Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
12.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γιατί η Coca Cola απέσυρε όλες τις διαφημίσεις Powerade με τον Ja Morant

ΑρχικήΟικιακάLIFEΓιατί η Coca Cola απέσυρε όλες τις διαφημίσεις Powerade με τον Ja Morant
spot_img

    Η μάρκα αθλητικών ποτών κατέβασε τη μεγαλύτερη καμπάνια στην ιστορία της από το Διαδίκτυο.

Η coca-cola “εξαφάνισε” τα πάντα από τις διαφημίσεις της Powerade που αφορούν τον μπασκετμπολίστα Ja Morant, εξαιτίας ενός σκανδάλου με όπλα. Το περασμένο Σάββατο, σύμφωνα με το The drum, φέρεται να μετέδωσε ζωντανά βίντεο με εκείνον να επιδεικνύει ένα όπλο σε στριπτιτζάδικο του Ντένβερ. Ο σταρ του NBA, σύμφωνα με την ομάδα του Memphis Grizzlies, δεν θα συμμετάσχει στα επόμενα παιχνίδια μέχρι νεοτέρας, αν και ο Morant δεν έχει κατηγορηθεί επίσημα.

   Η συνεργασία της Powerade με τον Morant ξεκίνησε στις αρχές του μήνα και ήταν η μεγαλύτερη καμπάνια στην ιστορία της επωνυμίας. Επίσης η Powerade είχε δημιουργήσει ένα βίντεο ενός λεπτού στις πλατφόρμες της, με πρωταγωνιστή τον ίδιο, το οποίο και κατέβηκε μετά την ανάρτηση με τα όπλα.

    Το γεγονός αυτό φαίνεται να πάει πίσω οικονομικά την coca-cola, η οποία αγόρασε πρόσφατα την Powerade και επένδυσε στη συγκεκριμένη διαφήμιση, ενώ προηγουμένως αφού είχε αγοράσει την BodyArmor έναντι 5,6 δισ. δολαρίων, είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν για πρώτη φορά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Coke, James Quincey, δήλωσε στη Wall Street Journal ότι υπήρξε.. “λόξυγγας” με την ενσωμάτωση του BodyArmor στο σύστημα της Coke, συμπληρώνοντας πως  έπρεπε “να κάνει τη διπλή πράξη του BodyArmor και του Powerade να λειτουργεί καλά” και είπε ότι ο οργανισμός πρέπει “να τα πάει καλύτερα”. Εν όψει της καλοκαιρινής σεζόν είναι μια πολύ κακή στιγμή για τη διακοπή της μεγαλύτερης καμπάνιας του Powerade, λέει ο Ken Sadowsky, αναλυτής ποτών και σύμβουλος των ΗΠΑ στον παγκόσμιο επενδυτικό όμιλο Verlinvest.

“Υπάρχει μεγάλη δραστηριότητα και ανάπτυξη στην κατηγορία των ισοτονικών, αλλά η κόκα κόλα αντιμετωπίζει τώρα μια πρόκληση για πολλοστή φορά. Είναι δύσκολο γιατί ο γορίλας Gatorade των 600 λιβρών είναι πολύ καλός στο να καταδυναστεύει τους αμφισβητίες”, λέει.

       Από την πλευρά του ο Morant ζήτησε συγγνώμη για το ατυχές βίντεο, σε δήλωση του που κυκλοφόρησε από το Tandem Sports & Entertainment: “Αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη για τις πράξεις μου χθες το βράδυ. Λυπάμαι για την οικογένειά μου, τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές, τους οπαδούς, τους συνεργάτες μου, την πόλη του Μέμφις και ολόκληρο τον οργανισμό των Grizzlies που απογοήτευσα. Θα αφιερώσω λίγο χρόνο για να λάβω βοήθεια και να εργαστώ για να μάθω καλύτερες μεθόδους αντιμετώπισης του άγχους και της συνολικής μου ευεξίας”.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο