτάζουμε μια οθόνη υπολογιστή. Μια συνομιλία με τους συναδέλφους την ώρα του πρωινού είναι μια επιτυχημένη εκκίνηση της ημέρας. Είναι μια συνάντηση που δεν μοιάζει με μια συνάντηση. “
Πληροφορίες από:
Δείτε επίσης:
ΕΦΕΤ: Το νέο Μοντέλο Ενεργειών Συμμόρφωσης στις επιχειρήσεις τροφίμων
Καύσωνας: Πως να επιβιώσετε χωρίς κλιματισμό. Τα «ύπουλα» συμπτώματα της θερμοπληξίας
Εστίαση: Προτάσεις για υποχρεωτικό εμβολιασμό των εργαζομένων στην εστίαση. Μόνο εμβολιασμένοι στους κλειστούς χώρους.
ΕΦΕΤ- Νέα ανάκληση: συσκευασμένο φιλέτο κοτόπουλο, λόγω σαλμονέλας
Ποια είναι η ΒΑΠ που κατήγγειλε την Coca Cola 3Ε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού
Ανιχνευτές μετάλλων στη βιομηχανία τροφίμων part 2: Επικύρωση, Επαλήθευση και Έλεγχος
Vegan: Όσοι ΔΕΝ τρώνε κρέας κινδυνεύουν λιγότερο από τον covid
Δύσοσμες μασχάλες: Ποια τρόφιμα προκαλούν δυσοσμία. Πώς να τις αντιμετωπίσετε.
Aπίστευτο: το Νο1 ποτό σε πωλήσεις στον κόσμο είναι… παγκοσμίως άγνωστο!
Εστίαση: “Λουκέτο” για όρθιους πελάτες, ακόμη και από φωτογραφίες ή Video στα social media
Vegan: ποιο είναι το ιδανικό υποκατάστατο του τυριού
Oξείδιο του αιθυλενίου: Συνεχίζονται οι ανακλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη
Γιατί αλλάζει όνομα η γαλλική σαμπάνια στη Ρωσία
Νέα υπηρεσία καταγγελιών για την ασφάλεια τροφίμων
Φάκελος Ισταμίνη: η τοξίνη που προκαλεί τροφικές δηλητηριάσεις
Vegan: ποιο είναι το ιδανικό υποκατάστατο του τυριού
Φάκελος Κουμαρίνη: γιατί ανακαλούνται τρόφιμα που περιέχουν κουμαρίνη
ΕΦΕΤ: Αλλαγές στον τρόπο επιβολής προστίμων στις επιχειρήσεις τροφίμων
Έρευνα: επιμέλεια και επιμονή στην καθαριότητα, έφερε ο covid!
Εστίαση: Πότε θα είναι έτοιμη η εφαρμογή για τον έλεγχο των εμβολιασμένων
Β. Ρούσσος: Η Ειρήνη Παππά έπεσε στα πόδια του για ένα ζεϊμπέκικο!