cibum team
Νέα μπίρα χωρίς αλκοόλ λανσάρει η Stella Artois, μετά το πρώτο επιτυχημένο «πείραμα» με την Stella Artois 0% αλκοόλ.
Η Stella Artois Liberte, όπως ονομάζεται, ήδη έκανε την εμφάνισή της στην αγορά των ΗΠΑ και μάλιστα με έξυπνο μάρκετινγκ γύρω από το Liberte (ελευθερία).
«Απόλαυσε την ελευθερία για άλλον έναν γύρο», «Πάνε οι μέρες που περιόριζες τον εαυτό σου», «Σου επιτρέπει να μείνεις στη στιγμή περισσότερο». Αυτές είναι μερικές από τις ατάκες με τις οποίες συνοδεύει επικοινωνιακά το νέο της δημιούργημα η Stella Artois.
Αντί να προτείνει στους καταναλωτές να απέχουν εντελώς από το αλκοόλ, η νέα καμπάνια μάρκετινγκ από την μάρκα μπύρας που ανήκει στην Anheuser-Busch, ενθαρρύνει τους πότες να ενσωματώσουν το ποτό χωρίς αλκοόλ, παράλληλα με το παραδοσιακή μπίρα για να μην χρειαστεί να σταματήσουν νωρίτερα τη νύχτα τους.
Η ιδέα θέλει μία παρέα να έχει καταναλώσει μερικούς γύρους παραδοσιακών ποτών και στη συνέχεια να το «γυρίζει» σε Stella Artois Liberte για να συνεχίσει δίχως ενδοιασμούς τη βραδιά.
Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε στους θαυμαστές την κλασική μας Stella Artois lager ως μη αλκοολούχα εκδοχή της ζυθοποιίας. Είναι η τέλεια προσθήκη για να ολοκληρώσετε το χαρτοφυλάκιο της Stella. Με αυτή τη νέα καινοτομία, θέλουμε να δώσουμε στους ανθρώπους την ελευθερία να απολαύσουν περισσότερες από τις ξεχωριστές στιγμές της ζωής με αυτές που έχουν μεγαλύτερη σημασία », δήλωσε ο Peter Van Overstraeten, αντιπρόεδρος της Premium και Super Premium USA στο Anheuser-Busch.
«Το Liberté θα σας δώσει την αυτοπεποίθηση να πείτε ναι στην ευτυχισμένη ώρα και να δημιουργήσετε νέες αναμνήσεις πάνω από μια παγωμένη μπύρα», πρόσθεσε.
Τα εργοστάσια τροφίμων του μέλλοντος.
Η παγκόσμια εξάπλωση της Salmonella enteritidis μέσω των πουλερικών
ΣΔΑΤ: Ο ρόλος της διοίκησης και τα σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης.
Σχέδιο εξυγίανσης του ΟΠΕΚΕΠΕ: Αλλάζουν οι διαδικασίες ελέγχων και πληρωμών
e – supermarket: πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών ο Σκλαβενίτης
«Μπλε επανάσταση» στη διατροφή: Στροφή της ανθρωπότητας στα “μπλε” τρόφιμα
Έρευνα: Η αντίληψη των καταναλωτών σχετικά με τα πρόσθετα τροφίμων
Αφαίρεση βιολογικού σήματος από παραγωγό πορτοκαλιών στη Λακωνία. Χρησιμοποιεί φυτοφάρμακα!
Γιατί το κατσικίσιο κρέας δεν αποτελεί επιλογή για τους κρεατοφάγους;