Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
20.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Έρευνα: επιμέλεια και επιμονή στην καθαριότητα, έφερε ο covid!

ΑρχικήΝέαΈρευνα: επιμέλεια και επιμονή στην καθαριότητα, έφερε ο covid!
spot_img

cibum team

 

Στροφή προς την καθαριότητα έκαναν οι άνθρωποι λόγω της λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία πάντως δείχνει ότι υπάρχει ακόμη περιθώριο για βελτίωση.

Η εταιρεία με προϊόντα καθαρισμού Harrison Wipes ήθελε να καταλάβει σε ποιο βαθμό έχει μεταβληθεί η στάση των πολιτών του Ηνωμένου Βασιλείου απέναντι στην καθαριότητα και πώς θα είναι η κατάσταση μετά τον Covid.

Σύμφωνα, λοιπόν, με την έρευνα που πραγματοποίησε η φίρμα σε συνεργασία με την Toluna σε 359 άτομα στο Ηνωμένο Βασίλειο, το κοινό είναι τώρα πολύ πιο προσεκτικό για την καθαριότητα από ό, τι ήταν πριν.

Συνολικά, το 82 τοις εκατό των ερωτηθέντων γνώριζαν περισσότερα για την καθαριότητα από την έναρξη της πανδημίας.

Για τους περισσότερους ανθρώπους, γενικά η στάση απέναντι στον καθαρισμό έχει αλλάξει κατά τους τελευταίους 12 μήνες, με αυξημένη χρηματοδότηση για διαφημίσεις, σχετικές ενημερώσεις και πιο ανοικτή  συζήτηση για το θέμα.

Η πλειονότητα των ερωτηθέντων αντιλαμβάνεται γιατί ο καθαρισμός είναι σημαντικός για αυτούς, όχι μόνο ως συνήθεια υγιεινής, αλλά και ως προληπτικό μέτρο κατά του κινδύνου.

Κατανοεί ότι δεν λειτουργούν όλα τα προϊόντα με τον ίδιο τρόπο ή δεν επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα. Οπότε η σωστή επιλογή είναι πιο σημαντική από τον καθαρισμό αυτό καθ’ ευατό.

Καλή επίγνωση των θεμάτων σχετικά με τον καθαρισμό

Συνολικά, το 91% των ανθρώπων γνωρίζουν πολύ περισσότερο πλέον για τα αναγκαία τα μέτρα καθαρισμού σε δημόσιους χώρους, όπως οι σταθμοί απολύμανσης χεριών ή το καθάρισμα των επιφανειών με απολυμαντικό.

Συνολικά, το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα αισθανόταν πιο άνετα και ασφαλείς, ότι τα μέτρα πρόληψης COVID-19 εφαρμόζονταν, εάν ήταν σε θέση διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι μέτρα καθαρισμού.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 73% εκείνων, που εργάζονται έξω από τα σπίτια τους, έχουν αναλάβει περισσότερες ευθύνες για καθαρισμό του χώρου εργασίας. Περισσότεροι από τους μισούς έχουν αναλάβει με τον καθαρισμό και την απολύμανση του δικού τους χώρου εργασίας, το ένα τέταρτο έχει επιφορτιστεί με την απολύμανση ενός κοινόχρηστου χώρου εργασίας και στο 17% έχει ζητηθεί να απολυμάνουν μια περιοχή όπου μπορεί να είναι το ευρύ κοινό.

Ωστόσο, ένας στους πέντε νέους υπαλλήλους καθαρισμού είχε λάβει ελάχιστη ή καθόλου καθοδήγηση από τους εργοδότες σχετικά με πώς γίνεται αποτελεσματικά ο καθαρισμός. Αυτό δείχνει ότι οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να μην κάνουν αρκετά για να προστατεύσουν τους υπαλλήλους τους.

Ο Stephen Harrison, διευθύνων σύμβουλος της Harrison Wipes, δήλωσε: «Με τα αποτελέσματα της έρευνάς μας, είναι σαφές αν και οι άνθρωποι γνωρίζουν περισσότερο τα ζητήματα της καθαριότητας. Ωστόσο, η μέθοδος καθαρισμού και η γνώση για το ποιο προϊόν είναι το ιδανικό για κάθε κατάσταση, δεν είναι ακόμα εκεί. πρέπει να είναι. Στόχος μας είναι να γεφυρώσουμε αυτό το κενό».

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα