Η PETA για άλλη μια φορά κατηγορεί την Budweiser ότι ακρωτηριάζει τα οστά του διάσημου Budweiser Clydesdales, αλόγου που χρησιμοποιεί στις διαφημίσεις της.
Νέο μποϊκοτάζ αντιμετωπίζει ο κολοσσός μπύρας Anheuser-Busch αυτή τη φορά ε στόχο την μάρκα Budweiser.
Αυτό το μποϊκοτάζ αποτελεί νέο χτύπημα μετά το πλήγμα πωλήσεων που δέχτηκε η Bud Light εξαιτίας της συνεργασίας της με τη Dylan Mulvaney.
Σε αντίθεση, όμως, με το προηγούμενο μποϊκοτάζ, η κίνηση δεν προέρχεται από ομοφοβικούς και συντηρητικούς, αλλά από την οργάνωση για την προστασία των δικαιωμάτων των ζώων, PETA, η οποία κάλεσε την FIFA να καταργήσει Budweiser από επίσημη μπύρα τόσο για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ανδρών της FIFA 2026 όσο και για το επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών στην Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, με αίτιο το ότι κακομεταχειρίζεται τα ζώα.
Συγκεκριμένα η Kathy Guillermo, η ανώτερη αντιπρόεδρος της PETA, εξέδωσε επιστολή στη FIFA υποστηρίζοντας ότι η Budweiser έχει μακρά ιστορία ακρωτηριασμού της ουράς των Budweiser Clydesdales, μιας ομάδας αλόγων Clydesdale που χρησιμοποιούνται για προωθητικές ενέργειες και διαφημίσεις από την Anheuser-Busch.
«Η PETA έχει τεκμηριώσει ότι η εταιρεία ακρωτηριάζει τα οστά του διάσημου Budweiser Clydesdales. Αυτοί οι ακρωτηριασμοί γίνονται μόνο για αισθητικούς λόγους και δεν εξυπηρετούν κανένα ιατρικό σκοπό. Εκτελούνται είτε κόβοντας την ουρά είτε βάζοντας μια σφιχτή ταινία γύρω από την ουρά για να διακόψει τη ροή του αίματος έτσι ώστε η ουρά και το μεγαλύτερο μέρος του οστού να πεθάνουν και να πέσουν», αναφέρεται στην επιστολή, σε απόσπασμα που παραθέτει ο ιστότοπος Daily Caller.
«Η Anheuser-Busch επιλέγει να ευθυγραμμίσει τη μάρκα Budweiser – και τώρα τη FIFA – με την παραμόρφωση των αλόγων. Θα μιλήσετε με τα στελέχη της εταιρείας για να τους παροτρύνετε να διακόψουν το κόψιμο της ουράς και αν αρνηθούν, να τους αφήσετε ως χορηγούς;», συνεχίζει η επιστολή.
Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει απάντηση από πλευράς της εταιρείας.
Yπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει νωρίτερα φέτος αναφερθεί ξανά στην κακοποίηση ζώων για χάρη της διαφήμισης της Budweiser, κάνοντας ειδική αναφορά στον ακρωτηριασμό των ζώων τον Φεβρουάριο, που η εταιρεία γιόρτασε την 90η επέτειό της.