cibum team
Η αύξηση της κατανάλωσης στο σπίτι με το ξέσπασμα της πανδημίας ευνόησε τη Nespresso Ελλάδας, τη θυγατρική της Nestle, λόγω των παρατεταμένων lockdowns στο κανάλι του HoReCa. Όπως φαίνεται από τα στοιχεία του 2020, η πανδημία δεν είχε σοβαρές επιπτώσεις για τη Nespresso καθώς τα βασικά της μεγέθη ενισχύθηκαν σε διψήφια ποσοστά, μέσω και των εναλλακτικών δικτύων πώλησης (τηλέφωνο, internet, mobile) και της διανομής με εταιρεία ταχυμεταφορών. Ο τζίρος της ανήλθε πέρυσι σε 29,41 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 12% περίπου συγκριτικά με το 2019, ενώ με διψήφια ποσοστά «έτρεξε» η κερδοφορία της. Ειδικότερα, το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 16,7 εκατ. ευρώ (+15% περίπου σε σχέση με το 2019), τα κέρδη προ φόρων στα 1,26 εκατ. (+22,13%) και τα καθαρά κέρδη σε 1,14 εκατ. ευρώ αυξημένα σε ποσοστό 53,84%.
Νέα λανσαρίσματα
Ο προσανατολισμός της διοίκησης της Nespresso Ελλάς για τη φετινή χρονιά περιλαμβάνει:
Την αύξηση της πελατειακής βάσης, το λανσάρισμα μηχανών νέας τεχνολογίας, το λανσάρισμα νέων σειρών προϊόντων, και την αύξηση του τζίρου μέσω όλων των καναλιών πωλήσεων (boutique, ecommerce, CRC) τόσο στον καφέ όσο και στα υπόλοιπα προϊόντα όπως μηχανές, accessories, food & bites κλπ.
Επισημαίνεται ότι μέχρι τον Ιούνιο που συντάχθηκαν οι καταστάσεις δεν είχε προκύψει κανένα θέμα εισπραξιμότητας με τους πελάτες, ενώ δεν παρατηρήθηκε κανένα θέμα στην εφοδιαστική αλυσίδα πρώτων υλών με την συνεργασία με τους προμηθευτές να εξελίσσεται ομαλά.
Παράλληλα, ο κίνδυνος ρευστότητας διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, όπως επισημαίνεται στις οικονομικές καταστάσεις, λόγω: της κερδοφορίας της εταιρείας, της δυνατότητας χρήσης ανοικτού αλληλόχρεου λογαριασμού ύψους 4 εκατ. ευρώ που τηρείται στη Citibank δυνάμει συμφωνητικού που είχε υπογραφεί το 2018, της δυνατότητας δανεισμού από εταιρεία του διεθνούς ομίλου και συγκεκριμένα τη σύναψη δανειακής σύμβασης ύψους 7 εκατ. ευρώ, η οποία είναι σε ισχύ από το 2014 αλλά δεν έγινε χρήση το 2020.
Πηγή: Ημερησία
Αλλαντίαση (botulism): Η σημασία της εκπαίδευσης των καταναλωτών
Lidl: Κατάρτιση με μισθό – Καινοτόμο πρόγραμμα εκπαίδευσης και εργασίας
Οι Ιταλοί φοβούνται το… ελληνικό ακτινίδιο
Με νέες συσκευασίες και όνομα τα προϊόντα Uncle Ben’s στην ελληνική αγορά
Ακτίνες Χ: χρήση για την ζύγιση προϊόντων με απίστευτες δυνατότητες