Η νέα skin pack συσκευασία του OliVchicken® – Ελαιοπουλάκι® είναι 100% ανακυκλώσιμη, 100% επαναχρησιμοποιούμενη και αποτελείται από 30% ανακυκλωμένο μονοσυστατικό υλικό RPET.
Η νέα βιώσιμη, διάφανη συσκευασία του OliVchicken® – Ελαιοπουλάκι® της Αγγελάκης, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις αγορές του εξωτερικού, έλαβε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Marketing in a New International Market, στα φετινά Packaging Awards 2024, που διοργανώθηκαν από την BOUSSIAS events και τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών και Συσκευασίας, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου.
Η νέα skin pack συσκευασία του OliVchicken® – Ελαιοπουλάκι® σχεδιάστηκε πρωτίστως με σεβασμό στις αρχές της βιωσιμότητας: είναι 100% ανακυκλώσιμη, 100% επαναχρησιμοποιούμενη και αποτελείται από 30% ανακυκλωμένο μονοσυστατικό υλικό RPET. Παράλληλα, εξυπηρετεί πλήρως τις ανάγκες της αγοράς του Retail και τα ζητούμενα της εστίασης (HoReCa), αναδεικνύοντας στο έπακρο τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προϊόντος OliVchicken® – Ελαιοπουλάκι®. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ελαιοπουλάκι® αποτελεί παγκόσμια καινοτομία και ξεχωρίζει για τα μοναδικά διατροφικά χαρακτηριστικά του, τα οποία οφείλονται στην ιδιαίτερη διατροφή των πουλερικών με 100% φυτικές τροφές, εκ των οποίων 55% καλαμπόκι και 2% ελαιόλαδο.
Στην τελετή απονομής βρέθηκαν και παρέλαβαν το βραβείο εκ μέρους της Αγγελάκης, ο Γενικός Διευθυντής, κ. Πέτρος Σπανός και ο International Sales manager, κ. Αντώνης Σιγανός.
Ο κ. Αντώνης Σιγανός, δήλωσε σχετικά με τη νέα διάκριση: «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους διοργανωτές, καθώς επίσης και την κριτική επιτροπή των Packaging Awards 2024, για τη μεγάλη τιμή που μας έκαναν με τη βράβευση της νέας συσκευασίας OliVchicken®Skin Pack. Το Ελαιοπουλάκι®, στη νέα του Skin Pack συσκευασία, έχει ήδη χαράξει μια επιτυχημένη πορεία στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης αλλά και της Ασίας. Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών και της ομαδικής δουλείας των τμημάτων R&D, Marketing και Πωλήσεων, αλλά και έμπρακτη απόδειξη πως η επένδυση σε νέες, καινοτόμες ιδέες μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα.».
Λίγα λόγια για την Αγγελάκης Α.Ε.
Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ έχει συμπληρώσει 60 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον κλάδο της πτηνοτροφίας, παραμένοντας πιστή στις ίδιες αξίες και αρχές που είχαν ο Νικόλαος και η Παναγιώτα Αγγελάκη όταν δημιούργησαν, το 1962, μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα. Σήμερα, με αφοσίωση, μεράκι και συνέπεια, η επιχείρηση αυτή έχει εξελιχθεί σε μια καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής κοτόπουλου, με έδρα τον Πούρνο Ευβοίας, που προσφέρει άμεσα πάνω από 200 θέσεις εργασίας και έμμεσα εκατοντάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, αποτελώντας έναν σταθερό πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής και εθνικής οικονομίας.
Συνεχιστές της φιλοσοφίας και της οικογενειακής παράδοσης της επιχείρησης, εδώ και 20 χρόνια, είναι ο Θάνος και ο Ταξιάρχης Αγγελάκης, η δεύτερη γενιά της οικογένειας. Σταθερή επιδίωξη όλα αυτά τα χρόνια είναι η ανάπτυξη και δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες. Παράλληλα, μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ είναι η αειφόρος ανάπτυξη, με στόχο να καταφέρει να γίνει, σε βάθος δεκαετίας, μια ανθρακικά ουδέτερη πτηνοτροφική εταιρεία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης, μένει σταθερός στο όραμά του: η ποιότητα να μην θυσιάζεται ποτέ στον βωμό της ποσότητας, με τα προϊόντα της εταιρείας να παραμένουν κορυφαία σε γεύση και διατροφική αξία και να μη θυμίζουν σε τίποτα τυποποιημένα προϊόντα χωρίς φαντασία.