Διαφήμιση με άρωμα “La Tomatina”.
Σε ένα ακόμη έξυπνο marketing επιδόθηκε η Heinz, όταν για να διαφημίσει τη νέα κέτσαπ με γεύση πίκλας στο αυστραλιανό κοινό, οι Heinz, έστειλαν έναν ανθρωπο ντυμένο τουρσί στο φεστιβάλ La Tomatina στην Ισπανία, μια απλή και αξέχαστη οπτική στιγμή για να γιορτάσουν το μοναδικό γευστικό προφίλ. Έπειτα δημιούργησαν το κλιπ το οποίο παρουσίασαν στο κοινό της Αυστραλίας.
Η εκστρατεία ξεκίνησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με εκατοντάδες υποψηφίους να διεκδικούν τον ρόλο, με έναν τυχερό νικητή να φορέσει τελικά την προσαρμοσμένη στολή πίκλας και να ταξιδέψει στην Ισπανία για το φεστιβάλ. «Για να λανσάρουμε τη νέα μας νόστιμη γεύση κέτσαπ Heinz, θέλαμε να αξιοποιήσουμε την παράλογη αγάπη που έχουν οι Αυστραλοί τόσο για τα τουρσιά όσο και για το κέτσαπ μας, δημιουργώντας έργα που συνεχίζουν να διευρύνουν το νόημα της παγκόσμιας πλατφόρμας της επωνυμίας μας «It has to be Heinz».
Η Heinz είναι παθιασμένη με τα τουρσιά για πάνω από 150 χρόνια. Τόσο πολύ που ο ιδρυτής μας Henry J Heinz είχε το παρατσούκλι «the Pickle King»», δήλωσε η Andrea Payne, επικεφαλής μάρκετινγκ στην Kraft Heinz ANZ. «Δεν υπάρχει πραγματικά καμία άλλη μάρκα που θα μπορούσε να δημιουργήσει μια τέτοια στιγμή για το προϊόν της. Αυτή η καμπάνια είναι μια ξέφρενα χαρούμενη γιορτή του κέτσαπ Heinz Tomato και της νόστιμης γεύσης των τουρσιών, οπτικοποιώντας τη γεύση του προϊόντος με τρόπο που θα θυμάται ο κόσμος.
Το La Tomatina που είναι γνωστό ως το μεγαλύτερο φεστιβάλ ντομάτας του κόσμου, είναι ένα ισπανικό φεστιβάλ στο Buñol της Ισπανίας όπου οι συμμετέχοντες πετούν ντομάτες ο ένας στον άλλο. Μέχρι το 2013 δεν υπήρχε περιορισμός στον αριθμό των συμμετεχόντων, αλλά από τότε κι έπειτα το φεστιβάλ έγινε εκδήλωση με εισιτήρια για όχι περισσότερους από 20.000, ώστε να μην κατακλύσει την πόλη.