cibum team
Αύξηση 2,7% παρουσίασε το 2020 ο κύκλος της εταιρείας τυροκομικών προϊόντων ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. και έφτασε στα 140.909.884 ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ανάπτυξη πωλήσεων συνοδεύτηκε και από αύξηση της κερδοφορίας, η οποία σε επίπεδο Κερδών προ φόρων ανήλθε στα 13.277.460 ευρώ, βοηθούμενη από το θετικό μίγμα πωλήσεων αλλά και την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ, Γιώργος Καραμπέτσος, ανέφερε: «Στην ομάδα της ΟΠΤΙΜΑ αισθανόμαστε μεγάλη ικανοποίηση για τις επιδόσεις μας το 2020, δεδομένου ότι σε μια χρονιά με πολλές ιδιαιτερότητες, καταφέραμε να αναπτύξουμε πωλήσεις και κερδοφορία, συνδυάζοντάς τα με αύξηση του Μεριδίου Αγοράς σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιούμαστε. Πίσω από τους αριθμούς, βέβαια, υπάρχει πάντα η αφοσίωση και η αγάπη των ανθρώπων της ΟΠΤΙΜΑ για τις μάρκες μας και χαιρόμαστε ιδιαίτερα για το γεγονός ότι οι στρατηγικές μας επιλογές αποδίδουν, συνεχίζοντας να προσθέτουν αξία σε πελάτες και καταναλωτές. Το 2021, αναμένουμε πιέσεις στην κερδοφορία λόγω της αύξησης της τιμής των πρώτων υλών, ειδικά της τιμής του γάλακτος, ωστόσο κύριο μέλημά μας παραμένει η ενίσχυση της οργανική μας ανάπτυξης και προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε καινοτομία και έντονη επικοινωνιακή υποστήριξη του χαρτοφυλακίου μας.».
Δείτε επίσης:
EFSA: Δωρεάν διαδικτυακό Workshop για εκτίμηση επικινδυνότητας στην έκθεση σε χημικές ουσίες
Εμβολιασμός εργαζομένων στην εστίαση: Πότε αναμένεται η απόφαση
Tα μυοσκελετικά προβλήματα είναι το No1 πρόβλημα υγείας των εργαζομένων
ΕΦΕΤ: Ανάκληση «ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ » λόγω… γλουτένης!
Φαγητό στον χώρο εργασίας. Ο ρόλος του εργοδότη
ΕΦΕΤ: Το νέο Μοντέλο Ενεργειών Συμμόρφωσης στις επιχειρήσεις τροφίμων
Καύσωνας: Πως να επιβιώσετε χωρίς κλιματισμό. Τα «ύπουλα» συμπτώματα της θερμοπληξίας
Εστίαση: Προτάσεις για υποχρεωτικό εμβολιασμό των εργαζομένων στην εστίαση. Μόνο εμβολιασμένοι στους κλειστούς χώρους.
Ποια είναι η ΒΑΠ που κατήγγειλε την Coca Cola 3Ε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού
Εστίαση: “Λουκέτο” για όρθιους πελάτες, ακόμη και από φωτογραφίες ή Video στα social media
Vegan: ποιο είναι το ιδανικό υποκατάστατο του τυριού
Oξείδιο του αιθυλενίου: Συνεχίζονται οι ανακλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη
Νέα υπηρεσία καταγγελιών για την ασφάλεια τροφίμων