Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΕΕ: Συνεχίζουν να αυξάνονται οι διαδικτυακές πωλήσεις

ΑρχικήΝέαΕΕ: Συνεχίζουν να αυξάνονται οι διαδικτυακές πωλήσεις
spot_img

Στοιχεία της EUROSΤAT – Στις τελευταίες θέσεις η Ελλάδα όπου το 2021 οι πωλήσεις On line μειώθηκαν (-2,3%).

Το 2021, για το 19,7% των επιχειρήσεων της ΕΕ, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου έφτασαν τουλάχιστον το 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους, που ήταν 0,7 ποσοστιαίες μονάδες (pp) υψηλότερες σε σύγκριση με το 2020. 

- Advertisement -

Η Σουηδία κατέγραψε το υψηλότερο μερίδιο επιχειρήσεων που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις (ηλεκτρονικές πωλήσεις τουλάχιστον 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους) μεταξύ των μελών της ΕΕ με 36,6%, ακολουθούμενη από τη Δανία (35,6%) και την Ιρλανδία (35,2%). Από την άλλη πλευρά, το Λουξεμβούργο (8,6%), η Ρουμανία (10,5%) και η Βουλγαρία (11,5%) κατέγραψαν τα χαμηλότερα μερίδια επιχειρήσεων που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις. 

Οι υψηλότερες αυξήσεις στις επιχειρήσεις της ΕΕ που ανέφεραν ότι οι πωλήσεις τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο έφτασαν τουλάχιστον το 1% του συνολικού τους κύκλου εργασιών το 2021 (σε σύγκριση με το 2020) καταγράφηκαν στη Φινλανδία (27,7%· +4,2 π.μ.), στην Ισπανία (29,5%· +3,7 π.μ. ) και Μάλτα (30,0%· +3,3 π.μ.). Αντίθετα, μειώσεις στις επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις (ηλεκτρονικές πωλήσεις τουλάχιστον 1% του συνολικού τζίρου τους) καταγράφηκαν στη Δανία (35,6%· -2,7 , στην Ελλάδα και στο Βέλγιο (17,0% και 28,3%, αντίστοιχα· και οι δύο -2,3 pp). 

Το 19,4% όλων των επιχειρήσεων της ΕΕ ανέφεραν ότι πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές πωλήσεις χρησιμοποιώντας ιστότοπους ή εφαρμογές (πωλήσεις Ιστού) το 2021, είτε σε ιδιώτες καταναλωτές (15,6% των επιχειρήσεων της ΕΕ) είτε σε επιχειρήσεις και κυβερνήσεις (13,1%). Ένα μικρό μερίδιο των επιχειρήσεων της ΕΕ χρησιμοποίησαν πωλήσεις τύπου ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων για να πραγματοποιήσουν πωλήσεις κυρίως στους επιχειρηματικούς πελάτες τους (6,0%). Οι επιχειρήσεις πραγματοποίησαν τις διαδικτυακές τους πωλήσεις μέσω του ιστότοπου ή της εφαρμογής της ίδιας της επιχείρησης (16,6%) ή μέσω μιας αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου (8,6%). 

Με βάση την τοποθεσία των πελατών, ήταν πιο συνηθισμένο για τις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις σε πελάτες στη χώρα τους (18,5% των επιχειρήσεων της ΕΕ), με λιγότερο συχνές διαδικτυακές πωλήσεις σε πελάτες σε άλλες χώρες της ΕΕ (8,1%) και τις υπόλοιπες του κόσμου (4,6%).

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τα οικιακά πλαστικά σκεύη που προκαλούν σοβαρά προβλήματα στην καρδιά – Τι δείχνει νέα μελέτη και πως να τα αναγνωρίσετε

 Έρευνα συνδέει χημική ουσία που χρησιμοποιείται στα πλαστικά με θανάτους από καρδιακές παθήσεις

Απάτη στον τόνο: Προσθέτουν χρώμα για να μοιάζει με φρέσκο – Νέους κανόνες εισάγει η ΕΕ

Η ΕΕ παραδέχεται "Απάτη Τροφίμων" στον τόνο και θεσπίζει νέους κανόνες

Χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο από τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα – Νέα παγκόσμια μελέτη

Παγκόσμια μελέτη συνδέει την κατανάλωση υπερεπεξεργασμένων τροφίμων με πρόωρους θανάτους που μπορούν να προληφθούν
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα