Το πρώτο ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλισης και παροχών της Heinz Ketchup που καλύπτει 57 διαφορετικούς τύπους αξιώσεων.
Καλπάζει το marketing της Heinz, με την τελευταία δημιουργία να έρχεται από τη Heinz Arabia, η οποία ανέπτυξε ένα ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλισης και παροχών που καλύπτει 57 διαφορετικούς τύπους αξιώσεων «για όσους πιστεύουν ότι η Heinz πάντα αξίζει τον κίνδυνο». «Από λεκέδες σε χαλιά και ρούχα μέχρι πιτσιλίσματα στο κατοικίδιο ζώο, την οροφή ή τον καναπέ σας, η ασφάλιση έχει σχεδιαστεί για να παρέχει γρήγορη και απρόσκοπτη αποζημίωση στα επηρεαζόμενα άτομα», ανέφερε το δελτίο τύπου.
Η Heinz Arabia είναι γνωστή για τις διασκεδαστικές και δημιουργικές καμπάνιες της και τον περασμένο Νοέμβριο παρουσίασε το «Slowmaster 57», την πρώτη ράμπα πίστας κέτσαπ στον κόσμο που έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι η κέτσαπ Heinz δεν θα σπάσει ποτέ το όριο ταχύτητας ποιότητας και πάχους. Εμπνευσμένη από τον διάσημο «ποσοτικοποιητή» του εργοστασίου της Heinz, μια μηχανή που χρησιμοποιείται στα εργοστάσιά της σε όλο τον κόσμο για την αξιολόγηση του πάχους και της συνοχής κάθε παρτίδας Heinz Ketchup.
Τον περασμένο Απρίλιο, η Heinz Arabia λάνσαρε ένα νέο μπουκάλι Heinz Ketch-Up & Down με διπλό καπάκι, μια ιδέα που προέκυψε κατόπιν μελέτης των οπαδών της κέτσαπ καθώς και τις «ιδιαίτερες προτιμήσεις τους». Ακόμη λύνει ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί στην προσπάθεια τους να καταναλώσουν και το τελευταίο ίχνος κέτσαπ, με ορισμένους καταναλωτές να αποθηκεύουν τα μπουκάλια κέτσαπ ανάποδα, ενώ κάποιοι τοποθέτησαν το μπουκάλι στο πλάι.
Μια ακόμη επιτυχημένη καμπάνια ήταν αυτή με τίτλο “Απάτη Ketchap”, η οποια στοχοποιούσε καταστήματα που παρουσιάζουν ως Heinz, κέτσαπ χαμηλότερης ποιότητας. Η αφίσες παρουσιάζαν το προσωπικό της κουζίνας να γεμίζει γυάλινα μπουκάλια Heinz με κέτσαπ άλλων εταιριών, με το σλόγκαν της καμπάνιας «Ακόμη και όταν δεν είναι Heinz, πρέπει να είναι Heinz». Στην ίδια λογική, και για να μην τυχαίνει απάτης η κέτσαπ Heinz, η εταιρία εντόπισε την ακριβή απόχρωση του κόκκινου στα μπουκάλια με πραγματική κέτσαπ Heinz και πρόσθεσε αυτό το χρώμα στην άκρη της ετικέτας, ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να την αναγνωρίσουν. Η καμπάνια λέγεται “Is That Heinz?” και κυκλοφορεί στη μορφή ετικέτας.
Οι λάτρεις της Heinz στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θα έχουν την ευκαιρία να εξαργυρώσουν αποζημίωση μέσω μιας σειράς ανταμοιβών, όπως υπηρεσίες καθαρισμού σπιτιού, υπηρεσίες πλυντηρίου, υπηρεσίες τεχνίτη, ακόμη και περιποιήσεις σπα. Ο Passant El Ghannam, Επικεφαλής Μάρκετινγκ στην Kraft Heinz MEA, δήλωσε: «Διαθέτουμε ασφάλεια για κέτσαπ, για να μετατρέψουμε τις ακατάστατες στιγμές σε καθαρή χαρά και ευκολία για τους σκληροπυρηνικούς θαυμαστές μας, επιτρέποντάς τους να απολαμβάνουν τα περιστατικά κέτσαπ τους χωρίς ανησυχία».