Τα βραβεία Craft Beer Marketing Awards (CBMAS) ανακοίνωσαν μια νέα κατηγορία βραβείων που απονέμεται στον ζυθοποιό με το καλύτερο τατουάζ που σχετίζεται με την μπύρα.
Η τέχνη του τατουάζ υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων και σήμερα γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στους ανθρώπους όλων των ηλικιών παγκοσμίως. Δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως έχουν τατουάζ με ό τι σχέδιο μπορεί να βάλει κανείς με το νου του. Μάλιστα, στη βιομηχανία αλκοόλ τα στερεότυπα για τα τατουάζ φαίνεται να έχουν σπάσει, καθώς ουκ ολίγοι εργαζόμενοι φέρουν τατουάζ στο σώμα τους.
Στο πνεύμα της ένδειξης αγάπης και αποδοχής για τα τατουάζ, τα βραβεία Craft Beer Marketing Awards για craft μπύρες (CBMAS) ανακοίνωσαν μια νέα κατηγορία βραβείων που απονέμεται στον ζυθοποιό με το καλύτερο τατουάζ που σχετίζεται με την μπύρα και τη ζυθοποιία.
Η απόφαση να γίνει η νέα κατηγορία ήταν αποτέλεσμα της δημοτικότητας των τατουάζ στη βιομηχανία. Ο Jim McCune, συνιδρυτής των βραβείων CBMAS, είπε ότι τα τατουάζ και η craft μπύρα ήταν σχεδόν ταυτόσημα μεταξύ τους, αναφέρει το The Drinks Business.
Όλα τα έσοδα της νέας του κατηγορίας «Καλύτερα τατουάζ που σχετίζονται με μπύρα / ζυθοποιία» θα δοθούν στο The Michael James Jackson Foundation (MJF), έναν οργανισμό που δίνει υποτροφίες σε μαύρους, ιθαγενείς και έγχρωμους της ζυθοποιίας και κάνει πράξεις για ένα πιο δίκαιο και ισότιμο για αυτούς μέλλον.
Τα βραβεία Craft Beer Marketing Awards είναι ένας θεσμός που ξεκίνησε το 2020. Περιλαμβάνουν κατηγορίες που αφορούν τόσο το μάρκετινγκ μπύρας όσο και τα άτομα πίσω από αυτά. Το 2022 σημειώθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός συμμετοχών από όλο τον κόσμο και οι περισσότεροι νικητές, αναφέρεται στην ιστοσελίδα των βραβείων.