Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
22.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μεγάλη έρευνα του ΠΑΣΚΕΔΙ για τα ελληνικά εστιατόρια και τις υπηρεσίες Delivery

Δημοσκόπηση σε 1.001 άτομα για τις συνήθειες τις ανησυχίες και τις προσδοκίες τους από την ελληνική εστίαση και τις Υπηρεσίες Delivery

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΜεγάλη έρευνα του ΠΑΣΚΕΔΙ για τα ελληνικά εστιατόρια και τις υπηρεσίες Delivery
spot_img

Δημοσκόπηση σε 1.001 άτομα για τις συνήθειες τις ανησυχίες και τις προσδοκίες τους από την ελληνική εστίαση και τις Υπηρεσίες Delivery

Με μια πρωτοποριακή πανελλαδική έρευνα που διενεργήθηκε σε συνεργασία με την Palmos Analysis, το ΠΑΣΚΕΔΙ φέρνει στο φως τις πραγματικές συνήθειες, ανησυχίες και προσδοκίες των πολιτών σε σχέση με την Εστίαση, την Ψυχαγωγία και τις Υπηρεσίες Delivery.

- Advertisement -

Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 1.001 ατόμων από όλη την Ελλάδα, μεταξύ 14 και 26 Ιανουαρίου 2025. Μερικά από τα στοιχεία που προκύπτουν είναι πως περισσότεροι από τους μισούς (58%) δεν εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους, εάν έχουν μία αρνητική εμπειρία, 1 στους τρεις διαμαρτύρεται στη διεύθυνση του καταστήματος, επίσης ένας στους 3 μιλάει για αυτό που έζησε με τους φίλους και γνωστούς ενώ το 18& γράφει αρνητικά σχόλια στα social media.

Άλλα ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Το 50% βγαίνει για φαγητό τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα.
  • Προτίμηση σε παραδοσιακές ταβέρνες και μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις.
  • 55% δηλώνουν πως ξοδεύουν 10-20 ευρώ ανά άτομο σε κάθε έξοδο.
  • Η καθαριότητα, η ποιότητα φαγητού και η εξυπηρέτηση παραμένουν αδιαπραγμάτευτα κριτήρια επιλογής.

Το Delivery στην εποχή της ασφάλειας και της καχυποψίας

Πολλές επιχειρήσεις – μέλη του ΠΑΣΚΕΔΙ εφαρμόζουν πλέον εξειδικευμένα αυτοκόλλητα με QR code και ετικέτες που αναγράφουν την ώρα/ημερομηνία σφράγισης!

  • 7 στους 10 καταναλωτές γνωρίζουν ή έχουν δει αυτοκόλλητα ασφαλείας στις συσκευασίες delivery.
  • Το 68% εμπιστεύεται περισσότερο επιχειρήσεις που τα χρησιμοποιούν.
  • 6 στους 10 δηλώνουν ότι θα πλήρωναν κάτι παραπάνω, αν ήξεραν πως η παραγγελία τους φτάνει σφραγισμένη και αδιάβλητη.

Επίσης το 81% των καταναλωτών δηλώνει ότι έχει βρεθεί σε κατάστημα όπου ένιωσε ότι “παρακολουθείται για το αν θα αφήσει φιλοδώρημα” ή “αν θα σηκωθεί γρήγορα”, φανερώνοντας έντονη δυσφορία από την εμπορευματοποίηση της φιλοξενίας.

“Η εμπειρία εστίασης πρέπει να ξαναγίνει ανθρώπινη” δηλώνει η πρόεδρος του ΠΑΣΚΕΔΙ, Νίκη Κωνσταντίνου, τονίζοντας πως η ποιότητα δεν κοστίζει, αλλά ξεχωρίζει.

ΠΑΣΚΕΔΙ: Οργάνωση. Προστασία. Εξέλιξη.

Το Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων & Καταναλωτών Εστίασης & Διασκέδασης (ΠΑΣΚΕΔΙ) καλεί όλα τα μέλη του, αλλά και τους πολίτες να γίνουν συμμέτοχοι σε μια νέα εποχή ποιότητας και ασφάλειας, ειδικά στον ευαίσθητο τομέα του delivery.

Για περισσότερα πατήστε ΕΔΩ

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Σεμινάριο cibumLEARNING: Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα Precautionary Allergens Labelling in food PAL Advanced Training Course

To cibum σας παρουσιάζει τo πρώτο σεμινάριο στην Ελλάδα με θέμα Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα / Precautionary Allergens Labelling in food

Καμπανάκι για τις παρενέργειες των φαρμάκων απώλειας βάρους: Οι αναφορές για ανεπιθύμητες ενέργειες αυξήθηκαν κατά 350%!

Φάρμακα GLP-1, όπως τα Ozempic, Wegovy και Mounjaro, βρίσκονται στο επίκεντρο προβληματισμού για την ασφάλεια των χρηστών
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα