Έκθεση της AMA Research αναλύει την Παγκόσμια Αγορά για τη φέτα και το χαλούμι.
Το χαλούμι και η φέτα προέρχονται από το πρόβειο και το κατσικίσιο γάλα και το τυρί παρασκευάζεται από τον συνδυασμό και των δύο τύπων γάλακτος. Το τυρί χαλούμι έχει περισσότερες θερμίδες και περισσότερα λιπαρά από τη φέτα. Πρόκειται για ημίσκληρο, αλμυρό τυρί και έχει διαφορετικό σημείο τήξης, έχει επίσης λαστιχένια υφή με αλμύρα. Το τυρί διατίθεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, στο παντοπωλείο και σε άλλα καταστήματα σε διάφορες μορφές, όπως σε μικρούς ή μεγάλους κύβους, σε φέτες και σε τεμαχισμένη μορφή. Σύμφωνα με την AMA Research, η αγορά για το τυρί χαλούμι και φέτα αναμένεται να καταγράψει CAGR 21,3% κατά την περίοδο πρόβλεψης έως το 2030. Η ανάπτυξη αυτή οφείλεται κυρίως στη ζήτηση για τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνες Β, φώσφορο και ασβέστιο.
Η “Global Halloumi and Feta Cheese Report” της AMA Research πραγματοποιεί βαθιά ανάλυση των χαρακτηριστικών της αγοράς, του μεγέθους, των εκτιμήσεων και της ανάπτυξης ανά τμηματοποίηση, περιφερειακές αναλύσεις και χώρα μαζί με το ανταγωνιστικό τοπίο, τα μερίδια αγοράς των παικτών και τις στρατηγικές που είναι βασικές στην αγορά. Η εξερεύνηση παρέχει μια πληροφορίες 360°, υπογραμμίζοντας τα σημαντικά αποτελέσματα του κλάδου. Αυτές οι πληροφορίες βοηθούν τους υπεύθυνους λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων να διαμορφώνουν καλύτερα επιχειρηματικά σχέδια και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για βελτιωμένη κερδοφορία. Επιπλέον, η μελέτη βοηθά τους επιχειρηματίες ή τους ιδιώτες παίκτες να κατανοήσουν τις εταιρείες με περισσότερες λεπτομέρειες για να λάβουν καλύτερα τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Σε αυτήν την ερευνητική μελέτη, οι κύριοι παράγοντες που ωθούν την ανάπτυξη της έκθεσης για την παγκόσμια αγορά χαλουμιού και τυριού φέτα έχουν μελετηθεί διεξοδικά σε μια προσπάθεια να εκτιμηθεί η συνολική αξία και το μέγεθος αυτής της αγοράς μέχρι το τέλος της περιόδου πρόβλεψης. Ο αντίκτυπος των κινητήριων δυνάμεων, των περιορισμών, των προκλήσεων και των ευκαιριών έχει εξεταστεί εκτενώς. Οι βασικές τάσεις που διαχειρίζονται το ενδιαφέρον των πελατών έχουν επίσης ερμηνευτεί με ακρίβεια προς όφελος των αναγνωστών.
Οι σημαντικότεροι παίκτες σε αυτήν την αναφορά περιλαμβάνουν, Arla Foods (Δανία), Lemnos Foods P/L (Αυστραλία), Pittas Dairy Industries Ltd (Ηνωμένες Πολιτείες), Delamere Dairy (Ηνωμένο Βασίλειο), Nordex Food A / S (Δανία), Hadjipieris Organic Farm (Κύπρος), Achnagal Dairies Industry (Κύπρος), KRINOS Foods (Καναδάς), ΔΩΔΩΝΗ (Ελλάδα).
Η έκθεση – μεταξύ άλλων – περιλαμβάνει
- Διαθεσιμότητα χαλουμιού και τυριού φέτα σε διαδικτυακές πλατφόρμες
- Ευαισθητοποίηση σχετικά με τα οφέλη της αγοράς για το χαλούμι και το τυρί φέτα για την υγεία
- Ζήτηση για προϊόντα διατροφής πλούσια σε βιταμίνες Β, φώσφορο και ασβέστιο
- Αυξημένη ζήτηση για την τάση της αγοράς τυροκομικών προϊόντων
- Αύξηση εφαρμογής χαλουμιού και φέτας στα ψημένα προϊόντα
- Αριθμός Νεοεισερχόμενων στην αγορά αυξάνουν τον ανταγωνισμό στην αγορά χαλουμιού και φέτας.
Η μελέτη αγοράς χαλουμιού και τυριού φέτα ταξινομείται κατά Εφαρμογή (Οικοκυριό, Καφετέριες, Εστιατόρια, Άλλα), Φύση (Χωρίς λακτόζη, Προστιθέμενα Ωμέγα-3, Βιολογικά, Σταθερά σε Ράφια), Πηγή Γάλακτος (Πρόβατο, Αγελάδα, Κατσίκα), Διανομή Κανάλι (Σούπερ μάρκετ/Υπερμάρκετ, Εξειδικευμένα καταστήματα, Διαδικτυακή λιανική πώληση, άλλα), Έντυπο τυριού (Κύβοι, Slice, Shredded)
Η έκθεση ολοκληρώνεται με λεπτομέρειες σχετικά με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και τη χρηματοοικονομική δομή των κορυφαίων προμηθευτών στην έκθεση για την παγκόσμια αγορά χαλούμι και τυριού φέτα. Επισκόπηση των βασικών τάσεων στο παρελθόν και το παρόν. Πληροφορίες σχετικά με τα διάφορα κανάλια μάρκετινγκ και τους γνωστούς διανομείς σε αυτήν την αγορά.
Για περισσότερα πατήστε ΕΔΩ.