Μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ με χιούμορ, συμβαδίζει με τις ανάγκες της αγοράς και κρατά σε απόλυτη ισορροπία την τόλμη με την λογική, κρατώντας μονίμως το ενδιαφέρον του κοινού.
Όσο περνάνε τα χρόνια γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο πως η επιτυχία μιας επιχείρησης βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όταν μια εταιρία τα χρησιμοποιεί σωστά αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στα έσοδα της, και το αντίστροφο. Καταστροφικά.
Το European supremarket Magazine (ESM) κυκλοφόρησε πρόσφατα την τριμηνιαία σειρά εκθέσεων «Social σουπερμάρκετ», σε συνεργασία με την Emplifi. Οι αναφορές δείχνουν τη σημασία του χιούμορ και του παιχνιδιάρικου χαρακτήρα κατά την ενσωμάτωση μιας στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιδιαίτερα στον τομέα του λιανικού εμπορίου. «Η ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη στο
μείγμα μάρκετινγκ κάθε σύγχρονου σούπερ μάρκετ», λέει ο Zarnaz Arlia, CMO της Emplifi.
“Βοηθά τις επωνυμίες να οικοδομήσουν σχέσεις με τους πελάτες τους, τους δίνει ένα πιο συγγενικό πρόσωπο και συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση των πωλήσεων. Επικοινωνώντας τη φωνή και την ιστορία της επωνυμίας τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα σουπερμάρκετ μπορούν να δημιουργήσουν μια πιστή και αφοσιωμένη βάση θαυμαστών.”
Το ESM παραθέτει μια λίστα των σουπερμάρκετ που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κοινού και κρατάνε αμείωτο το ενδιαφέρον του. Τα δεδομένα για τα σουπερμάρκετ με τη μεγαλύτερη απήχηση στο twiter συγκεντρώθηκαν από την Emplifi και είναι ενημερωμένα έως τις 10 Ιανουαρίου 2023.
- Tesco
Η Tesco έχει 661.000 οπαδούς στο Twitter. Εντάχθηκε στο twiter τον Μάρτιο του 2011 και ακολουθεί 151.000 λογαριασμούς. - Aldi Stores UK
Η Aldi Stores UK έχει 660,4 χιλιάδες οπαδούς στο Twitter. Εντάχθηκε στο Twitter σχεδόν δύο χρόνια πριν από την Tesco, τον Απρίλιο του 2009 και ακολουθεί 2.995 λογαριασμούς. - Sainsburys
Η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο εντάχθηκε στο Twitter τον Οκτώβριο του 2009. Έχει 599,8 χιλιάδες ακόλουθους και αυτή τη στιγμή ακολουθεί 51,4 χιλιάδες λογαριασμούς. - Asda
Η Asda έχει 518,9 χιλιάδες οπαδούς στο Twitter. Ήταν το πρώτο σουπερμάρκετ από αυτή τη λίστα που εντάχθηκε στο Twitter. Αυτή τη στιγμή ακολουθεί 1.145 λογαριασμούς. - Lidl GB
Ο Lidl εντάχθηκε στο Twitter τον Ιούλιο του 2011 και μέχρι τώρα, έχει 396,1 χιλιάδες ακόλουθους. - Μόρισον
Η πέμπτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο εντάχθηκε στο Twitter τον Δεκέμβριο του 2010. Η Morrisons είχε 351,4 χιλιάδες ακόλουθους. Ακολουθεί 25,3 χιλιάδες λογαριασμούς. - Waitrose & Partners
Η Waitrose & Partners είχε 349,7 χιλιάδες ακόλουθους. Εντάχθηκε στο Twitter τον Ιούνιο του 2009 και ακολουθεί 5.719 λογαριασμούς. - Carrefour España
Το Carrefour España είχε 259,8 χιλιάδες οπαδούς στο Twitter. Έγινε μέλος τον Απρίλιο του 2011 και επί του παρόντος ακολουθεί 1.956 λογαριασμούς. - Mercadona
Η επιχείρηση ισπανικής λιανικής Mercadona έχει 241,1 χιλιάδες οπαδούς στο Twitter. - Καταστήματα B&M
Η βρετανική πολυεθνική αλυσίδα καταστημάτων ποικιλίας εντάχθηκε στο Twitter τον Απρίλιο του 2010 και έχει 211,7 χιλιάδες οπαδούς. Αυτή τη στιγμή παρακολουθεί 2.209 λογαριασμούς.