Η τεκίλα Rooster Rojo Tequila της Amber Beverage Group (ABG) σε μια μοναδική γεύση καπνιστού ανανά κυκλοφορεί πλέον παγκοσμίως.
H τεκίλα Rooster Rojo Tequila της Amber Beverage Group (ABG) έχει κυκλοφορήσει από το 2021, αλλά για πολύ καιρό ήταν διαθέσιμη μόνο στο Amazon. Πλέον η AGB ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία του ποτού, έπειτα από μια επιτυχημένη πιλοτική δοκιμή.
Η εταιρεία θεωρεί πως το παγκόσμιο λανσάρισμα της Rooster Rojo Tequila με καπνιστό ανανά, θα κάνει τους bartender ακόμα πιο δημιουργικούς με τα κοκτέιλ τους και τους καταναλωτές ακόμα πιο ικανοποιημένους με τη νέα «τροπική» γεύση.
Η τεκίλα αποτελεί προϊόν εκτεταμένου πειραματισμού. Δεν χρησιμοποίησαν όποιον κι όποιον ανανά. Αντίθετα, πειραματίστηκαν με διάφορα είδη ανανάδων και διαφορετικά επίπεδα ψησίματος για περισσότερο από ένα χρόνο πριν πετύχει την τέλεια ποικιλία και κάπνισμα.
Τελικά, κατέληξαν να χρησιμοποιούν αποκλειστικά κόκκινους ανανάδες, λόγω του «εξαιρετικού γευστικού προφίλ» που παρέχουν. Οι κόκκινοι ανανάδες μπορούν να βρεθούν σε τροπικές και υποτροπικές περιοχές της Νότιας Αμερικής, αλλά και στην Ινδονησία, όπου είναι σύμβολο ευημερίας. Διακρίνονται από τα μακριά, τεντωμένα, αγκαθωτά φύλλα, τον σφιχτό πολτό τους, αλλά και την συμπυκνωμένη γεύση τους. Συγκομίζονται μεταξύ Φεβρουαρίου και Ιουλίου.
Χρησιμοποιώντας μόνο 100% Blue Weber Agave, το Rooster Rojo Tequila παράγεται σε μικρές παρτίδες στη βάση του Volcan de Tequila. Έχει κατασκευαστεί προσεκτικά από ειδικούς της Fabrica de Tequilas Finos και αναμειγνύεται με νερό που φιλτράρεται μέσα από το μεξικάνικο ασήμι. Για την τεχνική αυτή, έχουν χαρακτηριστεί και πρωτοποριακοί, αναφέρει το The Drinks Business.
Η τεκίλα Rooster Rojo Smoked Pineapple εμφιαλώνεται σε δύο περιεκτικότητες: 40% ABV για την αγορά των ΗΠΑ και 38% ABV για τις υπόλοιπες.
Η AGB ως εταιρεία θέλει μακροπρόσθεσμα να αλλάξει την αντίληψη του κόσμου για την τεκίλα. Μέσω της καμπάνιας της «Sip Don’t Slam», συνιστά πώς αυτές premium τεκίλες, όπως οι δικές της, πρέπει να απολαμβάνονται ως μέρος μιας γενικότερης εμπειρίας ποτού είτε σε κοκτέιλ, αντί να πίνονται ως σφηνάκι. Επιπλέον, η διαφήμιση, η οποία γυρίστηκε στο Λος Άντζελες, περιλαμβάνει πλάνα ταινιών, περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης και έντυπες διαφημίσεις, χρησιμοποιώντας ηθοποιούς και όχι μοντέλα.