Νέα γεύση Belgian Dark Choco – Η μάρκα γρανιτών TOP ενισχύεται με γεύση Cola – Τα ξυλάκια εμπλουτίζονται με μια γεύση για όλα τα γούστα, κακάο-μπισκότο – Νέο οικογενειακό Banoffee.
Οι επενδύσεις, οι ενισχυμένες πωλήσεις και εξαγωγές αλλά και τα νέα προϊόντα στην κατηγορία παγωτού της Κρι Κρι για το 2023 βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, στο επίκεντρο του ετήσιου συνεδρίου παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας.
Στο εφετινό συνέδριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά δια ζώσης ύστερα από δύο χρόνια περιορισμών λόγω της πανδημίας, συμμετείχαν, όπως κάθε χρόνο, συνεργάτες και αντιπρόσωποι της Κρι Κρι από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, προκύπτει ότι η Κρι Κρι σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, ενώ ήταν η δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα (Market Track Nielsen, 12/2022).
Σύμφωνα με την εταιρεία, για το 2023 η Κρι Κρι προγραμματίζει, για ακόμη μία χρονιά, στοχευμένα λανσαρίσματα στα κίτρινα ψυγεία. Πιο συγκεκριμένα, η σειρά Master Rich, με μεγάλα απολαυστικά κομμάτια τόσο στην επικάλυψη όσο και στο εσωτερικό του παγωτού, ενισχύεται ακόμα περισσότερο, αφού η νέα γεύση, Belgian Dark Choco θα είναι διαθέσιμη στα κίτρινα ψυγεία.
Επίσης, η Κρι Κρι, η μοναδική ελληνική εταιρεία παγωτού με πανελλαδική διανομή, προχωράει σε αναβάθμιση της εικόνας του επαγγελματικού της παγωτού με νέο branding και νέο λογότυπο στα σημεία πώλησης, αναδεικνύοντας την Ιστορία και την παράδοση της εταιρείας στο παγωτό – η οποία ξεκίνησε το 1954 – τονίζοντας παράλληλα την ελληνικότητά του.
Επιπλέον, η μάρκα γρανιτών TOP, ενισχύεται με την γεύση Cola, ενώ τα ξυλάκια εμπλουτίζονται με μια γεύση για όλα τα γούστα, κακάο-μπισκότο, κάτω από τη νέα μάρκα Hi-Fi. Στις οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται το Banoffee, σε συσκευασία 1,5 lt.
Στο πλαίσιο του συνέδριου παγωτού για το 2023, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, ανέφερε: «Το 2022, παρόλες τις δυσκολίες που επέφεραν η πανδημία, η ενεργειακή κρίση και η αύξηση τιμών, δεν σταματήσαμε να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά και της κοινωνίας. Καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής, και συνεχίζουμε δυναμικά, “ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ με απόλαυση Κρι Κρι”, όπως είναι και το κεντρικό μας μήνυμα, ώστε το 2023 να είναι μια χρονιά γεμάτη θετικές προκλήσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε για ακόμα μία φορά κάθε προσδοκία».