Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
19.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το 70% των καταναλωτών επιλέγουν βιώσιμη συσκευασία τροφίμων – Ευρήματα μελέτης

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΤο 70% των καταναλωτών επιλέγουν βιώσιμη συσκευασία τροφίμων - Ευρήματα μελέτης
spot_img

Η φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία αναδείχθηκε ως καθοριστικός παράγοντας επιλογής.

Μια μελέτη της Nomisma, μιας ανεξάρτητης εταιρείας που διεξάγει οικονομική έρευνα και πληροφόρηση για την αγορά, ανέδειξε τη σημασία της βιωσιμότητας στις καταναλωτικές επιλογές των Ιταλών, με το 70% να δίνει προτεραιότητα στις φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες όταν αγοράζουν τρόφιμα από μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο του Παρατηρητηρίου Συσκευασίας 2025, πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή περισσότερων από 1.000 Ιταλών καταναλωτών και μεγάλων λιανοπωλητών, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της βιώσιμης συσκευασίας για την αγορά τροφίμων. Περισσότεροι από ένας στους πέντε προτιμούν προϊόντα με συσκευασίες που προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές (23%), είναι πλήρως ανακυκλώσιμες (23%) ή ελαχιστοποιούν τα απόβλητα (21%).

Η μελέτη επιβεβαίωσε ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους ώστε να ευνοήσουν τις βιώσιμες επιλογές, ειδικά όταν πρόκειται για προϊόντα που προωθούνται ως υγιεινά ή βιώσιμα. Ωστόσο, πολλοί εμφανίζονται διστακτικοί να πληρώσουν σημαντικά υψηλότερη τιμή για συσκευασίες που ευθυγραμμίζονται με τις αρχές της βιωσιμότητας.

Οι κορυφαίες προτεραιότητες των Ιταλών καταναλωτών για το 2025 είναι η υγεία, η σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας και η βιωσιμότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, οι λιανοπωλητές καλούνται να προσφέρουν προϊόντα δικής τους μάρκας που συνδυάζουν αυτές τις αξίες, προκειμένου να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών και να ενισχύσουν την εικόνα τους. Παράλληλα, παραμένει η ανάγκη να διατηρηθεί η οικονομική προσιτότητα, καθώς αυτή εξακολουθεί να επηρεάζει καθοριστικά τις επιλογές των καταναλωτών.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι τα υγιεινά τρόφιμα ορίζονται από τους καταναλωτές κυρίως ως ελάχιστα επεξεργασμένα (46%), χωρίς πρόσθετα και χρωστικές (34%), χωρίς πρόσθετα σάκχαρα (34%) και με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά (32%). Παράλληλα, η βιωσιμότητα συσχετίζεται με τη φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία (46%), την τοπική προμήθεια (43%) και τις μειωμένες εκπομπές CO2 κατά την παραγωγή (42%).

Η φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία αναδείχθηκε ως καθοριστικός παράγοντας επιλογής, ιδιαίτερα για προϊόντα που χαρακτηρίζονται ως υγιεινά ή βιώσιμα. Το 73% των καταναλωτών θεωρεί ζωτικής σημασίας τις βιώσιμες συσκευασίες για υγιεινά προϊόντα, ενώ το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 76% όταν πρόκειται για προϊόντα που προωθούνται ειδικά ως βιώσιμα. Όταν συγκρίνονται πανομοιότυπα προϊόντα, η επιλογή με τη βιωσιμότερη συσκευασία κερδίζει συχνότερα την προτίμηση των καταναλωτών.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καμπανάκι για τις παρενέργειες των φαρμάκων απώλειας βάρους: Οι αναφορές για ανεπιθύμητες ενέργειες αυξήθηκαν κατά 350%!

Φάρμακα GLP-1, όπως τα Ozempic, Wegovy και Mounjaro, βρίσκονται στο επίκεντρο προβληματισμού για την ασφάλεια των χρηστών

Ορυκτέλαια στα τρόφιμα: Οι πιέσεις της βιομηχανίας καθυστερούν την προστασία των καταναλωτών – Αποκαλυπτικά έγγραφα της ΕΕ

Στο φως διαφωνίες, επιρροές και γραφειοκρατικές περιπλοκές γύρω από τον νέο κανονισμό για τους επικίνδυνους ρυπαντές τροφίμων
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα