Τετάρτη, 7 Ιουνίου, 2023
19.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τα lockdown έφεραν στροφή… στο οικογενειακό παγωτό

ΑρχικήΝέαΤα lockdown έφεραν στροφή… στο οικογενειακό παγωτό
spot_img

cibum team

 

Να κάνουν λίγο πιο γλυκιά (αλλά και δροσερή)  αποφάσισαν οι Έλληνες εν μέσω της περιπέτειας με την υγειονομική κρίση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η αγορά παγωτού σημείωσε μεγάλη αύξηση το πρώτο τρίμηνο του 2021 (Ιανουάριος – Μάριος 2021), της τάξεως του 40%, σε σχέση με το 2020.

Η αυξημένη ζήτηση για κατανάλωση στο σπίτι έφερε άνοδο των πωλήσεων παγωτού κατά 4% στο κανάλι του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.

Ώθηση έδωσαν στις πωλήσεις τα οικογενειακά παγωτά, τα οποία καταναλώνονται κατεξοχήν κατ’ οίκον και έκριναν ουσιαστικά την ανάπτυξη της αγοράς, καθώς οι πωλήσεις τους βελτιώθηκαν πέρσι κατά 6,8%.

Σε θετική τροχιά κινήθηκαν και οι πολυσυσκευασίες τόσο το 2020 όσο και το πρώτο τρίμηνο του έτους, αποτελώντας επίσης μία κατηγορία που καταναλώνεται στο σπίτι, σε αντίθεση με τις μεμονωμένες συσκευασίες, που παρουσίασαν μείωση.

Δεδομένου ότι το καλοκαίρι είναι ακόμη μπροστά, η εγχώρια αγορά παγωτού, η αξία της οποίας ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια ευρώ, «ζεσταίνεται» για τα καλά, βλέποντας το αναπτυσσόμενο ρεύμα ενίσχυσης της κατανάλωσης.

Οι «παίκτες» της εγχώριας βιομηχανίας παγωτού

Πρώτη εξακολουθεί να είναι η Nestlé με μερίδιο άνω του 20%.

Ακολουθεί η Κρι Κρι με 14,6%, η Algida με μερίδιο γύρω στο 13% και στην τέταρτη θέση είναι η ΕΒΓΑ με 12,6%.

Όσον αφορά τα παγωτά ιδιωτικής ετικέτας, ελέγχουν πάνω από το 25% της αγοράς.

Με πληροφορίες από Τύπο της Κυριακής

 

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Κουλτούρα Ασφάλειας Τροφίμων: Η νέα εξίσωση – Του Νίκου Γδοντέλη

Γιατί τα πρότυπα Ασφάλειας Τροφίμων είναι "ορφανά" χωρίς το Food Safety Culture.

Συσκευασίες επόμενης γενιάς: Επιστημονική ανασκόπηση για τη μετατροπή της συσκευασίας

Η επανάσταση στις επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες είναι κοντά, λένε οι ειδικοί.

Προσφορές και εκπτώσεις στο λιανεμπόριο: Ένας “θανάσιμος” κίνδυνος για επιχειρήσεις και καταναλωτές

Οι παρατεταμένες προσφορές και εκπτώσεις είναι ζημιογόνες για την αντίληψη των καταναλωτών, το μέλλον μιας επιχείρησης αλλά και του ίδιου του λιανεμπορίου.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα