Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το αλκοόλ δίνει θάρρος για φλερτ, αλλά δεν… ομορφαίνει τους άλλους

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΤο αλκοόλ δίνει θάρρος για φλερτ, αλλά δεν... ομορφαίνει τους άλλους
spot_img

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το αλκοόλ αυξάνει τις πιθανότητες να προσεγγίσει κανείς κάποιον που βρίσκει ελκυστικό, αλλά δεν αλλάζει την αντίληψη για το πόσο όμορφους βρίσκει τους άλλους.

Είναι το φλερτ σε… μπουκάλι ο νέος τρόπος να κατευνάσουμε το αίσθημα ντροπής που μας κατακλύζει, όταν βρίσκουμε ένα άλλο άτομο στο μπαρ ή σε κάποιο πάρτι ελκυστικό ή απλά μας ξεγελά, θολώνοντας την κρίση μας απέναντι στο ποιοι θα μας άρεσαν πραγματικά, νηφάλιοι;

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Journal of Studies on Alcohol and Drugs, αποδεικνύεται πως ναι μεν η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνει τις πιθανότητες για κάποιον να προσεγγίσει άτομα που ήδη θεωρεί ελκυστικά, αλλά δεν κάνει τους άλλους να φαίνονται πιο ελκυστικοί.

Το αποτέλεσμα αυτό είναι αρκετά ενδιαφέρον, καθώς καταρρίπτει την στάνταρ αντίληψη ότι η μέθη κάνει τους άλλους να φαίνονται πιο όμορφοι., καθώς αυτό το φαινόμενο στην πραγματικότητα ούτε έχει μελετηθεί διεξοδικά ούτε και έχει αποδειχθεί από προηγούμενες μελέτες. Αλλά σε αυτή την περίπτωση, οι επιστήμονες προσέθεσαν ένα νέο στοιχείο, που είναι η δυνατότητα να προσεγγίσουμε άτομα που ήδη μας αρέσουν.

Για τη διεξαγωγή της έρευνας, η επικεφαλής ερευνήτρια Molly A. Bowdring, Ph.D., από το κέντρο Stanford Prevention Research Center στο Palo Alto, Καλιφόρνια και ο σύμβουλος της διατριβής, Michael Sayette , Ph.D., συμπεριέλαβαν 18 ζευγάρια ανδρών φίλων στα 20 τους, φέρνοντάς τους στο εργαστήριο για να αξιολογήσουν την ελκυστικότητα των ανθρώπων που είδαν σε φωτογραφίες και βίντεο.

Στους συμμετέχοντες είπαν ότι μπορεί να τους δοθεί η ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με ένα από αυτά τα άτομα σε ένα μελλοντικό πείραμα. Αφού παρείχαν αξιολογήσεις ελκυστικότητας, τους ζητήθηκε να επιλέξουν αυτούς τους οποίους θα ήθελαν περισσότερο να προσεγγίσουν. Έπειτα, οι άνδρες μπήκαν σε ζευγάρια, ακολουθώντας 2 περιπτώσεις. Στη μία περίπτωση, και οι δύο άντρες ήπιαν αλκοόλ (έως περίπου συγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα 0,08%, το νόμιμο όριο οδήγησης στις ΗΠΑ) και στην άλλη ήπιαν αμφότεροι ένα μη αλκοολούχο ποτό. Το να μπουν σε ζευγάρια εξυπηρετούσε την αναπαράσταση μιας πραγματικής εξόδου σε μπαρ με έναν φίλο.

Τελικά, το αν οι συμμετέχοντες ήταν μεθυσμένοι ή όχι δεν είχε καμία επίδραση στο πόσο εμφανίσιμους βρήκαν τους άλλους. Ωστόσο, το ποτό επηρέασε το πόσο πιθανό ήταν οι άνδρες να θέλουν να προσεγγίσουν τα άτομα που έβρισκαν ελκυστικά. Όταν έπιναν, είχαν 1,71 φορές περισσότερες πιθανότητες να επιλέξουν έναν από τους τέσσερις κορυφαίους ελκυστικούς υποψηφίους τους για να συναντηθούν σε μελλοντική μελέτη σε σύγκριση με όταν ήταν νηφάλιοι.

Το αλκοόλ μπορεί να μην αλλάζει την αντίληψη, αλλά μάλλον να ενισχύει την εμπιστοσύνη στις αλληλεπιδράσεις, δίνοντας περισσότερο θάρρος στο να εκτεθεί κανείς απέναντι σε κάποιο άτομο που του αρέσει.

Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη εδώ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο