Παγκόσμια ανάλυση της επικοινωνίας Twitter στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: “βιωσιμότητα, κλιματική αλλαγή και διαχείριση απορριμμάτων“.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ολοένα και πιο σημαντικό εργαλείο για τις εταιρείες να επικοινωνούν τις προσπάθειές τους για την εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) σύμφωνα με μελέτη ερευνητών από την Τσεχία, που δημοσιεύτηκε στο PeerJ Computer Science με τίτλο «Παγκόσμια ανάλυση της επικοινωνίας Twitter στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: βιωσιμότητα, κλιματική αλλαγή και διαχείριση απορριμμάτων».
Η μελέτη ανέλυσε πάνω από μισό εκατομμύριο tweets από το 2017 έως το 2022 και εντόπισε τα βασικά θέματα και τις τάσεις που ανακοινώθηκαν σε σχέση με την ΕΚΕ στο Twitter.
Διαπίστωσε ότι τα πιο συχνά αναφερόμενα θέματα στο Twitter σε σχέση με την ΕΚΕ ήταν η βιωσιμότητα, η κλιματική αλλαγή και η διαχείριση απορριμμάτων, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη σημασία των περιβαλλοντικών θεμάτων για τις εταιρείες και τους ενδιαφερόμενους φορείς τους. Ωστόσο, η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι η φιλανθρωπία παρέμεινε το μεγαλύτερο μεμονωμένο θέμα, υποδεικνύοντας ότι ο κοινωνικός αντίκτυπος εξακολουθεί να είναι βασικός τομέας εστίασης για τις εταιρείες.
Η ανάλυση εντόπισε επίσης τομείς ανάπτυξης και μείωσης της επικοινωνίας ΕΚΕ στο Twitter. Οι τομείς της ESG (περιβαλλοντική, κοινωνική και διακυβέρνηση), ο κοινωνικός αντίκτυπος και η φιλανθρωπία προσδιορίστηκαν ως τομείς ανάπτυξης, ενώ το πράσινο και η φιλανθρωπία προσδιορίστηκαν ως φθίνουσας σημασίας. Τα ευρήματα της μελέτης έχουν σημαντικές επιπτώσεις για τις εταιρείες που θέλουν να βελτιώσουν τις προσπάθειές τους για την ΕΚΕ και να εμπλακούν με τους ενδιαφερόμενους φορείς τους.
«Τα αποτελέσματά μας βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν στρατηγικές επικοινωνίας που υποστηρίζουν την ύπαρξη της εταιρείας ως κοινωνικά υπεύθυνο θέμα και προάγουν τη διαχείριση της φήμης της εταιρείας σύμφωνα με τη φιλοσοφία της ΕΚΕ», γράφουν οι συγγραφείς. «Η μελέτη ανοίγει επίσης δυνατότητες για περαιτέρω έρευνα για άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram ή το LinkedIn».
Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.