Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024
10 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΓΙΩΤΗΣ εναντίον ΙΟΝ: Ο «πόλεμος της κουβερτούρας» – Η ΙΟΝ αλλάζει συσκευασία και διαφήμιση

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΓΙΩΤΗΣ εναντίον ΙΟΝ: Ο «πόλεμος της κουβερτούρας» - Η ΙΟΝ αλλάζει συσκευασία και διαφήμιση
spot_img

Το ΣΣΕ αναγκάζει την ΙΟΝ να αλλάξει τη συσκευασία και τη διαφήμιση στα προϊόντα κουβερτούρας.

 Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, προσέφυγε η ΓΙΩΤΗΣ με πρόεδρο τον Ιωάννη Γιώτη, καταγγέλλοντας την διαφήμιση των προϊόντων κουβερτούρας της ανταγωνιστικής εταιρείας ΙΟΝ, του Σπύρου Θεοδωρόπουλου. Η ΓΙΩΤΗΣ με τέσσερις αιτήσεις στο ΣΕΕ, για ισάριθμα προϊόντα (Γάλακτος, Κλασική Σταγόνες, Κλασική, Λευκή), ζήτησε να ελεγχθεί εάν η φράση «η επιλογή των Ελλήνων ζαχαροπλαστών» που αναφέρεται στις διαφημίσεις της ΙΟΝ, αλλά και στη συσκευασία, είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.

Η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι ο υπό έλεγχο ισχυρισμός «η επιλογή των Ελλήνων ζαχαροπλαστών» είναι πιθανό να εκληφθεί από τους καταναλωτές ότι επικοινωνεί το μήνυμα πως το διαφημιζόμενο προϊόν αποτελεί την πρώτη και τη μοναδική επιλογή κουβερτούρας, από όλους τους Έλληνες ζαχαροπλάστες και υπό αυτήν την έννοια ο εν λόγω ισχυρισμός συνιστά έναν ευθύ, απόλυτο και κατηγορηματικό ισχυρισμό ξεκάθαρης υπεροχής έναντι των προϊόντων του ανταγωνισμού.

Όμως δεν υπάρχουν επίσημες, αντικειμενικές μετρήσεις για τις πωλήσεις στους ζαχαροπλάστες και στην αγορά χονδρικής στην κουβερτούρα, οι οποίες θα μπορούσαν να καταγράψουν τα μερίδια που έχει κάθε μάρκα και έτσι να προκύψει η υπεροχή του πρώτου έναντι των υπολοίπων ανταγωνιστών αναφέρει το σκεπτικό της απόφασης. Επιπλέον, από τα στοιχεία που προσκομίσθηκαν, δεν προέκυψε ρητά, με σαφήνεια και με αδιαμφισβήτητο τρόπο η απόλυτη υπεροχή του διαφημιζόμενου προϊόντος, όπως είναι αναγκαίο όταν πρόκειται για την τεκμηρίωση ενός τόσο απόλυτου ισχυρισμού.

Κατά συνέπεια η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι ο υπό έλεγχο ισχυρισμός «η επιλογή των Ελλήνων ζαχαροπλαστών» είναι απόλυτος και υπερβολικός, δεν τεκμηριώθηκε επαρκώς, μπορεί να δημιουργήσει εσφαλμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές, προσκρούει στα άρθρα 5 και 6 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί προκειμένου η επικοινωνία να είναι σύμφωνη με τον Κώδικα.

Η προθεσμία για την τροποποίηση της συσκευασίας είναι τρεις μήνες και για τα υλικά επικοινωνίας στα σημεία πώλησης είναι 30 ημέρες, σύμφωνα με τις προθεσμίες που προβλέπονται στο άρθρο 9Δ του Κανονισμού της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής.

Η απόφαση κοινοποιήθηκε σε ΕΔΕΕ – ΣΔΕ – ΕΣΡ  και στην  Γ.Γ.ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο