Πρόσφατα, η Lay’s που ανήκει στην Pepsico, ανακοίνωσε μια βότκα φτιαγμένη εν μέρει με τις ίδιες πατάτες που χρησιμοποιούνται για τα πατατάκια της, δημιουργώντας έναν καινοτόμο συνδυασμό βότκας-πατάτας.
Η ανακοίνωση της κυκλοφορίας της Lay’s Potato Vodka αυτή την εβδομάδα είναι ένα ακόμη παράδειγμα της ασάφειας των γραμμών που κάποτε χώριζαν τη βιομηχανία αλκοόλ από την υπόλοιπη αγορά καταναλωτικών συσκευασμένων προϊόντων. Διαθέσιμο μόνο στο Διαδίκτυο, το μπουκάλι περιορισμένης έκδοσης εξαντλήθηκε σε μια μέρα, δημιουργώντας ακόμα περισσότερο θόρυβο από τους καταναλωτές που αναζητούν κάτι διαφορετικό σε μια ολοένα και πιο γεμάτη αγορά.
Το νέο απόσταγμα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Portland, την Eastside Distilling του Όρεγκον και, χρησιμοποιεί βότκα που παρασκευάζεται από τις ίδιες πατάτες που χρησιμοποιούνται στα διάσημα πατατάκια του Lay. Συνδέοντας ένα αλκοολούχο ποτό με μια γνωστή μάρκα τροφίμων, και οι δύο εταιρείες γνωρίζουν ότι είναι εξασφαλισμένη η επιτυχία η οποία μπορεί να οδηγήσει σε περαιτέρω κυκλοφορίες στο μέλλον.
«Στο Lay’s, αναζητούμε πάντα νέους και καινοτόμους τρόπους για να φέρουμε χαρά και διασκέδαση στους θαυμαστές μας», λέει η Melissa Miranda, Senior Director of Marketing, Frito-Lay Βόρεια Αμερική. «Αυτό το λανσάρισμα έρχεται ακριβώς στην ώρα των γιορτών, ώστε οι θαυμαστές μας που είναι 21 ετών και άνω να μπορούν να απολαύσουν το Lay’s με έναν συναρπαστικό, ολοκαίνουργιο τρόπο».
Η Lay’s Potato Vodka Είναι μόνο ένα από μια πληθώρα crossover επωνυμιών που κυκλοφόρησαν στην αγορά αλκοόλ τα τελευταία χρόνια, καθώς το ενδιαφέρον των καταναλωτών για νέα προϊόντα αυξάνεται συνεχώς.
Τον Νοέμβριο, η Arby’s δημιούργησε σάλο με την κυκλοφορία δύο διαφορετικών ειδών βότκας που διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις τηγανιτές πατάτες τους. Τόσο η βότκα Curly Fry όσο και η βότκα Crinkle Fry εξαντλήθηκαν γρήγορα στα 59,99 $ ανά μπουκάλι. Νωρίτερα φέτος, η μπύρα Natural Light, κυκλοφόρησε μια επέκταση σειράς με τρεις αρωματικές βότκες (με τιμή 14,99 $), Lemonade, Strawberry Lemonade και Black Cherry με εγγύηση επιστροφής χρημάτων στους καταναλωτές.
Ούτε ο κλάδος του κρασιού δεν έχει ανοσία στις περιοδικές αφίξεις φαινομενικά ακατάλληλων προϊόντων. Μια περιορισμένης έκδοσης κυκλοφορία κρασίου Grey Poupon από τη νότια Γαλλία εξαντλήθηκε σε μια μέρα και η Taco Bell επαναφέρει το Jalapeño Noir του στον Καναδά. Ίσως ο πιο περίεργος συνδυασμός είναι η συνεργασία μεταξύ Cheez-It και House Wine που κυκλοφόρησε τα τελευταία τρία χρόνια. Η συσκευασία συνδυάζει ένα vintage κρασί με μια ιδιαίτερη γεύση από τα αλμυρά σνακ.
Καθώς οι εταιρείες πίσω από αυτές τις μοναδικές εκδόσεις παρακολουθούν και βλέπουν την τιμή του crossover τους, οι πιθανότητες να δει περισσότερες από αυτές η αγορά, είναι μεγάλες. Η Lay’s Potato Chip Vodka είναι μόνο η πιο πρόσφατη, με τη δυνατότητα αρωματικών εκδόσεων να διαφαίνεται μεγάλη, και με απήχηση στο κοινό. Φαίνεται ότι τα crossover δουλεύουν.
Πηγή: Forbes