Η KP Snacks ανακοίνωσε μείωση 25% στις εύκαμπτες πλαστικές συσκευασίες στα πατατάκια Tyrrells, εξοικονομώντας 113 τόνους πλαστικού ετησίως.
Η KP Snacks, εταιρεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο κάνει τις συσκευασίες της ολοένα και πιο βιώσιμες χρόνο με το χρόνο, αντανακλώντας την ευρύτερη δέσμευσή της για συμβολή στον αγώνα για ένα καλύτερο περιβάλλον.
Το 2021, η εταιρεία KP Snacks, η οποία κατέχει μερίδιο 13,5% στο τμήμα Premium Crisps and Snacks, σύμφωνα με την Nielsen, προχώρησε σε μείωση πλαστικών συσκευασιών κατά 410 τόνους στις μάρκες της. Πρόσφατα, ανακοίνωσε μια νέα συσκευασία για την επωνυμία με πατατάκια παραγωγής της, Tyrrells. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, θα μειώσει το πλαστικό 25% σε όλη τη γκάμα της επωνυμίας, εξοικονομώντας 113 τόνους πλαστικού ετησίως.
Η νέα συσκευασία θα κυκλοφορήσει αυτόν τον μήνα. Επιπλέον, οι νέες συσκευασίες των Tyrrells θα διαθέτουν το εξής διαφημιστικό μήνυμα: «Αναλαμβάνουμε δράση με 25% λιγότερη συσκευασία».
«Γνωρίζουμε ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι κορυφαία προτεραιότητα, η οποία δίνει κίνητρο για αγοραστικές αποφάσεις και είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίζουμε τόσο τους καταναλωτές, όσο και τους συνεργάτες μας, μειώνοντας τη χρήση πλαστικών» δήλωσε ο Dan Winslet, παγκόσμιος ελεγκτής μάρκετινγκ Tyrrells στην KP Snacks.
Ο Nicola Robinson, επικεφαλής βιωσιμότητας της KP Snacks, προσθέτει: «Ως ηγέτης της κατηγορίας, η KP Snacks είναι αφοσιωμένη στο να συνεχίσει να μειώνει όσο το δυνατόν περισσότερο τις πλαστικές συσκευασίες σε όλο το χαρτοφυλάκιό μας, ενώ παράλληλα εστιάζει στην υποστήριξη της ανάπτυξης υποδομών ανακύκλωσης στο Ηνωμένο Βασίλειο».
Το 2021, η KP Snacks εντάχθηκε στο Flexible Plastic Fund, που υποστηρίζεται από τις Mars UK, Mondelēz, Nestlé, PepsiCo και Unilever και στοχεύει στη βελτίωση της εύκαμπτης ανακύκλωσης πλαστικών, καθώς και τη μείωση της πλαστικής ρύπανσης, δίνοντας στο υλικό σταθερή αξία.