Έρευνα στις ΗΠΑ αποκαλύπτει πως το 47% των συμμετεχόντων θα προτιμούσαν ένα drive through από ένα φυσικό κατάστημα.
Τα drive through καταστήματα γρήγορου φαγητού μπορεί να ήρθαν στην Ελλάδα στα μέσα της δεκαετίας του ’90, αλλά στην Αμερική αποτελούν “θεσμό” εδώ και περισσότερες δεκαετίες.
Και μια πρόσφατη καταναλωτική έρευνα που διεξήχθη στις ΗΠΑ από την εταιρεία δημοσκόπησης OnePoll για την αλυσίδα καφέ Dutch Bros έδειξε πως είναι ακόμα πιο δημοφιλή από ότι πιστεύαμε, αυξάνοντας μάλιστα και τις πωλήσεις, αφού σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες (47%) απάντησαν ότι θα προτιμούσαν ένα drive through από ένα φυσικό κατάστημα.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη με 2.000 ενήλικες συμμετέχοντες αποκάλυψε, επίσης, ότι διπλάσιος αριθμός ατόμων προτιμούν το κατάστημα που απαιτεί παραγγελία από το αυτοκίνητο από το να πηγαίνουν στο κατάστημα (28% έναντι 14%), ενώ το ένα τρίτο όσων προτιμούν το drive-thrοughs δήλωσαν ότι θα επιλέγουν “πάντα” αυτή την επιλογή εάν έχουν τη δυνατότητα (32%).
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το drive-through για μια ποικιλία φαγητών και ποτών, πιο συχνά για καφέ (63%) ή γρήγορο φαγητό (60%), τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα και κυρίως βραδινές ώρες.
Γιατί, όμως, οι άνθρωποι προτιμούν τα drive through από τα φυσικά καταστήματα;
Σύμφωνα με την έρευνα, προκύπτει ότι 3 στους 5 το θεωρούν μια γρήγορη και εύκολη επιλογή, ενώ όσοι προτιμούν τα drive-thrus εκτιμούν επίσης την άνεση του να παραμένουν στο αυτοκίνητό τους (61%) και το να αποφεύγουν τις μεγάλες ουρές αναμονής (52%). Επιπλέον, είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι λαμβάνουν σε αυτά καλύτερη εξυπηρέτηση από ό,τι όταν πηγαίνουν στο κατάστημα (69%).
Αλλά το να πηγαίνεις στο κατάστημα έχει και τα προνόμιά του, όπως το να αποφεύγεις τις μεγάλες ουρές αυτοκινήτων (72%), να βλέπεις ιδίοις όμασι αυτό που θέλεις (64%) και να περπατάς μετά από πολύωρη οδήγηση (62%).