Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου, 2024
5.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Συσκευασία: Τα 4 σημάδια που δείχνουν ότι απαιτείται αλλαγή και επανασχεδιασμός

ΑρχικήΝέαΣυσκευασίαΣυσκευασία: Τα 4 σημάδια που δείχνουν ότι απαιτείται αλλαγή και επανασχεδιασμός
spot_img

Κάθε πότε, πως και γιατί, πρέπει μία εταιρεία τροφίμων να προχωρήσει σε επανασχεδιασμό της συσκευασίας.

     Απαράβατος κανόνας του marketing είναι να ακολουθεί τις ανάγκες της αγοράς, συμμεριζόμενο την εξέλιξη, τον ανταγωνισμό και πολλά άλλα. Σε ένα μεγάλο βαθμό, αν όχι εξολοκλήρου, το marketing εκφράζεται και μέσα από τη συσκευασία, η οποία θα πρέπει να ακολουθεί κι εκείνη τις εξελίξεις. Εάν η συσκευασία είναι ξεπερασμένη ή αδιάφορη, δεν μπορεί να προωθηθεί ένα προϊόν με επιτυχία. Γι’ αυτό ορισμένες εταιρείες αναθεωρούν τη συσκευασία των εμπορικών σημάτων τους για μια συγκεκριμένη περίοδο για να τη διατηρήσουν φρέσκια και επίκαιρη.

    Ένας επανασχεδιασμός συσκευασίας μπορεί να βοηθήσει την επωνυμία σας να:

  • βάλετε το προϊόν στον “χάρτη”
  • αύξηση της φήμης της μάρκας
  • τόνωση των πωλήσεων

   Η McDonald’s για παράδειγμα, πριν δύο χρόνια κυκλοφόρησε νέα σχέδια συσκευασίας παγκοσμίως. Απομακρύνεται από την παραδοσιακή κόκκινη και κίτρινη συσκευασία για να αναπαριστά πλέον οπτικά βασικά στοιχεία μέσα από επίπεδα γραφικά και παστέλ αποχρώσεις. Ο νέος σχεδιασμός τους φέρνει «μια αίσθηση χαράς και ευκολίας». Σύμφωνα με τους σχεδιαστές, το νέο σχέδιο είναι «αισθητικά μίνιμαλ, και, κυρίως, συναισθηματικά χαρούμενο».

   Σύμφωνα με το PackagingDigest, αυτά είναι τα 4 σημάδια ότι η συσκευασία της επιχείρησης σας χρειάζεται επανασχεδιασμό:

1. Το σχέδιο είναι ξεπερασμένο ή βαρετό.

   Ίσως χρειαστεί να ενημερώσετε το σχέδιο της συσκευασίας σας, εάν φαίνεται παλιομοδίτικο σε σύγκριση με τις τρέχουσες τάσεις. Οι επιλογές συσκευασίας που κάνατε πριν από μια δεκαετία δεν θα είναι πλέον σχετικές με την επωνυμία σας ή ακόμα και με τον κλάδο σας. Μια αλλαγή στη συσκευασία κάθε ένα ή δύο χρόνια μπορεί να σας κάνει να χάσετε πιστούς πελάτες. Έξι χρόνια είναι μια καλή περίοδος για να ενημερωθεί ένα σχέδιο συσκευασίας στη βιομηχανία λιανικής. Αλλά δεν πρέπει να είναι ο μόνος λόγος για την τροποποίηση της συσκευασίας.

2. Οι ανταγωνιστές άλλαξαν τη συσκευασία τους.

    Μερικές φορές οι πελάτες μεταβαίνουν σε εναλλακτικά προϊόντα που συνοδεύονται από πιο κομψή συσκευασία. Παρακολουθήστε τις αλλαγές που κάνουν οι ανταγωνιστές σας στο σχεδιασμό τους, γιατί αν επιτύχουν με αυτό, μπορεί να αντιμετωπίσετε πτώση στις πωλήσεις. Δείτε τι κάνουν σωστά με τη νέα τους συσκευασία και προσπαθήστε να τη βελτιώσετε. Εξετάστε το ενδεχόμενο να ενημερώσετε το δικό σας σχέδιο συσκευασίας προϊόντων εάν οι αλλαγές είναι σημαντικές και ευθυγραμμίζονται με τις τρέχουσες τάσεις. Ωστόσο φροντίστε να κάνετε αλλαγές σύμφωνα με την ταυτότητα και τις αξίες της επωνυμίας σας. Όταν επανασχεδιάζετε τη συσκευασία σας, επιλέξτε σχεδιαστικά στοιχεία που θα ξεχωρίζουν το προϊόν σας από τους ανταγωνιστές σας.

3. Το κόστος συσκευασίας είναι υψηλό.

    Λόγω του αυξανόμενου κόστους συσκευασίας, η επιχείρησή σας μπορεί να κερδίζει λιγότερα κάθε τρίμηνο, ακόμα κι αν οι πωλήσεις σας είναι σταθερές. Υποδεικνύει ότι χρειάζεστε μερικές νέες ιδέες συσκευασίας. Οι αλλαγές στη συσκευασία θα πρέπει να εξετάζονται στρατηγικά για την ελαχιστοποίηση του κόστους, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα, την εμπειρία του πελάτη και την ταυτότητα της επωνυμίας. Το κόστος της συσκευασίας μπορεί να μειωθεί εάν εξερευνήσετε εναλλακτικά υλικά, σχέδια και προμηθευτές. Ως αποτέλεσμα, η στρατηγική συσκευασίας σας θα ευθυγραμμιστεί με τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και τους στόχους βιωσιμότητας, βελτιώνοντας παράλληλα την αποτελεσματικότητα και μειώνοντας τα απόβλητα.

4. Νέοι κανονισμοί και ανάγκες του κλάδου.

    Προσαρμόστε το παλιό σας σχέδιο συσκευασίας λιανικής σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες κανονιστικές απαιτήσεις. Φάρμακα ή ορισμένα προϊόντα διατροφής που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη σε περίπτωση κακής χρήσης απαιτούν ειδικά σχεδιασμένη συσκευασία.

   Επιπλέον, οι έμποροι λιανικής μπορούν να απαιτήσουν αλλαγές επειδή ορισμένες κατηγορίες προϊόντων παρουσιάζουν χαμηλή απόδοση στους διαδρόμους τους. Τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν για πολλούς λόγους και μπορεί επίσης να χρειαστεί να προσαρμοστείτε.

    Ο επανασχεδιασμός της συσκευασίας λιανικής σας και η ανάδειξη της επωνυμίας σας απαιτεί τη βοήθεια ενός έμπειρου προμηθευτή συσκευασίας. Θα πρέπει να ακολουθείτε τις ανάγκες τις αγοράς, διατηρώντας ωστόσο την ταυτότητα σας.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο