cibum team
Τα φύκια Kombu είναι γνωστά για την πλούσια, φρέσκια γεύση τους («Umami») και την καλή περιεκτικότητα σε μέταλλα, όπως το ιώδιο, το κάλιο και το μαγνήσιο. Το Kombu έχει λόγο νατρίου προς κάλιο μικρότερο από 1:5, κάτι το οποίο είναι καλό για την υγεία της καρδιάς.
Τα φύκια Kombu έχουν τη δυνατότητα να γίνουν ένα από τα βασικά υποκατάστατα αλατιού, αποτελώντας μια υγιή, φυσική και βιώσιμη εναλλακτική λύση αλατιού. Στην πραγματικότητα, τα υλικά αντικατάστασης νατρίου με βάση το kombu είναι διαθέσιμα στην παγκόσμια αγορά εδώ και αρκετό καιρό, με εταιρείες όπως οι Nikken Foods, Salt of the Earth, Yama Products και άλλες να έχουν ήδη λανσάρει σχετικές λύσεις.
Η κατηγορία προϊόντων σνακ, σύμφωνα με τη Mintel Global New Products Database, είναι μεταξύ των 10 κορυφαίων κατηγοριών που περιέχουν kombu στην κατηγορία τροφίμων και ποτών, και αναπτύσσεται ραγδαία κυρίως από την ιαπωνική αγορά.
Σύμφωνα με τα δεδομένα καταναλωτών της Mintel Global G35, το ποσοστό των Κινέζων καταναλωτών που αναφέρουν το «χαμηλό αλάτι» ως τον κορυφαίο παράγοντα που λαμβάνουν υπόψη όταν αγοράζουν τρόφιμα, αυξήθηκε από 15% το 2019 σε 22% το 2020.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο αριθμός των νέων προϊόντων που περιέχουν συστατικά που σχετίζονται με το kombu στην κατηγορία τροφίμων και ποτών, σημείωσε ραγδαία αύξηση από το 2018, με ένα σωρευτικό σύνολο άνω των 11.503 προϊόντων, κυρίως στις ακόλουθες κατηγορίες:
- Έτοιμα γεύματα (30,3%),
- Σάλτσες και μπαχαρικά (20,6%)
- Σνακ (19,2%).
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι μάρκες που λανσάρουν συχνά νέα προϊόντα με kombu είναι: Aeon (έτοιμα τρόφιμα, σνακ, προϊόντα κρέατος), Calbee Foods (σνακ) και Toyo Suisan Kaisha (κυρίως noodles).