Η μάρκα δεν επιτρέπεται πλέον να διαφημίζεται με παραπλανητικούς ισχυρισμούς υγείας
Μερικά πράγματα είναι πολύ καλά για να είναι αληθινά. Αυτό ισχύει και για την υποτιθέμενη σοκολάτα αδυνατίσματος της Offset Nutrition. Μετά από μήνυση της foodwatch, το περιφερειακό δικαστήριο της Κολωνίας απαγόρευσε στον κατασκευαστή Offset Nutrition να διαφημίζει το προϊόν της με παραπλανητικούς ισχυρισμούς υγείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Μπορεί ο χαλβάς να μας αρρωστήσει;

Οι δηλώσεις «Σοκολάτα που σε αδυνατίζει…» και το «ιδανικό για απώλεια βάρους…» έδωσε την εντύπωση ότι η κατανάλωση των offset σοκολάτας θα οδηγούσε σε απώλεια βάρους – και αυτό παραβιάζει τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τους ισχυρισμούς υγείας, υποστήριξε το food watch.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Μεγάλη απάτη σε δοκιμές φαρμάκων για το άσθμα – Παραδέχθηκαν την ενοχή τους κλινικοί ερευνητές
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Σαλμονέλα και σε ηλιόσπορους – Επείγουσα ανάκληση
Δείτε τη μήνυση του foodwatch
Τι πρέπει να γίνει για την προστασία των καταναλωτών!
Ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός για τους ισχυρισμούς υγείας (HCVO) στοχεύει στην προστασία των καταναλωτών από ψευδείς ισχυρισμούς που σχετίζονται με την υγεία. Οι κατασκευαστές τροφίμων επιτρέπεται να διαφημίζονται μόνο με συγκεκριμένες δηλώσεις.
Το πρόβλημα ωστόσο είναι ότι οι ρυθμιστικές αρχές σε τοπικό επίπεδο αδυνατούν να εκτελέσουν ολοκληρωμένα το έργο της παρακολούθησης της διαδικτυακής αγοράς προϊόντων διατροφής, παρά το γεγονός ότι όλο και περισσότερα προϊόντα εμφανίζονται στο Instagram και τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσφέρονται σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Συναγερμός στην Ευρώπη για το ακατάλληλο μέλι – Ποια χώρα κινδυνεύει να χάσει τις μέλισσες από τα φυτοφάρμακα
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Δεκάδες παιδιά στο νοσοκομείο χωρίς τις αισθήσεις τους από δημοφιλή παιδικά ροφήματα – Συναγερμός στις Αρχές
Σύμφωνα με τις Απαιτήσεις του foodwatch, η παρακολούθηση της διαδικτυακής αγοράς πρέπει να ενοποιηθεί σε ομοσπονδιακό επίπεδο στη Γερμανία και να στελεχωθεί επαρκώς.