Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
20.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καταγγελία για γνωστή αλυσίδα που διαφήμιζε έκπτωση σε σκορδόψωμο χωρίς… να έχει σκορδόψωμο!

ΑρχικήΝέαmarketingΚαταγγελία για γνωστή αλυσίδα που διαφήμιζε έκπτωση σε σκορδόψωμο χωρίς... να έχει σκορδόψωμο!
spot_img

Το κατάστημα καταδικάστηκε από τις αρχές για παραπλανητικό μάρκετινγκ

Η Αρχή Προτύπων στις Επικοινωνίες Μάρκετινγκ της Ιρλανδίας, ένας ανεξάρτητος αυτορυθμιζόμενος φορέας που στοχεύει στη διασφάλιση ότι οι διαφημίσεις που αφορούν καταναλωτικά προϊόντα είναι νόμιμες, αξιοπρεπείς και ειλικρινείς, καταδίκασε την πρακτική της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Dunnes Stores, για παραπλανητικό μάρκετινγκ.

- Advertisement -

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την καταγγελία καταναλωτή, το σούπερ μάρκετ έφερε αφίσα στο κατάστημα που διαφήμιζε μια προσφορά με τίτλο “Big Night In” – “6€ Εξοικονομήστε έως και 4€”. Κάτω από αυτό υπήρχαν φωτογραφίες από προϊόντα πίτσας, πιτών και επιδορπίων. Μία από τις φωτογραφίες έδειχνε και ένα σκορδόψωμο.

Ωστόσο, όταν ο πελάτης ζήτησε από τους υπαλλήλους στο υποκατάστημα Killarney να του δώσουν το σκορδόψωμο, εκείνοι απάντησαν ότι δεν το είχαν.

Το Συμβούλιο Καταγγελιών εξέτασε τις λεπτομέρειες της καταγγελίας κάλεσε τον διαφημιστή σε απολογία αλλά εκείνος δεν απάντησε ποτέ στην καταγγελία.

Το Συμβούλιο σημείωσε τις απαιτήσεις του Κώδικα σύμφωνα με τις οποίες μια ανακοίνωση μάρκετινγκ δεν πρέπει να παραπλανεί ή να είναι πιθανό να παραπλανήσει με ανακρίβεια, ασάφεια, υπερβολή, παράλειψη ή με άλλο τρόπο (4.1). ότι οι επικοινωνίες μάρκετινγκ δεν πρέπει να περιέχουν ισχυρισμούς – άμεσους ή έμμεσους, ρητούς ή σιωπηρούς – τους οποίους ο καταναλωτής είναι πιθανό να θεωρήσει ότι είναι αντικειμενικά αληθείς εκτός εάν μπορεί να τεκμηριωθεί η αντικειμενική αλήθεια των ισχυρισμών (4.9). και ότι τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία θα πρέπει να αποστέλλονται χωρίς καθυστέρηση, εάν ζητηθεί από την ASAI και θα πρέπει να είναι επαρκή για την υποστήριξη τόσο των λεπτομερών ισχυρισμών όσο και της συνολικής εντύπωσης που δημιουργείται από την ανακοίνωση μάρκετινγκ (4.10).

Το Συμβούλιο θεώρησε λογικό για τους καταναλωτές να αναμένουν ότι ένα προϊόν θα ήταν διαθέσιμο στο κατάστημα στο οποίο διαφημιζόταν. Σημείωσαν ότι τα στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι το προϊόν ήταν διαθέσιμο στο κατάστημα δεν είχαν υποβληθεί στην ASA και υπό το πρίσμα αυτό, και ελλείψει απάντησης από τους διαφημιστές, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η διαφήμιση παραβίαζε τις ενότητες του Κώδικα 3.10, 4.1, 4.9 και 4.10 του Κώδικα.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ορυκτέλαια στα τρόφιμα: Οι πιέσεις της βιομηχανίας καθυστερούν την προστασία των καταναλωτών – Αποκαλυπτικά έγγραφα της ΕΕ

Στο φως διαφωνίες, επιρροές και γραφειοκρατικές περιπλοκές γύρω από τον νέο κανονισμό για τους επικίνδυνους ρυπαντές τροφίμων

Η απάτη και ο κίνδυνος των “βιολογικών” οικιακών σκευών – Ανησυχία για την ασφάλεια της μελαμίνης

Η μελαμίνη εξακολουθεί να υπάρχει ευρέως σε είδη που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα (FCA) και δηλώνονται ως κατασκευασμένα από μπαμπού

Γιατί η Manchester United ψάχνει υπεύθυνο ασφάλειας τροφίμων; Το σωστό παράδειγμα ενός τεράστιου συλλόγου

Η σημασία της διατροφικής ασφάλειας στον επαγγελματικό αθλητισμό και ένα πρόσφατο περιστατικό που το επιβεβαιώνει
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα