Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου, 2024
16.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

“Δαιμόνια” διαφήμιση της Asda για το ροζέ κρασί της γίνεται viral

ΑρχικήΝέαmarketing“Δαιμόνια” διαφήμιση της Asda για το ροζέ κρασί της γίνεται viral
spot_img

Μια εναλλακτική για το Whispering Angel!

   Κερδίζει το κοινό η εκδοχή της Asda για το δικό της ροζέ κρασί Προβηγκίας Screaming Devil, (Διάβολος που ουρλιάζει) μια έξυπνη παράφραση του εμβληματικού και δημοφιλούς ροζέ Προβηγκίας Whispering Angel, (Ψιθυριστός Άγγελος) που είναι και το πιο ευπώλητο ροζέ στις ΗΠΑ. Ο έμπορος λιανικής κυκλοφόρησε το ροζέ αυτό το καλοκαίρι και στόχευε να πάρει ένα κομμάτι από την αγορά του κρασιού της Προβηγκίας, αλλά με τη δική του άποψη για το ροζέ.

    Έχει αποκτήσει σιγά σιγά μια απήχηση σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των TikTok, Instagram και X, και εκτινάχτηκε αυτή την εβδομάδα όταν ένας χρήστης στην τελευταία πλατφόρμα περιέγραψε το κρασί ως «βίαια εμβληματικό».Οι χρήστες στο X έσπευσαν να επαινέσουν τον πωλητή λιανικής για το όνομα του κρασιού , κάτι που μοιάζει με αυτό που έκανε η Aldi πριν από μερικά χρόνια με το IPA “Anti-Es tablishment” και το Punk IPA της Brewdog, μια κίνηση που έγινε επίσης viral και ακόμη και μια επακόλουθη σχέση με τον ζυθοποιό.

   Χρήστες σχολίασαν πως είναι “υπέροχο” , αναφέρθηκαν επίσης στο “αξιοπρόσεκτο μάρκετινγκ!” και άλλοι είπαν ότι θα κρατήσουν το μπουκάλι. Η Emily Mckenzie είπε ότι «στην πραγματικότητα προτιμούν την εμφάνιση και το σχέδιο του μπουκαλιού» από το Whispering Angel. Ένας άλλος χρήστης πρόσθεσε ότι “είναι κακό που θέλω να το αγοράσω μόνο λόγω του ονόματος του;”

   Αλλά είναι σαφές ότι το ροζέ δεν είναι απλώς ένα τέχνασμα, καθώς πολλοί αγοραστές του αφήνουν μια κριτική πέντε αστέρων στον ιστότοπο της Asda. Στο TikTok, η Kirsty Barrett περιέγραψε το κρασί ως ένα «απόλυτο εύρημα» και ως «διασκεδαστικό κομμάτι της επωνυμίας». Στην ίδια πλατφόρμα, η ανάρτηση της Mia Whiteway σχετικά με το ποτό έγινε viral, με μια χιονοστιβάδα σχολίων που επαινούσαν τον πωλητή λιανικής για την επωνυμία και έλεγαν επίσης ότι ήταν παρόμοιο στη γεύση με άλλες διάσημες μάρκες ροζέ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Δηλητηρίαση από κολοκυθάκια – Τι είναι η κουκουρβιτακίνη που μπορεί να οδηγήσει ακόμη και στον θάνατο

Η λήψη ακριβούς ιατρικού ιστορικού μπορεί να σώσει ασθενείς σε περιπτώσεις τροφικής δηλητηρίασης

Φριτέζες αέρα: Έκτακτη προειδοποίηση για κίνδυνο τροφικών δηλητηριάσεων

Εκτός από κινδύνους πυρκαγιάς και εγκαυμάτων οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν και κίνδυνο τροφικής δηλητηρίασης σύμφωνα με νέα έρευνα.

Τα λάθη των αρχών που πληρώνει η Βιομηχανία Τροφίμων –  Νέα ακύρωση ανάκλησης

Που οφείλονται οι λάθος ανακλήσεις τροφίμων - Νέα ανάκληση της... ανάκλησης!
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο