Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
21.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ένας τυχερός χρήστης ντύθηκε πίκλα για τη νέα διαφήμιση της Heinz

ΑρχικήΝέαmarketingΈνας τυχερός χρήστης ντύθηκε πίκλα για τη νέα διαφήμιση της Heinz
spot_img

Διαφήμιση με άρωμα “La Tomatina”.

   Σε ένα ακόμη έξυπνο marketing επιδόθηκε η Heinz, όταν για να διαφημίσει τη νέα κέτσαπ με γεύση πίκλας στο αυστραλιανό κοινό, οι Heinz, έστειλαν έναν ανθρωπο ντυμένο τουρσί στο φεστιβάλ La Tomatina στην Ισπανία, μια απλή και αξέχαστη οπτική στιγμή για να γιορτάσουν το μοναδικό γευστικό προφίλ. Έπειτα δημιούργησαν το κλιπ το οποίο παρουσίασαν στο κοινό της Αυστραλίας.

   Η εκστρατεία ξεκίνησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με εκατοντάδες υποψηφίους να διεκδικούν τον ρόλο, με έναν τυχερό νικητή να φορέσει τελικά την προσαρμοσμένη στολή πίκλας και να ταξιδέψει στην Ισπανία για το φεστιβάλ. «Για να λανσάρουμε τη νέα μας νόστιμη γεύση κέτσαπ Heinz, θέλαμε να αξιοποιήσουμε την παράλογη αγάπη που έχουν οι Αυστραλοί τόσο για τα τουρσιά όσο και για το κέτσαπ μας, δημιουργώντας έργα που συνεχίζουν να διευρύνουν το νόημα της παγκόσμιας πλατφόρμας της επωνυμίας μας «It has to be Heinz». 

   Η Heinz είναι παθιασμένη με τα τουρσιά για πάνω από 150 χρόνια. Τόσο πολύ που ο ιδρυτής μας Henry J Heinz είχε το παρατσούκλι «the Pickle King»», δήλωσε η Andrea Payne, επικεφαλής μάρκετινγκ στην Kraft Heinz ANZ. «Δεν υπάρχει πραγματικά καμία άλλη μάρκα που θα μπορούσε να δημιουργήσει μια τέτοια στιγμή για το προϊόν της. Αυτή η καμπάνια είναι μια ξέφρενα χαρούμενη γιορτή του κέτσαπ Heinz Tomato και της νόστιμης γεύσης των τουρσιών, οπτικοποιώντας τη γεύση του προϊόντος με τρόπο που θα θυμάται ο κόσμος.

   Το La Tomatina που είναι γνωστό ως το μεγαλύτερο φεστιβάλ ντομάτας του κόσμου, είναι ένα ισπανικό φεστιβάλ στο Buñol της Ισπανίας όπου οι συμμετέχοντες πετούν ντομάτες ο ένας στον άλλο. Μέχρι το 2013 δεν υπήρχε περιορισμός στον αριθμό των συμμετεχόντων, αλλά από τότε κι έπειτα το φεστιβάλ έγινε εκδήλωση με εισιτήρια για όχι περισσότερους από 20.000, ώστε να μην κατακλύσει την πόλη.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Ισχυρισμοί σε τρόφιμα: Ψήφισμα “καταπέλτης” από την ΕΕ για την παραπλάνηση των καταναλωτών – Περιορισμός του “χωρίς προσθήκη ζάχαρης”

Σε ψήφισμά της η ΕΕ ζητά την άμεση εφαρμογή του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 για τους ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο