Ο διευθύνων σύμβουλος της Taco Bell παραθέτει καθοριστικές συμβουλές για την επιτυχία.
Δεν χρειάζεται να προσποιείστε ότι είστε παντογνώστης για να προχωρήσετε. Η δύναμη του μάνατζερ έγκειται στο να παραδέχεται αυτά που δεν ξέρει, λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Taco Bell, Sean Tresvant.
Αντ’ αυτού, επικεντρωθείτε στο να διαπρέψετε σε μία μόνο πτυχή της επιχείρησης, διότι καθώς θα εξελίσσεστε στην καριέρα σας, θα χρειάζεται να είστε άριστοι μόνο στις υπόλοιπες. «Να είστε μαύρη ζώνη στο μάρκετινγκ και να είστε καφέ ζώνη σε όλα τα υπόλοιπα», δήλωσε ο Tresvant, ο οποίος στο παρελθόν κατείχε διευθυντικές θέσεις μάρκετινγκ στην Taco Bell, τη Nike και το Sports Illustrated, στο podcast “This is Working” του LinkedIn την περασμένη εβδομάδα.
Ο Tresvant έλαβε αυτή τη συμβουλή τον Ιανουάριο, όταν ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος της Taco Bell και τον βοήθησε να προσαρμοστεί γρήγορα στη δουλειά, είπε. Αντί να πιστεύει ότι έχει όλες τις απαντήσεις, προσπαθεί να κάνει τις «σωστές ερωτήσεις» στα μέλη της ομάδας που έχουν τεχνογνωσία που εκείνος δεν έχει, σημείωσε.
«Δεν προσπαθώ να είμαι τα πάντα», δήλωσε ο Tresvant. «Καταλαβαίνω ότι δεν είμαι οικονομικός διευθυντής, αλλά έχω έναν σπουδαίο οικονομικό διευθυντή που μπορεί να ηγηθεί της επιχείρησης».
Η τακτική αυτή αποτελεί ένδειξη «σπουδαίας ηγεσίας», διότι βοηθά τους ανθρώπους γύρω σας να αναπτύξουν τη δική τους τεχνογνωσία, πρόσθεσε – ωφελώντας τόσο τον οργανισμό σας όσο και τις καριέρες τους, ένα σενάριο «win-win».
«Οι ηγέτες που προσπαθούν να είναι τα πάντα για όλους και προσπαθούν ίσως να είναι λίγο πολύ μικροί και δεν εξουσιοδοτούν τις ομάδες τους να ηγηθούν – νομίζω ότι τότε οι ομάδες δεν είναι στα καλύτερά τους», δήλωσε ο Tresvant. «Προσπαθώ να είμαι ένας ηγέτης που καταλαβαίνει σε τι είμαι καλός, αλλά επίσης καταλαβαίνει σε τι είναι καλοί οι άλλοι άνθρωποι, και φροντίζω να τους δίνω το περιθώριο να είναι σπουδαίοι».
Το να κάνετε καλές ερωτήσεις μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε επιρροή και να οικοδομήσετε σχέσεις στον εργασιακό χώρο, δήλωσε ο ειδικός σε θέματα επικοινωνίας Matt Abrahams στο CNBC Make It τον Σεπτέμβριο. Οι καλές ερωτήσεις είναι συνοπτικές, προωθούν μια συζήτηση και επικεντρώνονται σε μια μόνο, εστιασμένη ιδέα, είπε.
Η υποβολή ισχυρών ερωτήσεων «δείχνει ότι ενδιαφέρεστε, δείχνει ενσυναίσθηση, δείχνει ότι είστε πρόθυμοι να μάθετε και, σε ορισμένες περιπτώσεις, να παραδεχτείτε ότι δεν γνωρίζετε τα πάντα», δήλωσε ο Abrahams. «Όλα αυτά είναι πολύτιμα εργαλεία και εφόδια όταν προσπαθείτε να αναπτύξετε την καριέρα σας ή να εμβαθύνετε τις σχέσεις σας».
Υπάρχει επίσης συσχέτιση μεταξύ της επιτυχίας και της αποδοχής του ότι δεν τα ξέρεις όλα, δήλωσε πέρυσι η ειδική σε θέματα ηγεσίας Charlene Li στο podcast «The Path» του LinkedIn. Οι άνθρωποι που εξισορροπούν την αυτοπεποίθηση με την ταπεινότητα μπορούν να μαθαίνουν καλύτερα από την αποτυχία και να ανακάμπτουν από τις προκλήσεις, βοηθώντας τους να βελτιώσουν την απόδοσή τους και να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις στο μέλλον, είπε.
«Επειδή δεν γνωρίζετε τα πάντα, δεν μπορεί να αναμένεται από εσάς να έχετε όλες τις απαντήσεις», δήλωσε η Li. «Μπορείτε να είστε ανοιχτοί στη νοοτροπία του μαθητή και αυτό είναι απολύτως ζωτικής σημασίας».
https://www.linkedin.com/pulse/theres-nothing-ordinary-taco-bell-ceo-sean-tresvant-daniel-roth-sl8se