Αφήνει τους πελάτες να κρίνουν οι ίδιοι εάν θα αγοράσουν κάτι ή όχι
Ο τομέας τροφίμων της Marks & Spencer αφαιρεί τις ημερομηνίες “Best Before” «κατά προτίμηση πριν από» από 300 προϊόντα φρούτων και λαχανικών που διακινεί, σε μία προσπάθεια μείωσης της σπατάλης τροφίμων. Η εταιρεία λέει ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να βασιστούν στην κρίση τους και να επιλέγουν οι ίδιοι, εάν τα γεωργικά προϊόντα είναι κατάλληλα για κατανάλωση.
Η νέα πρακτική της M&S αποτελεί μέρος του στόχου μείωσης στο μισό των απορριμμάτων τροφίμων έως το 2030. Επίσης επιδιώκει να αναδιανείμει το 100% των βρώσιμων πλεονασμάτων μέχρι το 2025, καθώς ο λιανοπωλητής ενθαρρύνει τους πελάτες να γίνουν «πιο δημιουργικοί» με τα υπολείμματα τροφίμων.
Να σημειωθεί ότι Βρετανική έρευνα σε πέντε αγροτικά προϊόντα ( μήλα, πατάτες, μπανάνες, αγγούρια και μπρόκολο) έδειξε πως η αφαίρεση των ετικετών ημερομηνίας μόνο από αυτά τα πέντε είδη θα μπορούσε να εξοικονομήσει 50.000 τόνους οικιακών απορριμμάτων, κάθε χρόνο.