Οι διαδικτυακές αγορές παντοπωλείων είναι πιο φτωχές σε ποικιλία αλλά είναι μειωμένες και οι παρορμητικές αγορές.
Οι ηλεκτρονικές αγορές ειδών παντοπωλείου τείνουν να περιλαμβάνουν λιγότερη ποικιλία και λιγότερα φρούτα και λαχανικά από τις Offline αγορές σε ένα σούπερ μάρκετ, αλλά οι διαδικτυακοί αγοραστές είναι λιγότερο επιρρεπείς σε ανθυγιεινές παρορμητικές αγορές, σύμφωνα με μια νέα μελέτη Cornell.
Οι ερευνητές ανέλυσαν 4.388 διαδικτυακές αγορές σουπερμάρκετ, σε βάθος τριών ετών και διαπίστωσαν ότι σε ένα δεδομένο νοικοκυριό, τα καλάθια Online μοιάζουν περισσότερο μεταξύ τους από εβδομάδα σε εβδομάδα από τις αγορές με παρουσία στο κατάστημα. Από την διατροφική πλευρά όμως τα διαδικτυακά καλάθια έχουν 13% λιγότερα φρέσκα λαχανικά αλλά έως και 7% λιγότερες αγορές όπως καραμέλες, αρτοσκευάσματα, πατατάκια και αλμυρά σνακ. Επίσης η ποικιλία καλαθιών στο διαδίκτυο είναι περίπου 10% χαμηλότερη σε σύγκριση με την ποικιλία αγορά με παρουσία στο κατάστημα.
Ένας λόγος για την ομοιότητα και τη μειωμένη ποικιλία στα διαδικτυακά καλάθια, προτείνουν οι ερευνητές, είναι η δυνατότητα «Αγοράστε ξανά» των On line αγορών. Αυτή η λειτουργία απλοποιεί τη διαδικασία για τους αγοραστές και ξεκινούν τις παραγγελίες με προϊόντα που έχουν ξαναγοράσει. Σύμφωνα με τους ερευνητές αυτό το φαινόμενο θα μπορούσε να δυσκολέψει την είσοδο νέων εμπορικών σημάτων και προϊόντων στην αγορά.
«Οι επωνυμίες πρέπει να επανεξετάσουν τις μεθόδους εισαγωγής προϊόντων τους στο διαδίκτυο, δυνητικά στηριζόμενοι περισσότερο σε χορηγούμενες λίστες για να διασφαλίσουν την προβολή τους. Ο μακροπρόθεσμος αντίκτυπος αυτών των τάσεων στις ηλεκτρονικές αγορές παντοπωλείων μένει να φανεί» είπαν οι ερευνητές.
Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.
Πηγή: Πανεπιστήμιο Cornel