Ποια ομάδα καταναλωτών επηρεάζουν οι αξιολογήσεις σε διαδικτυακές πλατφόρμες.
Οι αξιολογήσεις σε πλατφόρμες όπως το Yelp και το TripAdvisor μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τα εστιατόρια με υψηλές τιμές που εξυπηρετούν τουρίστες, αλλά έχουν μικρότερη επίδραση στα εστιατόρια που συχνάζουν «ντόπιοι» εκτός τουριστικών περιοχών, σύμφωνα με νέα έρευνα του Cornell.
Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο στο Strategic Management Journal, επικεντρώθηκε στα εστιατόρια της Νέα Υόρκης και αποκάλυψε ότι σε γειτονιές που συχνάζουν ντόπιοι και όχι τουρίστες οι αξιολογήσεις σε διάφορες πλατφόρμες δεν επηρέασαν τις πωλήσεις. Αυτό γιατί οι ντόπιοι έχουν πληροφορίες από «πρώτο χέρι» για τα εστιατόρια της περιοχής τους και δεν βασίζονται σε πληροφορίες του διαδικτύου. Οι τουρίστες, από την άλλη πλευρά, δεν έχουν αυτές τις πληροφορίες από πρώτο χέρι, επομένως πρέπει να βασίζονται σε πλατφόρμες αξιολόγησης για να ενημερώνουν τις επιλογές τους.
Αυτή η έρευνα είναι πολύτιμη για τους ιδιοκτήτες και τους διαχειριστές εστιατορίων, επειδή προσδιορίζει τους καταναλωτές που αναζητούν και επηρεάζονται από τις πλατφόρμες αξιολόγησης ως τουρίστες και καταναλωτές των εστιατορίων με το υψηλότερο κόστος, είπε ο Greenberg. Υπογραμμίζει επίσης τη σημασία του συντονισμού στις λεπτές πληροφορίες που αναζητούν και χρειάζονται οι καταναλωτές.