ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΑυτό είναι το γάλα που καταπολεμά τους πονοκεφάλους

Αυτό είναι το γάλα που καταπολεμά τους πονοκεφάλους

3 λεπτά ανάγνωσης

Τι δείχνουν οι έρευνες

Ο έντονος πονοκέφαλος, η ευαισθησία στο φως, η ναυτία και ο έμετος είναι συνηθισμένα συμπτώματα της ημικρανίας και της προημικρανίας που μπορούν να διακόψουν την καθημερινότητα για ώρες ή και μέρες. Εκτός από φάρμακα χωρίς ή με ιατρική συνταγή που προσφέρουν ανακούφιση, υπάρχει και η επιλογή της πρόληψης μέσω της διατροφής με τη βοήθεια του μαγνησίου.

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Σε ποια χώρα συμφέρει περισσότερο να γεμίσεις το καλάθι σου στο σούπερ μάρκετ; – Έρευνα της Deutsche Bank αποκαλύπτει

Έρευνες έχουν δείξει ότι το μαγνήσιο μπορεί να μειώσει τη συχνότητα των κρίσεων. Ανασκόπηση που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Neurology και παλαιότερη που δημοσιεύτηκε στο Expert Review of Neurotherapeutics κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα. Η Dr. Nada Hindiyeh, μιλώντας στην American Headache Society, εξήγησε ότι το μαγνήσιο μπορεί να ηρεμήσει τους υπερδιεγερμένους νευρολογικούς μηχανισμούς που πυροδοτούν τις ημικρανίες και να σταθεροποιήσει τη λειτουργία του εγκεφάλου.

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ανατροπή με το εμφιαλωμένο νερό: Τα γυάλινα μπουκάλια περιέχουν περισσότερα μικροπλαστικά από τα πλαστικά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Θα πληρώνουμε καφέ αλλά θα πίνουμε… ποιος ξέρει τι! Οι τρελές εναλλακτικές των εταιρειών για να αντιμετωπίσουν την άνοδο των τιμών

- Advertisement -
ΗΠΑ: Ανακλήσεις τροφίμων λόγω παρουσίας αλλεργιογόνων - Cibum.gr
Εγγραφείτε στα διαδικτυακά σεμινάρια Food Defense και Food Safety Culture τέλη Αυγούστου από TÜV HELLAS (TÜV NORD) και CIBUM 

Όσοι θέλουν να το δοκιμάσουν μπορούν να στραφούν σε συμπληρώματα ή σε τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο. Το γάλα αμυγδάλου, φυτική εναλλακτική του αγελαδινού γάλακτος, περιέχει μαγνήσιο καθώς παράγεται από θρυμματισμένα αμύγδαλα. Αν και η περιεκτικότητα είναι χαμηλότερη σε σχέση με την κατανάλωση ολόκληρων αμυγδάλων, ένα φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου προσφέρει περίπου 15,7 mg μαγνησίου, σε αντίθεση με τα 80 mg που περιέχονται σε 30 γραμμάρια αμύγδαλα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Εντοπίστηκε σαλμονέλα σε παραδοσιακά σιροπιαστά γλυκά – Πωλούνταν συσκευασμένα αλλά και χύμα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Μολυσμένο σπανάκι: Μπαράζ ανακλήσεων στην Ευρώπη λόγω σοβαρού κινδύνου για την υγεία – Ειδοποίηση RASFF

Η αλλαγή σε γάλα αμυγδάλου μπορεί να αυξήσει την πρόσληψη μαγνησίου ειδικά αν αντικαθιστά γάλα βρώμης που περιέχει ελάχιστες ποσότητες. Η κατανάλωσή του σε συνδυασμό με άλλα τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο, όπως μαύρη σοκολάτα, μπανάνες ή βρώμη, μπορεί να ενισχύσει το συνολικό όφελος.

Η Αμερικανική Εταιρεία Κεφαλαλγίας προτείνει ημερήσια πρόσληψη 400 έως 500 mg μαγνησίου για την πρόληψη ημικρανιών, ενώ οι ελάχιστες ανάγκες υπολογίζονται στα 310 mg για τις γυναίκες και στα 420 mg για τους άνδρες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Επικίνδυνη κανέλα σε μεγάλα σούπερ μάρκετ – Προκαλεί καρκίνο και ερεθισμούς σε μάτια, δέρμα και πνεύμονες

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Τι γίνεται φέτος με τα παγωτά; Νέες ανακλήσεις για επικίνδυνα συστατικά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Πώς θα φτιάξεις μόνος σου σπιτική κέτσαπ

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Οι επιστήμονες αποφάσισαν: Αυτό είναι το πιο θρεπτικό λαχανικό στον κόσμο

Επιστήμονες του CDC κατέταξαν 41 φρούτα και λαχανικά με βάση την πυκνότητα θρεπτικών συστατικών. Μόνο ένα πήρε βαθμολογία 100

Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων: Οι “30 Εντολές” που μπορούν να αποτρέψουν μια τροφική δηλητηρίαση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων, το cibum συγκεντρώνει 30 πρακτικές οδηγίες που μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη μείωση των τροφιμογενών περιστατικών και στην προστασία της δημόσιας υγείας