cibum team
Να κάνουν λίγο πιο γλυκιά (αλλά και δροσερή) αποφάσισαν οι Έλληνες εν μέσω της περιπέτειας με την υγειονομική κρίση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η αγορά παγωτού σημείωσε μεγάλη αύξηση το πρώτο τρίμηνο του 2021 (Ιανουάριος – Μάριος 2021), της τάξεως του 40%, σε σχέση με το 2020.
Η αυξημένη ζήτηση για κατανάλωση στο σπίτι έφερε άνοδο των πωλήσεων παγωτού κατά 4% στο κανάλι του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
Ώθηση έδωσαν στις πωλήσεις τα οικογενειακά παγωτά, τα οποία καταναλώνονται κατεξοχήν κατ’ οίκον και έκριναν ουσιαστικά την ανάπτυξη της αγοράς, καθώς οι πωλήσεις τους βελτιώθηκαν πέρσι κατά 6,8%.
Σε θετική τροχιά κινήθηκαν και οι πολυσυσκευασίες τόσο το 2020 όσο και το πρώτο τρίμηνο του έτους, αποτελώντας επίσης μία κατηγορία που καταναλώνεται στο σπίτι, σε αντίθεση με τις μεμονωμένες συσκευασίες, που παρουσίασαν μείωση.
Δεδομένου ότι το καλοκαίρι είναι ακόμη μπροστά, η εγχώρια αγορά παγωτού, η αξία της οποίας ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια ευρώ, «ζεσταίνεται» για τα καλά, βλέποντας το αναπτυσσόμενο ρεύμα ενίσχυσης της κατανάλωσης.
Οι «παίκτες» της εγχώριας βιομηχανίας παγωτού
Πρώτη εξακολουθεί να είναι η Nestlé με μερίδιο άνω του 20%.
Ακολουθεί η Κρι Κρι με 14,6%, η Algida με μερίδιο γύρω στο 13% και στην τέταρτη θέση είναι η ΕΒΓΑ με 12,6%.
Όσον αφορά τα παγωτά ιδιωτικής ετικέτας, ελέγχουν πάνω από το 25% της αγοράς.
Με πληροφορίες από Τύπο της Κυριακής
Δείτε επίσης
Ξενοδοχοϋπάλληλοι- Επίδομα 534 ευρώ: Επέκταση σε εποχικούς εργαζόμενους
Φάκελος Κουμαρίνη: γιατί ανακαλούνται τρόφιμα που περιέχουν κουμαρίνη
ΕΦΕΤ: Αλλαγές στον τρόπο επιβολής προστίμων στις επιχειρήσεις τροφίμων
Εστίαση: Πότε θα είναι έτοιμη η εφαρμογή για τον έλεγχο των εμβολιασμένων
5 μελλοντικά θέματα ασφάλειας των τροφίμων που πρέπει να γνωρίζετε
Β. Ρούσσος: Η Ειρήνη Παππά έπεσε στα πόδια του για ένα ζεϊμπέκικο!
Δροσερή καλοκαιρινή μακαρονάδα με λεμόνι!
Αρχές Λειτουργίας Ανιχνευτών Μετάλλων στην Βιομηχανία Τροφίμων
Παγωτό: η επιτυχία της βιομηχανικής παραγωγής κρίνεται στην λεπτομέρεια