Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024
9.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Εστιατόρια: Βασικοί κανόνες για να μην εκνευρίζετε το σερβιτόρο

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΕστιατόρια: Βασικοί κανόνες για να μην εκνευρίζετε το σερβιτόρο
spot_img

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο μόνο και μόνο επειδή πληρώνει.

   Ας μην κρυβόμαστε, υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορεί να ενοχλούν ένα σερβιτόρο που ορισμένοι τα κάνουν συστηματικά. Βέβαια αν δεν έχει υπάρξει κάποιος από την αντίθετη πλευρά είναι και πιο δύσκολο να τα αντιληφθεί. Πριν λίγους μήνες μια σερβιτόρα αποκάλυψε στο tik- tok μια λίστα με τα πιο ενοχλητικά πράγματα που κάνουν οι πελάτες και την εξοργίζουν, συμπεριλαμβανομένων των χαζών ερωτήσεων πριν ακόμα δουν τον κατάλογο.

   Το HuffingtonPost, έχει συγκεντρώσει και άλλους κανόνες που πρέπει να ακολουθείτε όταν τρώτε έξω, ώστε να μην εκνευρίζετε τους εργαζόμενους, σύμφωνα με τον συγγραφέα Mat But, που έχει εργαστεί αρκετά χρόνια σε εστιατόρια και πέρυσι δημοσίευσε το βιβλίο «The Last Supper Club: A Waiter’s Requiem», και τη μυθιστοριογράφο Michelle Wildgen, που γράφει για τις εμπειρίες της στη βιομηχανία τροφίμων μέσα από τα βιβλία «Wine People» και «Bread and Butter».

Μην υπερβάλετε με το κινητό

    «Μπορείς πραγματικά να καταλάβεις τι είδους τραπέζι θα είναι, από το τι κάνουν οι άνθρωποι με τα τηλέφωνά τους», είπε ο Batt. «Αν πλησιάσεις ένα τραπέζι και έχουν έξω τα τηλέφωνά τους, αλλά είναι όλα πάνω τους και κάνουν ξεχωριστά πράγματα, η επικοινωνία θα είναι εφιάλτης. Δεν ακούνε ο ένας τον άλλον, επομένως δεν πρόκειται να ακούσουν ούτε τον σερβιτόρο».

Τονίζουν πως δεν είναι η ίδια η ύπαρξη του τηλεφώνου, όσο το γεγονός πως δεν κάνουν ούτε μια παύση ώστε να ακούσουν το σερβιτόρο. Επίσης τους σερβιτόρους εκνευρίζει και η λήψη φωτογραφιών, αφού το φαγητό, όπως λένε, είναι για να το τρως και όχι να το φωτογραφίζεις.

Μην φοβάστε να κάνετε ερωτήσεις

   Το χειρότερο πράγμα, όπως υποστηρίζει ο But, είναι οι πελάτες που δεν κάνουν ερωτήσεις όσο δυσνόητα κι αν είναι τα μενού, με αποτέλεσμα να μην είναι ικανοποιημένοι με αυτό που πήραν. Είναι το χειρότερο όταν οι πελάτες, δεν κάνουν ερωτήσεις και δεν αφήνουν τους σερβιτόρους να εξηγήσουν και τελικά παραγγέλνουν πιάτα νομίζοντας ότι ξέρουν τι θα πάρουν. Στο τέλος βέβαια είναι εξαιρετικά απογοητευμένοι που δεν πήραν αυτό που ήθελαν. Ταυτόχρονα, η Wildgen είπε να μην φοβάστε να στείλετε ένα πιάτο πίσω στην κουζίνα εάν δεν είναι αρκετά καλό. Αρκεί να είσαι ευγενικός. Επίσης συμβούλεψαν πως θα πρέπει οι πελάτες ενός εστιατορίου να έχουν έλεγχο στην κατανάλωση αλκοόλ, καθώς όταν πίνει πολύ ένας πελάτης, δημιουργείται μια δυσάρεστη κατάσταση.

Άλλες συνήθεις που εκνευρίζουν τους σερβιτόρους είναι πως κάποιοι πελάτες θέλουν να δοκιμάσουν κάτι πριν το παραγγείλουν, όπως και το να μοιράζουν τον λογαριασμό σε πολλές κάρτες. Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο μόνο και μόνο επειδή πληρώνει, καταλήγουν…

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο