Έρευνα της Tate & Lyle PLC έδειξε πως το ένα τρίτο των ατόμων 18-35 ετών καταναλώνει αρκετά μεγάλες ποσότητες γαλακτοκομικών, παρά την αναδυόμενη τάση της «κουλτούρας ακύρωσής» τους.
Η αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων βρίσκεται σε πτώση εδώ και αρκετά χρόνια. Η ευαισθητοποίηση των ανθρώπων για τις αρνητικές επιπτώσεις της κτηνοτροφίας οδηγεί πολλούς να με πολλούς να στρέφονται σε εναλλακτικές γαλακτοκομικές, «ακυρώνοντας» τα γαλακτοκομικά: cancel dairy. Ωστόσο, το ένα τρίτο των ατόμων ηλικίας 18-35 ετών στην Ευρώπη καταναλώνουν περισσότερα γαλακτοκομικά σήμερα από ό,τι πριν από τρία χρόνια.
Η εταιρεία ποτών , τροφίμων και πρώτων υλών, Tate & Lyle PLC, διεξήγαγε καταναλωτική έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Πολωνία, την Ισπανία και τη Σουηδία. Στόχος της ήταν να διερευνήσει τη στάση απέναντι στην κατανάλωση γαλακτοκομικών (και αν η κουλτούρα του cancel έχει πράγματι επηρεάσει τις πωλήσεις σε προϊόντα γάλακτος).
Τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που θα περίμενε κανείς. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Τate & Lyle, αναφορικά με την έρευνα, οι νέοι καταναλωτές τρώνε πολλά γαλακτοκομικά προϊόντα. Συγκεκριμένα, το 71% καταναλώνει τυρί, το 81% γάλα και το 69% τρώει γιαούρτι τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Προκαλεί εντύπωση πως σχεδόν τα τρία τέταρτα (77%) των ατόμων της ηλικιακής ομάδας 18-35 ετών, θα κατανάλωναν ακόμα περισσότερα γαλακτοκομικά εάν υπήρχαν επιλογές με λιγότερα λιπαρά, ζάχαρη και αλλεργιογόνα, καθώς ένα σεβαστό ποσοστό των συμμετεχόντων ανησυχεί για τις επιπτώσεις τους στην υγεία. Ωστόσο, νεότεροι καταναλωτές είναι πιθανόν να επιλέγουν και εναλλακτικά γαλακτοκομικά, όπως παγωτό χωρίς γαλακτοκομικά (33%) ή τυρί (35%).
Πολλοί από τους συμμετέχοντες φαίνεται, σύμφωνα με την έρευνα, να διεξάγουν ευέλικτες δίαιτες, εναλασσόμενοι ανάμεσα σε γαλακτοκομικά και εναλλακτικά γαλακτοκομικά, ανάλογα με τη διάθεσή τους ή τις γεύσεις τους. Η βιωσιμότητα αποτελεί μια αυξανόμενη, αργά αλλά σταθερά, τάση, με καταναλωτές πάσης ηλικίας να δηλώνουν πως στρέφονται σταδιακά σε προϊόντα με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και πιο φιλικά προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο.
Η έρευνα, πέρα από το να παράσχει δεδομένα για το τι προτιμούν οι millennials στη διατροφή τους, αποκάλυψε ευκαιρίες για τους κατασκευαστές τροφίμων και ποτών να κάνουν περισσότερες προσπάθειες να ενθαρρύνουν τους νέους να τρώνε γαλακτοκομικά προϊόντα, ανταποκρινόμενοι σε πιο σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες.