Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πέμπτη, 20 Μαρτίου, 2025
6.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

marketing

«Αλευροπόλεμος» μεταξύ ΓΙΩΤΗΣ και Μύλων Αγίου Γεωργίου – Καταγγελία στο ΣΕΕ

Μήλον της έριδος η νέα διαφήμιση του Φάριν απ των Μύλων Αγίου Γεωργίου.

Η Mars εξαγόρασε τη Hotel Chocolat – Εκτίναξη των μετοχών της 160%!

Η Mars εξαγόρασε τη βρετανική σοκολατοποιία προς 611 εκατομμύρια ευρώ.

Συνεχίζεται η κυριαρχία της Red Bull στη Formula 1

Αυξημένες πωλήσεις για το ενεργειακό ποτό.

Σουπερμάρκετ καταργεί τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις για να μειώσει τις τιμές

Η απόφαση ελήφθη μετά από έρευνα που έδειξε ότι οι καταναλωτές θέλουν ουσιαστική υποστήριξη από τις αλυσίδες λιανικής και όχι διαφημίσεις.

Εστίαση: Η επίδραση των ονομάτων των γευμάτων στην επιλογή των καταναλωτών

Μελέτη αναλύει πως η αλλαγή του ονόματος σε ένα φυτικό γεύμα μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά.

Μήνυση για παραπλανητικές επισημάνσεις αντιμετωπίζει η Purina

Ποια συστατικά περιλαμβάνει η τροφή, σύμφωνα με την αγωγή.

Έξυπνο! Σνακ με συστατικά ζωοτροφής για κοτόπουλα και με ετικέτα «χωρίς αντιβιοτικά»

Σνακ για ανθρώπινη κατανάλωση εμπνευσμένα από τα συστατικά χωρίς αντιβιοτικά όπως το καλαμπόκι, το edamame και το φουσκωμένο σιτάρι που τρώνε τα κοτόπουλα της Perdue.

PepsiCo: Λογισμικό για Doritos που μειώνει τον ήχο στο μάσημα για να μην αποσπάται η προσοχή των Gamers!

Με την τεχνολογία ακύρωσης "σπασίματος" που διαθέτουν τα Doritos Silent, οι gamers θα παραμένουν προσηλωμένοι στο παιχνίδι.

Marketing Τροφίμων στην Ελλάδα: Μελέτη για την επίδραση της πολιτικής ιδεολογίας και τις προτεραιότητες των Ελλήνων καταναλωτών

Η πιο σημαντική αξία των τροφίμων για τους Έλληνες είναι η ασφάλεια τροφίμων.

Διαφήμιση των M&S δέχεται πυρά για υποτιθέμενη υποστήριξη του Ισραήλ

Πως τα χριστουγεννιάτικα καπέλα στα χρώματα της παλαιστινιακής σημαίας ξεσήκωσαν αντιδράσεις- Τι απάντησε ο πρωταγωνιστής του σποτ σε ανάρτηση του.

Το Domino’s μοιράζει δωρεάν σκορδόψωμο για να… διώξει τους βρικόλακες!

Μια ευφάνταστη προωθητική ενέργεια για το Halloween.

Η Mintel σκιαγραφεί την παγκόσμια αγορά των βρεφικών τροφών για τα επόμενα χρόνια

Τάσεις και στρατηγικές για τις επωνυμίες.

H Unilever αποσύρει από το μάρκετινγκ τα κοινωνικά μηνύματα

Ο νέος CEO εστιάζει στην αύξηση των πωλήσεων και απομακρύνεται από πολιτικές και κοινωνικές θέσεις.

Μποϊκοτάζ σε αγώνα πολεμικών τεχνών μετά τη συνεργασία του με τη μπύρα Bud Light

Οι επιπτώσεις για την άλλοτε πρώτη σε πωλήσεις μπύρα των ΗΠΑ, συνεχίζονται μετά την συνεργασία της με τρανσέξουαλ influenser.

Κολοσσοί τροφίμων δημιουργούν σνακ για όσους κάνουν χρήση φαρμάκων απώλειας βάρους!

Αλλάζουν χαρτοφυλάκιο κολοσσοί τροφίμων λόγω ozempic - «Δουλεύουμε ήδη σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων που θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως συνοδευτικά προϊόντα».

Η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών οδηγεί την ανάπτυξη των vegan συστατικών ψησίματος

Πως να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η κορύφωση του marketing! Τι σκέφτηκαν για να προωθήσουν πωλήσεις αλκοολούχου ποτού

Όταν η σκέψη της προώθησης ενός προϊόντος γίνεται "έξω από το κουτί".

Καταναλωτής: Πως επηρεάζει η οικολογική ετικέτα την πρόθεση αγοράς κρέατος

Αντιλήψεις και στάσεις των καταναλωτών απέναντι σε βιώσιμες επιλογές κρεάτων.

Η αυξανόμενη αγορά του φυτικού τυριού

Ποιοι παράγοντες καθοδηγούν την τάση;

Και παντού και μόνος ο πρωταγωνιστής στη νέα διαφήμιση του Λουμίδης Παπαγάλος

Ατμοσφαιρικό αλλά χωρίς... καφενείο, το νέο τηλεοπτικό σποτ του Λουμίδης Παπαγάλος Έκαστος, με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Μιχάλη Λεβεντογιάννη.

Η επαναδημοσίευση άρθρων και ειδήσεων από άλλους ιστοτόπους διέπεται από την αρχή της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων.

Στείλτε μας τα δικά σας Δελτία Τύπου και Ανακοινώσεις

spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα προειδοποίηση για τη Σοκολάτα Dubai – Καρκινογόνα συστατικά, απομίμηση σοκολάτας και επικίνδυνες χρωστικές

Νέες εργαστηριακές αναλύσεις προϊόντων σοκολάτας Dubai, επιβεβαιώνουν ότι πολλοί παραγωγοί, χρησιμοποιούν επικίνδυνες και κακής ποιότητας πρώτες ύλες και προσπαθούν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές

Εντομοφαγία: Οι ξεκαρδιστικές απαντήσεις Ελλήνων καταναλωτών σε έρευνα 4 Πανεπιστημίων

Σύντομα θα δούμε στα ράφια και των ελληνικών σουπερμάρκετ βρώσιμα έντομα ή τρόφιμα που περιέχουν σκόνη εντόμων. Πόσο έτοιμοι είναι όμως οι Έλληνες καταναλωτές; Διαβάστε τις απαντήσεις που έδωσαν, σε έρευνα 4 Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Καταγγελία στον ΕΦΕΤ: “Κλειστόν” λόγω… υποστελέχωσης – Ακούστε την αυτοματοποιημένη απάντηση του Φορέα

Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά, ότι ο έλεγχος των τροφίμων ως κρατική ευθύνη και η ασφάλεια της υγείας των καταναλωτών, δεν αποτελεί προτεραιότητα των ελληνικών κυβερνήσεων
spot_img

Ροή Ενημέρωσης