Ο λόγος της παύσης αφορά ορισμένες αρνητικές αντιδράσεις συντηρητικών απέναντι σε μια καμπάνια υποστήριξης της γυναίκας.
Πέφτει η αυλαία για τους δημοφιλείς χαρακτήρες καρτούν της M&M, οι οποίες αποτελούν μέρος των διαφημιστικών καμαπανιών της εταιρείας από το 1954.
Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία Mars, στην οποία ανήκουν τα M&M μίλησε στην ανακοίνωσή της για παύση “απροσδιορίστου χρονικού διαστήματος”. Ο λόγος πίσω από την απόφαση της εταιρείας να σταματήσει να λανσάρει διαφημιστικά με τους χαρακτήρες καρτούν αφορά στις αρνητικές αντιδράσεις που έλαβε σε ένα σχετικά πρόσφατο διαφημιστικό της.
Πιο αναλυτικά, η M&M’s κυκλοφόρησε πρόσφατα μια συσκευασία περιορισμένης έκδοσης, η οποία είχε τις λέξεις “Supporting Women” (Υποστηρίζοντας τις Γυναίκες), αλλά αυτή τη φορά περιείχε 3 γυναικείες εκδόσεις των χαρακτήρων Μ&Μ, την Brown, την Green και την Purple.
Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που μια συσκευασία των γλυκών M&M παρουσιάζει αποκλειστικά τους γυναικείους χαρακτήρες της, ως μέρος της πρωτοβουλίας της να γιορτάσει και να τιμήσει τις γυναίκες που ανατρέπουν το πατριαρχικό το status quo. Τα χρήματα από την πώληση των πακέτων δωρίστηκαν σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που δραστηριοποιούνται γύρω από την υποστήριξη των γυναικών.
Ωστόσο, στην προσπάθειά της να είναι πιο συμπεριληπτική, η Mars δέχτηκε την επίθεση της αντίθετης πλευράς, λαμβάνοντας μερικά αρκετά συντηρητικά σχόλια για την αμφίεση των γυναικείων χαρακτήρων M&M.
Μάλιστα, ο παρουσιαστής του καναλιού Fox News, Τucker Carlson, έκανε αρκετά επικριτικά σχόλια στην καμπάνια, χαρακτηρίζοντας το πράσινο M&M “λεσβία” και το μωβ M&M παχύσαρκο. Σχολίασε, επίσης, “κανείς δεν θα ήθελε να πιει ένα ποτό με κάποια από αυτές”, αναφερόμενος στα γυναικεία καρτούν.
Τα σχόλια δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς η “αφύπνιση” σε ζητήματα φύλου της M&M ενόχλησε και τον συντηρητικό (από πολιτικής πλευράς) Nick Adams, που έγραψε στο Twitter “κάθε Αμερικανός με έστω και λίγο εγκέφαλο θα πρέπει να είναι εξοργισμένος με την αφύπνιση των M&M”. Συμπλήρωσε μάλιστα τη δήλωσή του με το εξαιρετικά ¨προβληματικό” σχόλιο “ο ανδρισμός δέχεται επίθεση όσο καμία άλλη φορά στην παγκόσμια ιστορία”.
Παραδόξως, η εταιρεία υπέκυψε στην κριτική. Σε ανακοίνωσή της νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η M&M’s είπε ότι “δεν περίμενε” ότι οι αλλαγές που είχε κάνει θα “κατακλύσουν το διαδίκτυο” και θα δημιουργούσαν πόλωση, ειδικά στην περίπτωση που αυτό που ήθελαν ήταν να “φέρουν τους ανθρώπους κοντά”. Οπότε προς το παρόν, το νέο πρόσωπο της καμπάνιας τους θα είναι η κωμικός Maya Rudolf.
To γεγονός ότι όλα αυτά τα σχόλια που αναφέραμε προηγουμένως είναι σεξιστικά και μισογύνικα από μόνα τους, είναι ακόμα πιο ανησυχητικό το ότι απευθύνονται σε μια καμπάνια υποστήριξης του γυναικείου φύλου με…καρτούν!