Η Ολλανδική σοκολατοποιία Tony’s Chocolonely αποκάλυψε τρία νέα «Conversation bars» που έχουν σχεδιαστεί για να προκαλούν πραγματική συζήτηση γύρω από σοβαρά ζητήματα που επηρεάζουν τη βιομηχανία σοκολάτας και όχι μόνο.
Η τελευταία κυκλοφορία, η οποία γίνεται μέσω της βρετανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, Waitrose, περιλαμβάνει περιτυλίγματα που φέρνουν στο επίκεντρο πολλά σημαντικά θέματα, θέτοντας ερωτήματα, όπως «Τι σημαίνει για εσάς ισότητα / άνθρωπος / δικαιοσύνη;» και ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να σκεφτούν και να συζητήσουν γύρω από αυτά τα θέματα και να μοιραστούν τη γνώμη τους.
«Τα Conversation Bars και η συνοδευτική μας καμπάνια έχουν σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν τις εποικοδομητικές συνομιλίες μεταξύ ανθρώπων από όλες τις πλευρές», λέει η Jo Lane, Chief Marketing Officer της Tony’s Chocolonely.
«Με την αύξηση της ενσυναίσθησης και της κατανόησης γύρω από αυτά τα 3 σημαντικά ζητήματα, σε κοινωνικό επίπεδο και στο πλαίσιο της βιομηχανίας σοκολάτας, ελπίζουμε να υποστηρίξουμε περισσότερο την αποστολή μας για την εξάλειψη της σύγχρονης δουλείας και της παράνομης παιδικής εργασίας. Γιατί μόνο μαζί μπορούμε να κάνουμε 100% όλη τη βιομηχανία της σοκολάτας απαλλαγμένη από σκλάβους».
Η έρευνα δείχνει ότι η επαφή και ο διάλογος με άτομα έξω από την κοινωνική μας φούσκα, αυξάνει την ενσυναίσθηση, η οποία οδηγεί σε αλλαγή στάσης και συμπεριφοράς. Η Tony’s πιστεύει ότι η ενσυναίσθηση είναι το σημείο εκκίνησης για τη δημιουργία ενός δικαιότερου κόσμου και μιας δικαιότερης βιομηχανίας σοκολάτας. Επομένως, η αλλαγή μπορεί να ξεκινήσει από μια συνομιλία. Όπως σημείωσε η επιχείρηση, χρειάζεται αλλαγή: ανισότητες, αδικίες και απάνθρωπες συμπεριφορές υπάρχουν στην αλυσίδα εφοδιασμού κακάο και όχι μόνο.
Οι μεγάλες εταιρείες σοκολάτας επωφελούνται από τη διατήρηση της τιμής αγοράς του κακάο σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα. Ως αποτέλεσμα, οι αγρότες δεν μπορούν να αποκτήσουν σεβαστό εισόδημα για τη διαβίωσή τους και αναγκάζονται να ζουν στη φτώχεια. Αυτός είναι ο κινητήριος μοχλός για την παράνομη παιδική εργασία και τη σύγχρονη δουλεία. Σήμερα, υπάρχουν πάνω από 1,56 εκατομμύρια παιδιά, τα οποία εργάζονται παράνομα και τουλάχιστον 30.000 θύματα της σύγχρονης δουλείας
Διαθέσιμες αποκλειστικά στα καταστήματα της Waitrose and Partners, τα 3 συλλεκτικά Conversation Bars έχουν γεύση:
- ισότητα – σοκολάτα γάλακτος με καραμέλα αμύγδαλο νουγκά πρέτσελ και θαλασσινό αλάτι (η πιο τραγανή μπάρα της εταιρείας που κυκλοφόρησε ποτέ)
- άνθρωπος – μπισκότο με κακάο και λεμόνι καραμέλα με μαύρη σοκολάτα (μια νέα μπάρα φιλική προς τους vegan)
- δικαιοσύνη – πασπαλισμένο μπισκότο βατόμουρου με λευκή σοκολάτα (μια νέα λευκή μπάρα για την οποία υπήρξε μεγάλη ζήτηση)
Ένας εκπρόσωπος της Waitrose δήλωσε: «Η Tony όχι μόνο κάνει ξεχωριστές νόστιμες μπάρες σοκολάτας, αλλά ρίχνει τα φώτα της δημοσιότητας στις ανισότητες της βιομηχανίας του κακάο και διασφαλίζει ότι η προέλευση των συστατικών χαρακτηρίζεται από ηθική, δίνοντας στους πελάτες μας ένα εξαιρετικά γευστικό προϊόν και γαλήνη. Σαν το πρώτο σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο που διαθέτει Tony’s, πιστεύαμε πάντα στην ποιότητα και τις αξίες αυτής της μάρκας και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τρεις αποκλειστικά δικές μας μπάρες, τις οποίες ξέρουμε ότι οι πελάτες μας θα λατρέψουν».
Όπως αναφέρει το Confectionery Production, οι μπάρες που θα πωλούνται έως τις 25 Ιανουαρίου και μέσω διαδικτύου στο tonyschocolonely.com, θα συνοδεύονται από κοινωνική καμπάνια για την ενθάρρυνση συνομιλιών γύρω από αυτά τα θέματα.