ΑρχικήΝέαCoca-Cola και Δήμος Αθηναίων δίνουν ραντεβού στο Γκάζι για το Zero...

Coca-Cola και Δήμος Αθηναίων δίνουν ραντεβού στο Γκάζι για το Zero Waste Future

cibum team

   Η κοινωνική πλατφόρμα Zero Waste Future που πραγματοποιεί η Coca-Cola στην Ελλάδα από το 2018, ταξιδεύει σε ένα νέο προορισμό: το Γκάζι, στην Αθήνα. Μέσα από μια σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών, η πλατφόρμα στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των πολιτών γύρω από τη διαχείριση των απορριμμάτων και την αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης στην περιοχή. Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Μάιο, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και την ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης, με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation), και θα συνεχιστεί μέχρι και τέλος Ιουλίου.

   Στο πλαίσιο του προγράμματος, ένα κινητό «πράσινο» σημείο και η ομάδα της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης επισκέπτονται 15 γνωστές πλατείες της Αθήνας, δίνοντας την ευκαιρία στους πολίτες να ζυγίζουν τα ανακυκλώσιμα υλικά τους και να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια, που μπορούν να αξιοποιήσουν σε μια από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του προγράμματος. Το «πράσινο» σημείο θα λειτουργεί από Τετάρτη έως Παρασκευή 17:00-21:00 και Σαββατοκύριακα 11:00-15:00, με παρουσία στα ‘Ανω Πατήσια την Τετάρτη 23/06 και 30/06, στην πλατεία της Πανόρμου την Πέμπτη 24/06 και 01/07, στην πλατεία Αυδή στο Μεταξουργείο την Παρασκευή 25/06 και 02/07, στην Πλατεία Ηρώων στο Ψυρρή το Σάββατο 26/06 και 03/07 και στην πλατεία Μοναστηρακίου, την Κυριακή 27/06 και 04/07.

- Advertisement -

   Ακόμη, κάδοι ανακύκλωσης 4 χωριστών ρευμάτων έχουν τοποθετηθεί σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων στην πλατεία στο Γκάζι και στην ευρύτερη περιοχή, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης. Παράλληλα, στο πρόγραμμα συμμετέχουν περισσότερες από 60 επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, οι οποίες μέσα από δράσεις ενημέρωσης, εκπαίδευση στη διαχείριση απορριμμάτων και χρήση ειδικού εξοπλισμού έχουν μπει σε προοπτική zero waste.

   Η δράση γίνεται στο πλαίσιο του προγράμματος του Δήμου Αθηναίων «Υιοθέτησε την πόλη σου». Η ανακύκλωση έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινότητα της Αθήνας και, εκτός από τη σημαντική αύξηση των υποδομών και οχημάτων ανακύκλωσης, ο δήμος έχει ξεκινήσει μια σημαντική προσπάθεια για τη διαχείριση των βιοαποβλήτων, στο πρόγραμμα του οποίου έχουν ενταχθεί νοσοκομεία, ξενοδοχεία, σούπερ μάρκετ, λαϊκές αγορές και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, διευρύνοντας την πρωτοβουλία σταδιακά σε όλη την πόλη. Το πρόγραμμα Zero Waste Future έδωσε τη δυνατότητα επέκτασης της δράσης σε καταστήματα στο Γκάζι.

- Advertisement -

   O δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, υπογραμμίζει σχετικά: «Η Αθήνα ανεβάζει σταθερά τα ποσοστά ανακύκλωσης. Πέρα από όλες τις πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει για να επιτύχουμε τους στόχους μας, στηρίζουμε κάθε προσπάθεια που προωθεί την κουλτούρα της ανακύκλωσης στην καθημερινότητα όλων μας. Συμμετέχουμε σε όλες τις δράσεις που φέρνουν την Αθήνα πιο κοντά στο περιβάλλον και την προστασία του».

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Δηλητηριάσεις από συμπληρώματα διατροφής: Στη δημοσιότητα έκθεση της Tox Info Suisse με 1.303 περιστατικά

Πενταετής ανάλυση 1.303 περιστατικών στην Ελβετία δείχνει ότι τα περισσότερα αφορούσαν παιδιά, ενώ οι σοβαρότερες δηλητηριάσεις συνδέθηκαν κυρίως με προϊόντα καφεΐνης και pre-workout

Νέα μελέτη δείχνει πώς μπορεί να μειωθεί το αρσενικό στο ρύζι χωρίς να αυξηθεί το κάδμιο

Νέα πολυετής μελέτη δείχνει ότι μια διαφορετική πρακτική άρδευσης μπορεί να μειώσει σημαντικά το καρκινογόνο αρσενικό χωρίς να αυξάνει ένα δεύτερο τοξικό μέταλλο, το κάδμιο

ΚΥΑ Ανθυγιεινού Επιδόματος στο ΥΠΑΑΤ: Το μνημείο ανισότητας που δημιουργεί υπαλλήλους δύο ταχυτήτων

Η νέα απόφαση διαχωρίζει την «ευπαθή ομάδα» των Κτηνιάτρων από τους «απρόσβλητους Χημικούς, Γεωπόνους και Βιολόγους στα εργαστήρια και τα κλιμάκια ελέγχων του ΕΦΕΤ, υπονομεύοντας τη συλλογική προσπάθεια και την κοινή λογική