Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
18.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

“Δαιμόνια” διαφήμιση της Asda για το ροζέ κρασί της γίνεται viral

ΑρχικήΝέαmarketing“Δαιμόνια” διαφήμιση της Asda για το ροζέ κρασί της γίνεται viral
spot_img

Μια εναλλακτική για το Whispering Angel!

   Κερδίζει το κοινό η εκδοχή της Asda για το δικό της ροζέ κρασί Προβηγκίας Screaming Devil, (Διάβολος που ουρλιάζει) μια έξυπνη παράφραση του εμβληματικού και δημοφιλούς ροζέ Προβηγκίας Whispering Angel, (Ψιθυριστός Άγγελος) που είναι και το πιο ευπώλητο ροζέ στις ΗΠΑ. Ο έμπορος λιανικής κυκλοφόρησε το ροζέ αυτό το καλοκαίρι και στόχευε να πάρει ένα κομμάτι από την αγορά του κρασιού της Προβηγκίας, αλλά με τη δική του άποψη για το ροζέ.

- Advertisement -

    Έχει αποκτήσει σιγά σιγά μια απήχηση σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των TikTok, Instagram και X, και εκτινάχτηκε αυτή την εβδομάδα όταν ένας χρήστης στην τελευταία πλατφόρμα περιέγραψε το κρασί ως «βίαια εμβληματικό».Οι χρήστες στο X έσπευσαν να επαινέσουν τον πωλητή λιανικής για το όνομα του κρασιού , κάτι που μοιάζει με αυτό που έκανε η Aldi πριν από μερικά χρόνια με το IPA “Anti-Es tablishment” και το Punk IPA της Brewdog, μια κίνηση που έγινε επίσης viral και ακόμη και μια επακόλουθη σχέση με τον ζυθοποιό.

   Χρήστες σχολίασαν πως είναι “υπέροχο” , αναφέρθηκαν επίσης στο “αξιοπρόσεκτο μάρκετινγκ!” και άλλοι είπαν ότι θα κρατήσουν το μπουκάλι. Η Emily Mckenzie είπε ότι «στην πραγματικότητα προτιμούν την εμφάνιση και το σχέδιο του μπουκαλιού» από το Whispering Angel. Ένας άλλος χρήστης πρόσθεσε ότι “είναι κακό που θέλω να το αγοράσω μόνο λόγω του ονόματος του;”

   Αλλά είναι σαφές ότι το ροζέ δεν είναι απλώς ένα τέχνασμα, καθώς πολλοί αγοραστές του αφήνουν μια κριτική πέντε αστέρων στον ιστότοπο της Asda. Στο TikTok, η Kirsty Barrett περιέγραψε το κρασί ως ένα «απόλυτο εύρημα» και ως «διασκεδαστικό κομμάτι της επωνυμίας». Στην ίδια πλατφόρμα, η ανάρτηση της Mia Whiteway σχετικά με το ποτό έγινε viral, με μια χιονοστιβάδα σχολίων που επαινούσαν τον πωλητή λιανικής για την επωνυμία και έλεγαν επίσης ότι ήταν παρόμοιο στη γεύση με άλλες διάσημες μάρκες ροζέ.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καμπανάκι για τις παρενέργειες των φαρμάκων απώλειας βάρους: Οι αναφορές για ανεπιθύμητες ενέργειες αυξήθηκαν κατά 350%!

Φάρμακα GLP-1, όπως τα Ozempic, Wegovy και Mounjaro, βρίσκονται στο επίκεντρο προβληματισμού για την ασφάλεια των χρηστών

Ορυκτέλαια στα τρόφιμα: Οι πιέσεις της βιομηχανίας καθυστερούν την προστασία των καταναλωτών – Αποκαλυπτικά έγγραφα της ΕΕ

Στο φως διαφωνίες, επιρροές και γραφειοκρατικές περιπλοκές γύρω από τον νέο κανονισμό για τους επικίνδυνους ρυπαντές τροφίμων

Η απάτη και ο κίνδυνος των “βιολογικών” οικιακών σκευών – Ανησυχία για την ασφάλεια της μελαμίνης

Η μελαμίνη εξακολουθεί να υπάρχει ευρέως σε είδη που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα (FCA) και δηλώνονται ως κατασκευασμένα από μπαμπού
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα