Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
14.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

General Mills Ελλάς: Σε συμφωνία με τη Cérélia για τα προϊόντα ζύμης

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαGeneral Mills Ελλάς: Σε συμφωνία με τη Cérélia για τα προϊόντα ζύμης
spot_img

Η General Mills ανακοίνωσε στρατηγική συμφωνία πώλησης των ευρωπαϊκών προϊόντων ζύμης στη Cérélia. Η συμφωνία περιλαμβάνει τα επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα ζύμης στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, συμπεριλαμβανομένων των brands Knack & Back και Jus-Rol. Το σύνολο της συμφωνίας αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του οικονομικού έτους 2022.

Σε διεθνές επίπεδο, η στρατηγική της General Mills Ελλάς – που έχει υπό την σκέπη της και τις αγορές της Ρωσίας, της Κύπρου και των Βαλκανίων (Ρουμανία) και δραστηριοποιείται στην εγχώρια αγορά μέσω των brands Pillsbury, Haagen Dazs, Nature Valley, Betty Crocker και Old El Paso – περιλαμβάνει επανασχεδιασμό του χαρτοφυλακίου της εταιρείας για βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη, σε παγκόσμιες πλατφόρμες προϊόντων, όπως το μεξικάνικο φαγητό, super premium παγωτά και snack bars.

Ο Ιωσήφ Βυθούλκας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της General Mills Ελλάς, δήλωσε για τη συμφωνία: «Η General Mills στην Ελλάδα και το εργοστάσιο παραγωγής στα Οινόφυτα, περνά πλέον σε μία νέα εποχή, εστιάζοντας σε νέα προϊόντα υψηλής ζήτησης και έμφαση στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Ήδη έχει εγκατασταθεί στο εργοστάσιο η νέα γραμμή τορτίγιας Old El Paso, που θα παράγει αυτό το δυναμικά ανερχόμενο προϊόν. Στη πορεία του μετασχηματισμού του Ομίλου διεθνώς, η ομάδα της General Mills στην Ελλάδα, είναι έτοιμη να κερδίσει το στοίχημα της ανάπτυξης και να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παραγωγική και εξαγωγική δυναμική της χώρας».

Να σημειωθεί ότι η General Mills Ελλάς, είδε τις πωλήσεις της το 2020 να ανέρχονται σε 62,9 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 2% σε σχέση με τα 61,8 εκατ. ευρώ του 2019. Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, σημειώθηκε αύξηση στις εξαγωγές κατά περίπου 1 εκατ. ευρώ ήτοι σε ποσοστό γύρω στο 2% με συνολικό ποσό εξαγωγών περίπου στα 52 εκατομμύρια. Να σημειωθεί ότι κατά το ίδιο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε αύξηση στην εσωτερική αγορά κατά περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ, η οποία μεταφράζεται σε ποσοστό 4%. Στην αύξηση αυτή συνέβαλαν κυρίως τα προϊόντα μεξικανικής κουζίνας (Old el Paso), τα προϊόντα ζύμης (Pillsbury) και οι μπάρες δημητριακών (Nature Valley).Τα μικτά κέρδη, που αποτελούν το 11,9% των πωλήσεων (2019: 9,9%), αυξήθηκαν κατά 23% και ανήλθαν σε 7,45 εκατ. ευρώ (2019: 6 εκατ. ευρώ), ενώ τα αποτελέσματα (κέρδη) προ φόρων ανήλθαν σε 2,94 εκατ. ευρώ (2019: 1,32 εκατ. ευρώ). Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι το 2021 τόσο οι πωλήσεις εσωτερικού όσο και οι εξαγωγές θα σημειώσουν αύξηση, ενώ αναμένει και σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.

Πόσο επικίνδυνα είναι τα γαριδάκια – Εργαστηριακή ανάλυση

Γαριδάκια και σνακ καλαμποκιού: Τα μισά περιέχουν τοξικές και καρκινογόνες ουσίες.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο