Πως τα χριστουγεννιάτικα καπέλα στα χρώματα της παλαιστινιακής σημαίας ξεσήκωσαν αντιδράσεις- Τι απάντησε ο πρωταγωνιστής του σποτ σε ανάρτηση του.
Έντονη κριτική ασκήθηκε από αρκετούς στη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των Marks & Spencer, αφού υποστηρίχθηκε πως τα χριστουγεννιάτικα καπέλα που φαίνονται να καίγονται στο τζάκι ήταν στα χρώματα της παλαιστινιακής σημαίας. Οι αντιδράσεις οδήγησαν τον πρωταγωνιστή του σποτ, Tan France, να απαντά με μια δημοσίευση στην οποία εμφανίστηκε στην εορταστική διαφήμιση μαζί με την τηλεοπτική σταρ Hannah Waddingham, κατηγορώντας τους χρήστες των social media για «γελοία σχόλια», και υποστηρίζοντας ότι τα γυρίσματα έγιναν τον Αύγουστο, δύο μήνες πριν ξεσπάσει ο πόλεμος Ισραήλ-Χαμάς.
Η φωτογραφία, που έδειχνε κόκκινα, πράσινα και ασημί χάρτινα καπέλα για πάρτι που είχαν πεταχτεί σε φωτιά, εμφανίστηκε στο Instagram για την κυκλοφορία της εορταστικής τηλεοπτικής διαφήμισης της αλυσίδας. Τα χρώματα των εορταστικών καπέλων είναι επίσης τα ίδια με την ιταλική και τη βουλγαρική σημαία και είναι αυτά που χρησιμοποιούνται παραδοσιακά κάθε Χριστούγεννα. Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατηγόρησαν την M&S ότι «προώθησε το κάψιμο της παλαιστινιακής σημαίας» και η εταιρεία διέγραψε την εικόνα. Αργότερα, η M&S ζήτησε συγγνώμη για τυχόν «αθέλητο τραύμα».
Αφού η εικόνα του M&S έλαβε αντιδράσεις, ο France δημοσίευσε μια selfie στο Instagram με τη λεζάντα: «Η διαφήμιση γυρίστηκε τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ, οπότε….. ίσως φτάνει με τα γελοία σχόλιά σας;» Σε μια δήλωση που εκδόθηκε το βράδυ της Τετάρτης, ένας εκπρόσωπος της M&S έγραψε στο Twitter: «Σήμερα μοιραστήκαμε μια εικόνα από τη διαφήμισή μας για τα χριστουγεννιάτικα ρούχα και το σπίτι, η οποία δημιουργήθηκε τον Αύγουστο. «Έδειχνε παραδοσιακά, εορταστικά χρωματιστά κόκκινα, πράσινα και ασημί καπέλα χριστουγεννιάτικου πάρτι σε μια σχάρα φωτιάς «Αν και η πρόθεση ήταν να δείξουμε παιχνιδιάρικα ότι μερικοί άνθρωποι απλώς δεν απολαμβάνουν να φορούν χάρτινα χριστουγεννιάτικα καπέλα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, αφαιρέσαμε τη δημοσίευση μετά από σχόλια και ζητάμε συγγνώμη για τυχόν ακούσιο τραύμα που προκλήθηκε».
Αλλά πολλοί χρήστες του Instagram υπερασπίστηκαν την εικόνα. Κάποιος έγραψε: «Πιάστε ανθρώπους! M&S δεν έχετε κάνει τίποτα λάθος. Η διαφήμιση δεν ήταν καθόλου κακόγουστη ». Ένας άλλος πρόσθεσε: «Τόσο κρίμα που χρειάστηκε να εκδώσετε αυτή τη δήλωση, οι άνθρωποι πρέπει να χαλαρώσουν και να σταματήσουν να διαβάζουν τα πάντα».