Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, 2024
17.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Σνακ: Γαστρονομική “τελετουργία” – Μειωμένο το αίσθημα ενοχής – Έρευνα σε 12 χώρες

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΣνακ: Γαστρονομική "τελετουργία" - Μειωμένο το αίσθημα ενοχής - Έρευνα σε 12 χώρες
spot_img

Οι καταναλωτές χρειάζονται χρόνο για να τα απολαύσουν – Τα βιώσιμα σνακ η νέα τάση.

Τον διευρυμένο ρόλο των σνακ στη ζωή των καταναλωτών, τα οποία αντικαθιστούν όλο και περισσότερο τα παραδοσιακά γεύματα, αναδεικνύει παγκόσμια μελέτη «State of Snacking» η οποία πραγματοποιήθηκε από την Mondelēz International, σε συνεργασία με το The Harris Poll. Η έρευνα αναλύει τις στάσεις και τις συμπεριφορές αναφορικά με τα σνακ μεταξύ χιλιάδων καταναλωτών που ερωτήθηκαν σε 12 χώρες για τέταρτη συνεχή χρονιά.

   Από τα ευρήματα προκύπτει ότι 71% των καταναλωτών καταναλώνουν σνακ τουλάχιστον, δύο φορές την ημέρα, 78% των καταναλωτών αναφέρει ότι αφιερώνουν χρόνο για να γευτούν απολαυστικά σνακ, χρειάζονται χρόνο για να χωρίσουν τα σνακ σε μερίδες πριν τα φάνε. Οι καταναλωτές αντικαθιστούν με αυξανόμενο ρυθμό τα γεύματα με σνακ, με το 55% να αναφέρει μεγαλύτερη πιθανότητα να φάει ένα σνακ και στις τρεις τυπικές ώρες γευμάτων.

   Την ίδια ώρα, η μείωση των απορριμμάτων είναι κορυφαία προτεραιότητα, με επτά στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι δίνουν προτεραιότητα στα σνακ που έχουν λιγότερη συσκευασία και 72% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι συνήθως την ανακυκλώνουν.

   Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές αναζητούν σνακ για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες στη ζωή τους. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών δήλωσαν ότι καταναλώνουν τακτικά σνακ για να ανταμείψουν τον εαυτό τους (78%) και για μια αίσθηση άνεσης (77%), συμπεριλαμβανομένης της συντριπτικής πλειοψηφίας των millennials (85% και για τους δύο λόγους). Επίσης, ποσοστό 67% θα αγόραζε λιγότερες από τις αγαπημένες του μάρκες σνακ παρά εναλλακτικές, ανεξάρτητα από το κόστος.

   Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές καταβάλλουν προσπάθεια να είναι προσεκτικοί όταν καταναλώνουν σνακ, με το 78% να αναφέρει ότι χρειάζονται χρόνο για να γευτούν απολαυστικά σνακ. Πολλοί προσαρμόζονται επίσης σε μεγέθη μερίδων, λέγοντας ότι χρειάζονται χρόνο για να χωρίσουν τα σνακ σε μερίδες πριν τα καταναλώσουν (61%) και ελέγχουν τις διατροφικές ετικέτες στα σνακ πριν τα αγοράσουν (68%). Εν τω μεταξύ, λιγότεροι από τους μισούς (46%) λένε ότι αισθάνονται ένοχοι όταν καταναλώνουν ένα απολαυστικό σνακ ή λιχουδιά.

   Η κατανάλωση σνακ προσφέρει, σύμφωνα με την έρευνα, μια σημαντική ευκαιρία σύνδεσης μεταξύ των ανθρώπων, με επτά στους 10 καταναλωτές να επιβεβαιώνουν ότι «το να μοιράζομαι σνακ με άλλους είναι η γλώσσα της αγάπης μου». Αυτή η τάση τού να μαζεύονται τακτικά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα για να απολαύσουν σνακ είναι ιδιαίτερα έντονη μεταξύ των νοικοκυριών στην Ινδία και το Μεξικό.

   Οι καταναλωτές εστιάζουν στον τρόπο με τον οποίο οι επιλογές σνακ που κάνουν επηρεάζουν το περιβάλλον και αναγνωρίζουν ότι, τόσο οι εταιρείες, όσο και οι καταναλωτές διαδραματίζουν βασικό ρόλο στο βιώσιμο σνακ. Συγκεκριμένα, 63% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα σνακ με υψηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο θα πρέπει να κοστίζουν περισσότερο, ειδικά η γενιά των millennials (70%) και Gen Z (69%). Ποσοστό 64% είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για σνακ που είναι καλύτερα για το περιβάλλον και 65% θα πλήρωνε περισσότερα για σνακ που περιέχουν συστατικά, η συλλογή των οποίων έχει γίνει με ηθικό τρόπο.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο