Κυριακή, Ιανουάριος 12, 2025
18.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

marketing

Η αποθέωση του Marketing: Βιογραφικό πάνω σε κουτί πίτσας!

Η Pizza Hut λάνσαρε κουτί πίτσας με τυπωμένο το βιογραφικού των υποψηφίων που... δεν μπορεί να αγνοηθεί από κανέναν εργοδότη.

Η ΔΩΔΩΝΗ υποχρεώθηκε να αλλάξει τη διαφήμιση και το όνομα για το τυρί “full protein” – Καταγγελία στο ΣΕΕ από την ΟΠΤΙΜΑ

Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας προσέφυγε η εταιρεία OPTIMA καταγγέλλοντας την διαφήμιση του τυριού της γαλακτοβιομηχανίας ΔΩΔΩΝΗ «ΔΩΔΩΝΗ Full protein».

Απαγορεύτηκε διαφήμιση της NIVEA – Την κατήγγειλε η L’oreal

Διαφημιστικός "πόλεμος" μεταξύ των δύο κολοσσών καλλυντικών.

Η Σκωτία εξετάζει το ενδεχόμενο να απαγορεύσει τα λογότυπα εταιρειών μπύρας σε ποτήρια

Μέτρα για την αντιμετώπιση του επικίνδυνου αριθμού θανάτων από αλκοόλ στη χώρα.

Τα τρόφιμα που απαγορεύεται να διαφημίζονται στη Βρετανική τηλεόραση πριν τις 21:00

Τι θεωρείται πρόχειρο φαγητό στην επερχόμενη απαγόρευση διαδικτυακών διαφημίσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Με ποιο τρόπο οι ψηφιακές παραγγελίες και τα δωρεάν δείγματα τροφίμων επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών

Οι ψηφιακές παραγγελίες και τα δωρεάν υγιεινά δείγματα μπορεί να οδηγήσουν σε ανθυγιεινές αγορές τροφίμων.

Ηνωμένο Βασίλειο: Τίθεται σε ισχύ απαγόρευση των διαφημίσεων πρόχειρου φαγητού πριν από τις 21:00

Επιβεβαιώνεται η απαγόρευση της διαφήμισης πρόχειρου φαγητού στο διαδίκτυο και στην τηλεόραση πριν από τις 21:00.

Το χιούμορ στις διαφημίσεις τροφίμων ισχυρό όπλο μάρκετινγκ

Το χιούμορ αποδεικνύεται αποτελεσματικό για επιτυχημένες εκστρατείες μάρκετινγκ τροφίμων.

Αλλαγές στην παγκόσμια αγορά τσίχλας- Προσαρμόζεται για να επιβιώσει – Τσίχλες με καφεΐνη και σοκολάτα!

Οι κατασκευαστές τσίχλας στρέφονται στην καινοτομία για να ανακάμψουν οι πωλήσεις.

Νορβηγία: Απαγόρευση στη διαφήμιση προχείρου φαγητού

Μέτρα για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας στους εφήβους.

H Danone εγκαταλείπει τη διατροφική ετικέτα Nutriscore

Η παγκόσμια γαλακτοβιομηχανία ήταν από τις πρώτες που το εφάρμοσε και γίνεται και η πρώτη που το ακυρώνει.

«Κόπηκε» διαφήμιση εμφιαλωμένου νερού λόγω παραπλανητικών ισχυρισμών υγείας

Το Iνστιτούτο ελέγχου διαφήμισης της Ιταλίας απαγόρευσε την τηλεοπτική  διαφήμιση εμφιαλωμένου νερού λόγω παραπλανητικών ισχυρισμών υγείας. Πρόκειται για το εμπλουτισμένο με πρωτεΐνες και ψευδάργυρο...

Λογοκρίθηκε παραπλανητική διαφήμηση της Danone στην Ιταλία: «Υπερβαίνει τις ιδιότητες του προϊόντος»

Για ποιο λόγο απαγορεύτηκε η διαφήμηση του Actimel στην Ιταλία.

Αλκοολούχο αναψυκτικό από τη Netflix εν αναμονή του Squid Game 2

Η πλατφόρμα δοκιμάζεται για δεύτερη φορά στο χώρο των τροφίμων και ποτών.

Χρυσός Γύπας 2024: Η Nestlé είναι η “νικήτρια” για το «πιο θρασύ περιβαλλοντικό ψέμα της χρονιάς»

Σε αντίθεση με ό,τι είχε υποσχεθεί, η Nestlé συνεχίζει να παράγει πολλά απόβλητα συσκευασίας.

Μπύρα: Πότε οι καταναλωτές την προτιμούν σε χάρτινη συσκευασία

Ποια είναι τα ψυχολογικά τρικ που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την απεικόνιση των χάρτινων συσκευασιών τους.

Γάλα αμυγδάλου: Πως οι ετικέτες επηρεάζουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών – Επιστημονική μελέτη

Ο γρήγορος ρυθμός των αναδυόμενων προϊόντων αναδεικνύει τη σημασία της διασφάλισης ότι οι ετικέτες ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών.

Ένας τυχερός χρήστης ντύθηκε πίκλα για τη νέα διαφήμιση της Heinz

Διαφήμιση με άρωμα "La Tomatina".

Η νέα vegan Nutella είναι γεγονός

Με ποια συστατικά αντικαθίστανται τα γαλακτοκομικά;

Η επαναδημοσίευση άρθρων και ειδήσεων από άλλους ιστοτόπους διέπεται από την αρχή της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων.

Στείλτε μας τα δικά σας Δελτία Τύπου και Ανακοινώσεις

spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Must read

Επανάσταση στην αντιμετώπιση των βιοφίλμ σε μονάδες επεξεργασίας – Επιστήμονες εντόπισαν τον “αδυσώπητο” εχθρό τους

Επιστήμονες ανακάλυψαν φυσική ουσία που εμποδίζει τον σχηματισμό βιοφίλμ.

Ποιο λάδι έχει τις περισσότερες δηλητηριώδεις μυκοτοξίνες – Ανάλυση 250 δειγμάτων

Για πρώτη φορά, έχουν θεσπιστεί από την ΕΕ ανώτατα...

Τοξικές ουσίες σε δημοφιλή εσώρουχα – Διεθνής μελέτη – Πως να ξεχωρίσετε ποια εσώρουχα δεν περιέχουν επικίνδυνα υλικά

Οι τοξικές ουσίες εντοπίστηκαν περισσότερο σε γνωστές μάρκες εσωρούχων που πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

Μετάβαση στο περιεχόμενο